Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtänette, että Halonen voittaa vaalit?

Vierailija
16.01.2006 |

Kannatus oli nyt noin 46. Kun siihen lisätään Hautalan 3,6 prosenttia ja ne muut hajaäänet, on selvää, että Halonen voittaa.

Tekee Saulille tosi tiukkaa. Mutta sehän se hauskaa onkin: nähdä kun se limanuljaska yrittää parhaansa ja ennen kaikkea: MIELISTELEE äänestäjiä. Katsokaahan vain, tämä menee nyt Saulin kaltaiselle huitulalle liian vaikeaksi.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään pahoin, että meillä on kohta taas kylmäkiskoinen miespressa, jolle merkitsee vain valta ja raha.

Vierailija
22/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei meidän tarvii meuhkata, vain onnettomien luusereiden kannattajat meuhkaa ja vouhkaa epätoivoissaan.

Mun mielestä em. viesti kertoo aika paljon Halosen kannattajien älykkyydestä. Sauli Niinistö, Euroopan investointipankin varapääjohtaja siis onneton luuseri vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä vähän vanhemmilla on muistissa esim. punamultahallitukset, demarit on aina olleet meille parempia kavereita kuin kokoomuslaiset. Arvioisin, että reilu puolet menee Niinistön taakse, etupäässä miehet, loput sitten Halosen taakse. Kyllä Halonen voittaa, voitte olla varmoja. Matti olisi tietenkin ollut näistä paras.

Vierailija
24/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin: jämäkkä, tiukka, johtajatyyppi

Jos taas Sauli olis nainen, kommentit hänestä:

huono äiti kun ei hoida itse lapsiaan, kylmä, kova...

Näin naiset täällä ihan itse vahvistavat, millainen naisen ja naisjohtajan tulee olla.

Vierailija
25/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella totta, että joidenkin vanhoillisten idioottien mielestä nainen ei saisi olla tempperamenttinen ja jämäkkä johtaja vaan hänen pitäisi pysyä lestissään ja antaa miesten johtaa. Jos Niinistö olisi tosiaan nainen, niin täällä haukuttaisiin millainen kylmä lastensahylkääjä hän on. Niinpä niin, kyllä feministi minussa taas nousee puolustamaan naisia ja tarja saa todellakin ääneni!!

Vierailija
26/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ääniä niin vain testamentata, myönsihän Vanhanen itsekin, että jokainen äänestäjä muodostaa itse mielipiteensä, vaikka hän itse aikookin äänestää Niinistöä.

Vierailija
27/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tosiaan kiukuttelia ja ryöpsähtelevä. Ottaa siis pikkuasioista itseensä ja " ne päivät" ovat liian tiuhassa. (Enemmänkin kuin kauppareisuilla tavattuna todettua.)

Vierailija
28/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikki naiset ole vähän kiukuttelevia ja ryöpsähteleviä? Kaikkien naisten pitää pysyä siis himassa, antaa miesten hoitaa hommat kun ne on niin järkeviä ja me naiset tällaisia tunneihmisiä!

Vierailija
29/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halosen suosio romahti viikossa 6%, kahdessa viikossa se romahtaa 12%.

Halonen tulee saamaan siis 32% äänistä toisella kierroksella.

Vierailija
30/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänestää nyt Halosta :)

Vierailija
31/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitetaan voitosta vasta kahden viikon päästä. Kumpi tahansa voi voittaa. Minä äänestän Niinistöä.

Vierailija
32/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä niin.

Vierailija
33/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Ikävä kyllä. Tulos kuvastaa suomen kansan älykkyysosamäärää.

Porvariyhteistyö ei valitettavasti yleensä toimi kuin yhteen suuntaan. Itse äänestän tietysti Niinistöä jatkossakin ja toivon sydämestäni, että niin tekisivät keskustalaisetkin.

Joskus mietin, että eivätkö Halosen kannattajat tajua, että Tarja ei ole saanut mitään aikaiseksi?

Ja jos ajattelee, että Westendiläiset äänestää Niinistöä, Jakomäkeläiset Halosta.. Niin eikä Jakomäkisten päässä mietitä yhtään, että miksi ihmeessä niillä Westendiläisillä menee paremmin? Oisko niillä vaan järkevämpi politikointityyli..? Kannattaisko ottaa mallia vai jatkaa " rämpimistä paskassa" ?

Vierailija
34/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juuri siksi että presidentti on arvojohtaja, äänestän TIETENKIN heikoimpien puolustajaa ja naista, en kovaa kokoomuslaista pankinjohtajaa.

Niinistö haluaa palata kotimaan politiikkaan, koska on huomannut, että ei jörönä ihmisenä ja huonolla kielitaidollaan pärjää kansainvälisessä ympäristössä. Olisi aika kamalaa, jos Suomea johtaisi henkilö, jonka mielestä kilpailukyky on yhtä kuin hyvinvointi ja kilpailu yhtä kuin ainoa tapa olla ja elää.

Jo ehdokkaiden julkkiskannattajista sen näkee: kun taustajoukoissa on upea humanisti-Hector ja positiivinen, symppis Marco Bjurström, ei henkilö voi olla ihan pöllö. Sen sijaan Reijo Salminen (pahemman laatuinen sovinistisika) tai Kari Häkämies eivät totisesti ole mitään meriittejä kannattajien listalla Niinistölle...

Tarjalla on kuitenkin sydäntä, Saulilla ei. Sitäpaitsi Sauli on koppava, ryppyinen käppänä, todella EPÄMIELLYTTÄVÄ saarnaavine tyyleineen.

Nimim. Saulin usein henk. koht. tavannut

Vierailija
35/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- siihen perustuu suosio pressanakin.

Hautalan äänet ei muuten automaattisesti mene Haloselle. Voi tulla hyvinkin tiukka toinen kierros.

Miettikääpä sitä, että Puolustusvoimat yrittää kovasti päästä eroon simputuksesta. Onko sen Ylipäälliköksi silloin sopiva sellainen ihminen, joka tunnetaan alaistensa epäinhimillisestä kohtelusta ts. simputuksesta?!

Vierailija
36/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja jos ajattelee, että Westendiläiset äänestää Niinistöä, Jakomäkeläiset Halosta.. Niin eikä Jakomäkisten päässä mietitä yhtään, että miksi ihmeessä niillä Westendiläisillä menee paremmin? Oisko niillä vaan järkevämpi politikointityyli..? Kannattaisko ottaa mallia vai jatkaa " rämpimistä paskassa" ?

Myös kielenkäyttö on kokoomuslaisen kovaa ja alatyylistä.

Huomauttaisin saavutuksista, että Tarja on muun muassa saanut nimityksissä painotetuksi enemmän naisia. Suomen Pankkiin ja Korkeimpaan oikeuteen on hänen ansiostaan saatu naispomoja. Jos (toivottavasti ei) Niinistö valitaan, näin ei TAATUSTI tule käymään, päin vastoin. Tarja myös naisena herättää maailmalla enemmän positiivista huomiota tyyliin " Ai niin, Suomella on tosiaan NAISPRESIDENTTI" .

Niinistö hukkuu maailmalla harmaaseen miesmassaan.

Vierailija
37/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niinistö haluaa palata kotimaan politiikkaan, koska on huomannut, että ei jörönä ihmisenä ja huonolla kielitaidollaan pärjää kansainvälisessä ympäristössä.

Vähän epäillyttää kyllä että Euroopan Investointipankin varapääjohtajan kielitaito on HUONO, puhumattakaan ettei hän pärjäisi kansainvälisessä ympäristössä - kyllä mä olen enemmän kuullut epäilyjä ja huomioita HALOSEN toikkaroinnista GLOBAALIUTTA ylistäessään ja valtiovierailuilla moukkamaisella käytöksellään.

Vierailija
38/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestän Niinistöä. Eka kierroksella Vanhasta ja olen nainen.

Vierailija
39/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se 7 miljoonan veronmaksajien rahojen menekki on joka tapauksessa edessä 6 vuoden kuluttua jos Halonen nyt voittaa?

Äänestän Niinistöä, ainoaa oikeaa presidenttiainesta olevaa ehdokasta.

Vierailija
40/40 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen sen sijaan vaikuttaa välittömältä, huumorintajuiselta ja lämpimältä ihmiseltä. Hmmm.... Vaikea valita kumpaa äänestäisin edustamaan Suomea. ;-)