Voiko työkaveria naida ihan vaan kaverina?
Töissä olisi ihanan upea nainen joka ehdottelee kovasti samaan sänkyyn hyppäämistä. Itse olen perheellinen nainen tietää sen. Mieli tekisi kovasti seikkailla, mutta toistaiseksi olen kieltäytynyt esimiesasemaani vedoten.
Voiko naisen kanssa (varsinkin työkaverin kanssa) harrastaa seksiä ilman että naisen logiikalla siitä seuraa suhde? Nainen väittää niin mutta itse vähän epäröin, miten mahdollinen sekstailu vaikuttaisi meidän periaatteessa hyvään (työ)kaverisuhteeseen.
Kommentit (185)
Jep minulla samat kokemukset kuin monella muullakin... Vuosi työkaverin kanssa panemista ja säätöä, piti olla vaan seksiä ja hetken huumaa. Joo, eihän se siihen jäänyt, molemmilla liikaa myös tunteita ja nyt sitten kärvistellään irti tästä kun molemmat naimisissa. Elämäni pahin virhe tämä suhde.
Siis mä olen hyvännäköinen, vaikka sen ite sanonkin. Olen töissä miesvaltaisessa työpaikassa ja saan kiimaisia katseita jatkuvasti. Miehet vaan töllää silmät kosteina ja kiimaisina. En mielestäni mitenkään provosoi, mut silti käy noin. Tykkään kyllä kayttää antavia toppeja ja lyhyitä hamosia.
Aika moni miehistä on jo kahden ollessamme tullut pyllyä taputtelemaan ja hiplaamaan kalu seisoen, vaikka olen ollut tässä työpaikassa vasta neljä kuukautta. Suurinta osaa inhoan, mut on siinä joukossa muutama, joiden kosketuksesta kuumenenkin.
Niin ja tunnustettavahan se on, että yhen kanssa olen nainut työpaikalla muutaman kerrran. Siitä on seurannut, että aina, kun joudutaan kahen kesken, niin panettaa aivan hirveesti. Aivan kuin miedän välillä olisi voimakas sähkövirta. Kai se näkyy myös muille työkaveille, jota en missään nimessä haluaisi, koska olemme molemmat naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 08:57"]
Siis mä olen hyvännäköinen, vaikka sen ite sanonkin. Olen töissä miesvaltaisessa työpaikassa ja saan kiimaisia katseita jatkuvasti. Miehet vaan töllää silmät kosteina ja kiimaisina. En mielestäni mitenkään provosoi, mut silti käy noin. Tykkään kyllä kayttää antavia toppeja ja lyhyitä hamosia.
Aika moni miehistä on jo kahden ollessamme tullut pyllyä taputtelemaan ja hiplaamaan kalu seisoen, vaikka olen ollut tässä työpaikassa vasta neljä kuukautta. Suurinta osaa inhoan, mut on siinä joukossa muutama, joiden kosketuksesta kuumenenkin.
Niin ja tunnustettavahan se on, että yhen kanssa olen nainut työpaikalla muutaman kerrran. Siitä on seurannut, että aina, kun joudutaan kahen kesken, niin panettaa aivan hirveesti. Aivan kuin miedän välillä olisi voimakas sähkövirta. Kai se näkyy myös muille työkaveille, jota en missään nimessä haluaisi, koska olemme molemmat naimisissa.
[/quote]
Tottakai me Hanna sua katsellaan, on se sun perä sen verran maukea että meinaa kieli tipahtaa!
Hurrrrrrrrr!
luulenpa, että olisit tämän jälkeen naisen vietävissä. Entä jos alkaisi uhkailla kertovansa, olisitko enää esimiesasemassa? Ei hyvä!
Itsekin olen ajatellut sitä, että nainen saattaisi myöhemmin yrittää kiristää sillä että oltaisiin naitu. Homma täyttäisi periaatteessa seksuaalisen ahdistelun kriteerit, mutta kun olen mies ja toisaalta itsekin haluaisin naista niin en ole "valittanut"..
T: alkuperäinen myyntimies
Naiset ottaa aina enemmän tai vähemmän tunteet mukaan, miehelle riittää pelkkä fyysinen puoli.
T: mies ilman tunteita
...pidä huoli ehkäisystä sillä hyvin pian voi käydä niin että "pillerit pettivät"...
t. nainen
Tietysti naisetkin voivat harrastaa seksiä muuten vaan - ei aina tarvi olla rakastunut..
Mutta ja iso MUTTA: tuliko alkuperäisellä mieleen että olet perheellinen. Miehet aina vaan luulee että voivat panna kaikkea mitä liikkuu, mut se koskee vain vapaita poikamiehiä (ja poikamiestyttöjä ;-)
T:Tuiccu
Olen muutaman kerran nainut esimiestäni. Ollaan molemmat tykätty eikä ole ollut ongelmia jälkeenpäin. Mies on viereisessä konttorissa töissä, se on herrasmies, melko hyvä seksissä, sillä on hyvä ja kookas vehje ja se osaa huomioida mut ainakin paremmin kuin oma juoppo-laiska-itsekäs-sohvaperuna kotona... =(
Hankalinta hommassa on keksiä yhteiset hetket niin ettei siitä jää kiinni. Ollaan molemmat naimisissa eikä asiata haluta myöskään mitään vihjaliluja työpaikalla.
Teidän tarvii sopia pelisäännöt etukäteen. Jos kumpikin saa mitä tarvitsee eikä asiasta PUHUTA IKINÄ KELLEKKÄÄN niin homma toimii.
Työpaikka on töiden tekemistä varten, miksette me baariin jos pitää saada vierasta??
ainahan on seminaarimatkoja ja saunailtoja!
hohhoijaa mitä porukkaa. tämä mamma menee nyt nukkumaan...oman kuorsaavan ukon kainaloon!
Seurustelin monta kuukautta pomoni kanssa ja oltiin kihloissakin. Sitten homma lopahti kun en kuitenkaan halunnut naimisiin. Kun mies lähti muualle toiseen duuniin niin ihastuin saman tien uuteen työkaveriin. Ihana mies! Ikävä kyllä mies on varattu eikä suostunut lähetemään työpaikan pippaloista mun mukaani :-(
Mussa on varmaan joku vika kun haluan toistuvasti olla työkaverini kanssa....
Töissä siis varattu nainen, joka haluaisi salaisen suhteen. Ongelmani on, että nainen on niin ihana, etten ole varma pystynkö itse vain seksisuhteeseen, vaikka varattu olen minäkin. En voi välttyä ajatukselta, että näen hänessä myös seuraavan lapseni äidin...
En minä kyllä pysty häntä vastustamaankaan. Itsepähän sitten kärsin, jos alan haluta enemmän kuin voin saada.
Käyhän tuo mielessä aika usein. Meilläkin on paljon naisia ja suhteiden virittely olisi aika helppoa. En vaan kestä ajatusta siitä juoruilusta. Täällä tuntuu ns. miehetkin olevan sellaisia kyyliä jotka vaan odottaa että pääsisi levittämään juttuja siitä ketä olen ehkä pannut. Viisaampi hoitaa nuo hommat muualla jos on pakko ylipäänsä vieraita käydä panemassa.
m43
sillä työpaikkaromanssi synnyttää toisaalta taivaallista virtaa: ajatella, miten mukava on tuolla töihin, kun kalu alkaa sykkiä ja naisen housut ovat litsisläpimärät. Jep. Mutta sitten taas: mitä jos haluat jättää suhteen pariin herkkään hetkeen? Eikä seksikumppanisi tyydy siihen? Jos ette olisi samassa työpaikassa, olisi suhde helpommin lopetettavissa, kun ette tapaa viitenä päivänä viikossa. Eli vastaukseni kysymykseesi on: NO NO NO. Eli EIEIEI. Aloita suhde vain, jos myös olet valmis ottamaan naisen lastesi äidiksi ja tulevaksi puolisoksesi. Muussa tapauksessa etsi seksisuhde työpaikan ulkopuolelta. TIEDÄN MISTÄ PUHUN, ELI USKO MINUA
Tälläiset kokemukset minullakin on. Nyt sitten vältellään toisiamme ja molemmat kärvistelee tunteidensa kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 05:17"]
Myöhemmin se muuttuu kumminkin, ensin harvakseltaan.. sitten useemmin. Sitten yulee tunteet.. älä lähde siihen helvettiin.
[/quote]