Onneksi on Tuppurainen kohta ulkoministerinä niin päästään kokkareista eroon. Toivottavasti peruu tämän hallituksen päätökset.
Toinen hyvä nimi tuohon pestiin olisi Rasmyar, tosin ei ole niin kokenut. Tuppurainehan oli ulkomaankauppaministeri.
Kommentit (21)
Ihanaa! Kovasti odotan, että saadaan peruttua takautuvasti asumistuen leikkaukset. Ne iskivät kohtalokkaasti kaikkein köyhimpiin.
Minkä päätöksen toivot Tytin peruvan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Kovasti odotan, että saadaan peruttua takautuvasti asumistuen leikkaukset. Ne iskivät kohtalokkaasti kaikkein köyhimpiin.
Millä rahalla luulet että nämä peruttaisiin? Demarit vaa tyytyväisiä, että likaisimmat työt PN hoidettu.
Nasu Razmyarista UM, Minjasta opetusministeri, Elisa Gebhardista kulttuuriministeri, Tuppuraisesta sisäministeri - pääasia, että persuja vit#uttaa. Feminististä ulkopolitiikkaa kehiin, Palestiinan tunnustaminen, puolustusvoimiin hiilineutraaliustavoite ja poliisiin lisää inklusiivisuutta.
Kokoomuksen vaalirahoittajille, varallisuuteen ja ylimmälle tulodesiilille progressiivinen puolustusvero.
Vierailija kirjoitti:
PM Lindtman, UM Tuppurainen, puolustusministeri Eveliina Heinäluoma. Heillä on sentään tilannetajua ja osaamista toisin kuin tällä Stubbin porukalla.
Huh mikä kauhuskenaario 😨
Höpö höpö. Ihmiset äänestää kokkareita sen verran tunnollisesti, että ovat varmasti seuraavassakin hallituksessa. Eivät välttämättä pääministeripuolueena, mutta hallituksessa ovat. Samoin RKP. Tietenkin, koska ne nyt on aina.
Itäraja auki ja tsetsenian verikoirat sisään
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Kovasti odotan, että saadaan peruttua takautuvasti asumistuen leikkaukset. Ne iskivät kohtalokkaasti kaikkein köyhimpiin.
Tietenkin perutaan. Samoin ansiosidonnaisen. Ja nimenomaan takautuvasti. Valtionkonttori hoitaa palautukset. Tarvitsee vain äänestää demarit valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Kovasti odotan, että saadaan peruttua takautuvasti asumistuen leikkaukset. Ne iskivät kohtalokkaasti kaikkein köyhimpiin.
Tietenkin perutaan. Samoin ansiosidonnaisen. Ja nimenomaan takautuvasti. Valtionkonttori hoitaa palautukset. Tarvitsee vain äänestää demarit valtaan.
Se on valtiokonttori
Jee "asun 2 km päässä työpaikasta ja olen nostanut kulukorvauksia 350 000 euroa" -Tuppurainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Kovasti odotan, että saadaan peruttua takautuvasti asumistuen leikkaukset. Ne iskivät kohtalokkaasti kaikkein köyhimpiin.
Tietenkin perutaan. Samoin ansiosidonnaisen. Ja nimenomaan takautuvasti. Valtionkonttori hoitaa palautukset. Tarvitsee vain äänestää demarit valtaan.
Millä rahalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Kovasti odotan, että saadaan peruttua takautuvasti asumistuen leikkaukset. Ne iskivät kohtalokkaasti kaikkein köyhimpiin.
Millä rahalla luulet että nämä peruttaisiin? Demarit vaa tyytyväisiä, että likaisimmat työt PN hoidettu.
Hyvätuloisten verohelpotukset perutaan ja lisätään vielä pari prossaa päälle. Samoin yritystukia karsitaan isolla kämmenellä ja yhteisövero palautetaan 20 %:iin.
Näillä saadaan ay-jäsenmaksut myös palautettua ja työttömyysturvaa paremmaksi.
Tuppurainen on tupesinut, toivottavasti pysyy pois päätöksenteko paikoilta!
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ihmiset äänestää kokkareita sen verran tunnollisesti, että ovat varmasti seuraavassakin hallituksessa. Eivät välttämättä pääministeripuolueena, mutta hallituksessa ovat. Samoin RKP. Tietenkin, koska ne nyt on aina.
Voi hyvin olla punamultakin. Kokoomus kärsii vaalitappion, demarit, kepu ja VL nostavat kannatustaan - joten tämä olisi demoraattisin koalitio-pohja.
Eiiiiiiih! Tuppurainen on täysi ääliö. Voisiko vaikka Keskusta tehdä comebackin ja luvata, että tällä kertaa ei petä? En oikeasti tiedä ketä enää voi äänestää, perskokkareet, jeesustelijat ja ruotsalaiset ovat täyspellejä, demarit umpiepäpäteviä myöskin. Naurattaisi jos ei jo melkein itkettäisi.
Rikollisten klaani korruptio rehottaa.rehottaa.
Toki. Päästään samalla myös hyvinvointivaltiosta ja rahoistamme eroon..
PM Lindtman, UM Tuppurainen, puolustusministeri Eveliina Heinäluoma. Heillä on sentään tilannetajua ja osaamista toisin kuin tällä Stubbin porukalla.