Miten te sinkut, jotka haluaisivat olla parisuhteessa, pärjäätte tuolla ulkomaailmassa missä pariskunnat liikkuu myös?
Itseäni sattuu niin paljon nähdä pariskuntia ja nyt kun säät lämmenneet, niin eikös ne kaikki riennä ulos.
Miten jaksatte?
Ja tämä kysymys ei siis ole onnellisille sinkuille!
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei tajuu sun ajatusta. Mitä se multa on pois. Mukavampi se pariskuntia on kattella, kun tälläsiä yksinäisiä sinkkuja kun mä. Kiva kun onkevät ja lämmintä ja ihmiset liikkuu. Koko talvi tässä oltiinkin sisällä pimeessä ja yksin.
No, minä tulen kateelliseksi 🤭
Ja yksinäisyys aina viiltää ja sitten ajatukset lähtee ja sitten onkin kamala olo.
Ap
Ei haittaa mennä pariskuntien keskelle tai kanssa ulos. Ainoa mikä vähän tökkii on illanistujaiset tyttöjen kesken tai sukulaisten kanssa. Tarkoitan että monta viikonloppua putkeen huomasin olleeni perheellisten kanssa ja vaikka oli kivaa, niin en kyllä ikinä löydä kumppania istumalla koti-iltoja siinä porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa mennä pariskuntien keskelle tai kanssa ulos. Ainoa mikä vähän tökkii on illanistujaiset tyttöjen kesken tai sukulaisten kanssa. Tarkoitan että monta viikonloppua putkeen huomasin olleeni perheellisten kanssa ja vaikka oli kivaa, niin en kyllä ikinä löydä kumppania istumalla koti-iltoja siinä porukassa.
Mua tökkii eniten se että mistään muusta ei puhuta kuin niistä hiton ukoista ja skideistä!
Masentaa ja katkeroittaa. Pitkät ja komeat miehet liikkuvat perusnättien ja hoikkien naistensa kanssa.
En tästä syystä käy missään festareilla ja vastaavilla. Itse olen niin katkera pituudesta; 175 cm. Ei kukaan alle 40-vuotias perusnätti nainen huolisi näin lyhyttä miestä. Varmaan vanhoilla naisilla on näin lyhyitä miehiä, mutta vanhat naiset ovat menettäneet jo seksuaalisuutensa ja heillä kulttuuri on ollut erilaista kun ei ollut tinderiä.
M37
Ei se miltään tunnu. Mulla vähän vaihtelee toi haluunko edes suhdetta ja nyt se on taas en halua. Kävin kaupassa ja siellä oli pariskunta ja nainen sanoi, että mennäänkö kävelylle, kun päästään kotiin. Mies sanoi, että sieltä alkaa lätkämatsi suomi vs usa. Nainen vastas JAAA.
Mun teki mieli sanoa, että ihan kun et muka tota tiennyt. Sen äijän ilme kerto ihan kaiken. Siinä mulle tuli taas se fiilis, että en halua suhdetta taas nyt.
Siellä on lätkä pyörinyt ja nainen lärvi väärinpäin taas koko illan.
Pärjään sen takia että olin 17vuotta pitkässä avioliitossa (sinkkuna ollut kohta 2vuotta) ja tiedän hyvin ne pitkän liiton hyvät ja huonot puolet. Kun muistutan itseäni siitä miten ei se avioelämäkään ollut ainaista onnea ja kivoja kesäpäiviä niin en ala stressata asiasta. Kyllä joskus vielä uskon haluavani parisuhteen, vielä en ole edes yrittänyt etsiä koska en kertakaikkiaan ole jaksanut. Ehkä sitten tulisi huonompi olo pariskuntien näkemisestä jos en olisi kokenut avioliittoa ja en olisi kokenut niitä hyviä kuin huonojakin puolia.
Tiedän, tiedän, ettei minulta kysytty, mutta yksi päivä nainen vingersi pyörällä miehen perässä ja sätti tätä koko ajan ja ukko toppuutteli. Nauroin makeasti mielessäni sitä kuinka onnellinen olen sinkkuna. Toisena päivänä nuoren parin mies sätti naista vitsin varjolla koko ajan ja taas ajattelin kuinka onnellinen olen :)
Asia on aivan toin päin, olin kolmessa pitkässä parisuhteessa ja opin sen että on paljon parempi olla ilman kumppania ja ikuisia kompromisseja päivittäin...
Ei kyllä hetkauta. Elän omaa elämääni miettimättä pahemmin muita.
Miten jaksan? Huonosti. Tälläiset ilmat aina vain enemmän tuo yksinäisyyden enemmän ulos. Tuntuu ettei tästä maailmasta löydy paikkaa minulle, paitsi oma koti. Yleensä sanotaan kuinka sosiaalinen eläin ihminen on, mutta en tiedä. En koe samaistumista muista ihmisistä. Heille on hankala puhua ja osaan vain jäätyä sosiaalisissa tilanteissa ja sitten haluan tilanteesta pois mahdollisimman pian. En tiedä miten muut ihmiset tekee sen, small talk tuntuu todella hankalalta, ainakin minulle.
No minä kaipaan parisuhdetta, mutta kun pariskuntia seuraa, niin aika harvoilla heistäkään on sellaista parisuhdetta, jollaisessa haluaisin olla.
Eli suurimmalla osalla ihmisiä ei myöskään ole sitä, mitä minä kaipaan.
En lähestulkoon edes kiinnitä huomiota muihin ihmisiin, kun jossain liikun. Keskityn omaan elämääni ja tekemiseeni. Ei onnellisilla pareilla tuolla ulkona ole mun kanssani mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se miltään tunnu. Mulla vähän vaihtelee toi haluunko edes suhdetta ja nyt se on taas en halua. Kävin kaupassa ja siellä oli pariskunta ja nainen sanoi, että mennäänkö kävelylle, kun päästään kotiin. Mies sanoi, että sieltä alkaa lätkämatsi suomi vs usa. Nainen vastas JAAA.
Mun teki mieli sanoa, että ihan kun et muka tota tiennyt. Sen äijän ilme kerto ihan kaiken. Siinä mulle tuli taas se fiilis, että en halua suhdetta taas nyt.
Siellä on lätkä pyörinyt ja nainen lärvi väärinpäin taas koko illan.
Saisinpa kävellä ja lenkkeillä söpön naikkosen kanssa.
M37
Miksi et mene muiden yksinliikkujien luo ja heitä naisevaa iskurepliikkiä? Ehkä sitten sinäkin voisit kävellä ympäriinsä pariskuntana.
Vierailija kirjoitti:
Pärjään sen takia että olin 17vuotta pitkässä avioliitossa (sinkkuna ollut kohta 2vuotta) ja tiedän hyvin ne pitkän liiton hyvät ja huonot puolet. Kun muistutan itseäni siitä miten ei se avioelämäkään ollut ainaista onnea ja kivoja kesäpäiviä niin en ala stressata asiasta. Kyllä joskus vielä uskon haluavani parisuhteen, vielä en ole edes yrittänyt etsiä koska en kertakaikkiaan ole jaksanut. Ehkä sitten tulisi huonompi olo pariskuntien näkemisestä jos en olisi kokenut avioliittoa ja en olisi kokenut niitä hyviä kuin huonojakin puolia.
Joo yleensä ne jotka ottaa pariskuntien näkemisen raskaasti on sellaisia jotka ei ole kokeneet pidempää parisuhdetta ja sen takia heillä on aivan liian romantisoidut odotukset asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene muiden yksinliikkujien luo ja heitä naisevaa iskurepliikkiä? Ehkä sitten sinäkin voisit kävellä ympäriinsä pariskuntana.
Koska en halua ahdistelusyytettä.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua tökkii eniten se että mistään muusta ei puhuta kuin niistä hiton ukoista ja skideistä!
Mua ei nykyään huvita edes tavata kavereita kun puhuvat siipoistaan ja suunnitelmistaan. Tai jos mukana muita sinkkuja niin vertailevat deitteilujuttuja ja kyselevät et mites sulla. Ja itse en pääse treffeille kun kerran vuodessa niin ei ole paljon juteltavaa.
Siihen tottuu. Tosin kun katselee pariskuntia eipä ne niin rakastuneen oloisia ole, toinen menee edellä ja toinen laahustaa perässä.
Nyt ei tajuu sun ajatusta. Mitä se multa on pois. Mukavampi se pariskuntia on kattella, kun tälläsiä yksinäisiä sinkkuja kun mä. Kiva kun onkevät ja lämmintä ja ihmiset liikkuu. Koko talvi tässä oltiinkin sisällä pimeessä ja yksin.