Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä alan maisteri VM Savinainen on?

Vierailija
26.06.2026 |

Onko kasvatustieteilijä vai yhteiskuntatieteilijä? 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän koulun.

Vierailija
2/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa sen verran älykkäältä keskustelijalta, että taitaa olla tuplamaisteri. Ellei peräti tuplatohtori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleisluontoisia totuuksia sanonut ääneen fiksu tyyppihän se on ja rohkea. Minkä tutkinnon siihen tarvii että voi kertoa että lasten sukupuolen sekoittaminen on pässinpää hommaa. Tai että pride on oksettava. Ei kuulu jääkiekkoon pride.

Vierailija
4/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleisluontoisia totuuksia sanonut ääneen fiksu tyyppihän se on ja rohkea. Minkä tutkinnon siihen tarvii että voi kertoa että lasten sukupuolen sekoittaminen on pässinpää hommaa. Tai että pride on oksettava. Ei kuulu jääkiekkoon pride.

Niiden asioiden puhtaaksipesijäksi tarvitaan vähintään lisenssi, tai ryppyhattu.

Vierailija
5/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ole. Viimeisimmässä päivityksessään paljastaa, ettei ole lukenut kuin klikkiotsikon. Harvinaisen tyhmä jätkä on, mutta ei yllätä yhtään, koska on jääkiekkoilija ja Velaksi Valevuoren kaveri. 

Vierailija
6/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskellu kiekkotieteitä Porin Ässien yliopistossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT Savinainen.

Vierailija
8/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huutele apurahoja ja avustuksia, vaan elää omilla tuloillaan, toisin kuin sateenkaariväki enimmästä osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huutele apurahoja ja avustuksia, vaan elää omilla tuloillaan, toisin kuin sateenkaariväki enimmästä osaa.

Kuulutko porukkaan vai mistä tiedät noin asian noin hyvin? 

Annas kun veikkaan: et tiedä mitään, et jaksa tutustua alan tutkimukseen vaan käytät säälittävää ja yksinäistä elämääsi öyhöttämiseen. Mitä runkkaamiselta ehdit.

Vierailija
10/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huutele apurahoja ja avustuksia, vaan elää omilla tuloillaan, toisin kuin sateenkaariväki enimmästä osaa.

Kuulutko porukkaan vai mistä tiedät noin asian noin hyvin? 

Annas kun veikkaan: et tiedä mitään, et jaksa tutustua alan tutkimukseen vaan käytät säälittävää ja yksinäistä elämääsi öyhöttämiseen. Mitä runkkaamiselta ehdit.

Sen palkanmaksajia on ollu Porin Ässät, Helsingin Jokerit ja Turun Palloseura. Ne ei rahota itteään verorahoilla niinku SeTa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoilijat ovat kai jättäneet opiskelunsa useimmiten perus-/kansa-/keskikouluun tai lukioon. Autourheilijoista monet ovat suorittaneet jonkin tekniikan alan ammattikoulututkinnon. Suunnistajista, yleisurheilijoista ja hiihtäjistä löytyy puolestaan enemmän korkeakoulutettuja.

Vierailija
12/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huutele apurahoja ja avustuksia, vaan elää omilla tuloillaan, toisin kuin sateenkaariväki enimmästä osaa.

Kuulutko porukkaan vai mistä tiedät noin asian noin hyvin? 

Annas kun veikkaan: et tiedä mitään, et jaksa tutustua alan tutkimukseen vaan käytät säälittävää ja yksinäistä elämääsi öyhöttämiseen. Mitä runkkaamiselta ehdit.

Sen palkanmaksajia on ollu Porin Ässät, Helsingin Jokerit ja Turun Palloseura. Ne ei rahota itteään verorahoilla niinku SeTa

Savinainen on tienannut rahaa pelaamalla mm. Putinin propagandaliigassa. Olisi saanut jäädä sinne. 

WT Savinainen, todellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkoilijat ovat kai jättäneet opiskelunsa useimmiten perus-/kansa-/keskikouluun tai lukioon. Autourheilijoista monet ovat suorittaneet jonkin tekniikan alan ammattikoulututkinnon. Suunnistajista, yleisurheilijoista ja hiihtäjistä löytyy puolestaan enemmän korkeakoulutettuja.

Se kertoo siitä mite vähä ammattimaista se urheilu on jos joutaa suorittaa korkeakoulututkinnonki.

Vierailija
14/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huutele apurahoja ja avustuksia, vaan elää omilla tuloillaan, toisin kuin sateenkaariväki enimmästä osaa.

Kuulutko porukkaan vai mistä tiedät noin asian noin hyvin? 

Annas kun veikkaan: et tiedä mitään, et jaksa tutustua alan tutkimukseen vaan käytät säälittävää ja yksinäistä elämääsi öyhöttämiseen. Mitä runkkaamiselta ehdit.

Tyypillinen  sivistymätön vastineesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkoilijat ovat kai jättäneet opiskelunsa useimmiten perus-/kansa-/keskikouluun tai lukioon. Autourheilijoista monet ovat suorittaneet jonkin tekniikan alan ammattikoulututkinnon. Suunnistajista, yleisurheilijoista ja hiihtäjistä löytyy puolestaan enemmän korkeakoulutettuja.

Kansakoulun lol. Meet jonnekki Velipekka Ketolan aikoihin. Ku mä mietin jääkiekkoilijoita mä en ekana mieti semmosia jotka on ollu relevantteja yli 50 vuotta sitte.

Vierailija
16/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkoilijat ovat kai jättäneet opiskelunsa useimmiten perus-/kansa-/keskikouluun tai lukioon. Autourheilijoista monet ovat suorittaneet jonkin tekniikan alan ammattikoulututkinnon. Suunnistajista, yleisurheilijoista ja hiihtäjistä löytyy puolestaan enemmän korkeakoulutettuja.

Kansakoulun lol. Meet jonnekki Velipekka Ketolan aikoihin. Ku mä mietin jääkiekkoilijoita mä en ekana mieti semmosia jotka on ollu relevantteja yli 50 vuotta sitte.

Jari Kurrikin kävi vielä keskikoulun (on syntynyt vuonna 1960 ja kotoisin pääkaupunkiseudulta).

Vierailija
17/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekkoilijat ovat kai jättäneet opiskelunsa useimmiten perus-/kansa-/keskikouluun tai lukioon. Autourheilijoista monet ovat suorittaneet jonkin tekniikan alan ammattikoulututkinnon. Suunnistajista, yleisurheilijoista ja hiihtäjistä löytyy puolestaan enemmän korkeakoulutettuja.

Ystäväni jätti jääkiekon kokonaan siinä vaiheessa, kun lukiossa piti tehdä hommia ja jääkiekossa treenimäärät olisivat nousseet reilusti. 

Muistaakseni useamman kerran  viikossa  aamu- ja iltajäätreeni. Totesi että panostaa ennemmin opiskeluun ja niin teki. On nykyään DI ja hyvässä asemassa. 

Vierailija
18/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huutele apurahoja ja avustuksia, vaan elää omilla tuloillaan, toisin kuin sateenkaariväki enimmästä osaa.

Rahat hankittiin hyvillä mielin Venäjältä, Ukrainan sota ei kiekkoilijaa haitannut.

Moraalitonta.

Nyt täällä sutten propagoi putinin agendaa.

Moraalitona.

Vierailija
19/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset hakevat opiskeluilla kirjaviisautta, koska kykenevät siihen.

Toiset hakevat maksimaalista urheilusuoritusta jääkiekosta ja hynää, koska kykenevät siihen. Joitakin välimuotojakin on.

Vierailija
20/29 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko uima maisteri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan