Hirveintä mitä olette nähneet salilla/jumpassa?
Jaanpas nyt oman kokemukseni tältä viikolta.
Miten jotkut naiset EIVÄT TAJUA, että Libresse ei aina ole niin invisible?! Syväkyykky tai perse pitkällä jumppaaminen paljastaa pikkuhousujen sisällön hirveällä tavalla!! Voisitteko harkita maksisiteen sijasta tampoonia, kun seuraavan kerran tungette punaisina päivinä läpikuultavia trikoita jalkaanne... Hirveä näky, YÄK.
Mitäs oksettavaa te olette kohdanneet salilla?
Kommentit (168)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:52"]
Pukkarissa joku nainen pyllisti pelkissä stringeissä 30cm päästä naamastani. Itse siis istuin penkillä joten naama oli hänen perseen tasolla. Jos on pakko pitää stringejä, voisi vähän kiinnittää huomiota mihin päin pyllistelee.
[/quote]
Mulle tuo sama tapahtui myös, sillä erotuksella että naisella ei ollut alkkareita lainkaan ja se oli ylipainoinen. o___x
No en tiedä onko hirveää, mutta mun salilla käy sellainen silikonibimbo. Tykkää rasvata itseään piiiitkään ja hartaasti alasti suihkun jälkeen, eikä mitenkään oman pukukaapin edessä, vaan vaeltelee samalla peilille ja takaisin ja ties minne. Huvittavaa, ihan kuin esittelisi itseään. Ainakin ne stringit voisi laittaa jalkaan, ois jotenkin soveliaampaa. Myös tissien rasvauksen voisi hoitaa jotenkin häveliäämmin kuin show-tyyliin.
Noin muuten, ällöttää ne tyypit, yleensä miehet, jotka treenaavat hikilammikossa. Vaikka ei kai sille mitään voi.
Kammotusta aiheuttaa myös 80-luvulle jämähtäminen.
Neonkeltaisissa jumppatrikoissa ja mustassa STRINGIbodyssa pyllistelevä keski-ikäinen nainen syöpyi erään salikäynnin ratoksi verkkokalvoilleni... Not nice!
Yks pyöreä tyttö salilla tekee aina hirveellä tohinalla juttuja ja aina ihan päin helvettiä. Nostelee jotain kilon käsipainoja silleen ettei varmasti saa tuntumaa ja tekee toistoja joku 5 ja alkaa tekemään jotain muuta. Ei ole varmaankaan suunnitellut ollenkaan mitä tekee salilla, tekee aina vähän kaikkea ja seurailee mitä muut tekee. Huoh, pahaa tekee kattoo kun ei siitä sen treenistä oo mitään hyötyä.
Punainen, hikinen ämmä joka ei pysynyt tahdissa. Peilistä näkyi. Kyllä vitutti.
Ruusila-Nousiaisen kaltaiset henkilöt, jotka katsovat muita nenänvarttaan pitkin. Jostainhan jokaisen on aloitettava saliharrastuksensa eikä aloittelijoille naureskelu ole ok.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:09"]
[/quote]
Se olin varmastikin minä, pahoitteluni!
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:01"]Yks pyöreä tyttö salilla tekee aina hirveellä tohinalla juttuja ja aina ihan päin helvettiä. Nostelee jotain kilon käsipainoja silleen ettei varmasti saa tuntumaa ja tekee toistoja joku 5 ja alkaa tekemään jotain muuta. Ei ole varmaankaan suunnitellut ollenkaan mitä tekee salilla, tekee aina vähän kaikkea ja seurailee mitä muut tekee. Huoh, pahaa tekee kattoo kun ei siitä sen treenistä oo mitään hyötyä.
[/quote]
jospa kokeneempana menisit joskud kysymään, tarvitseeko opastusta/neuvoja/vinkkejä treeniin? voi tietty ottaa nokkiinsa, mut itse olisin iloinem, jos vähän vieraammassa harrastuksessa joku kokeneempi tulis ystävällisesti tarjoamaan neuvoja.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:01"]Yks pyöreä tyttö salilla tekee aina hirveellä tohinalla juttuja ja aina ihan päin helvettiä. Nostelee jotain kilon käsipainoja silleen ettei varmasti saa tuntumaa ja tekee toistoja joku 5 ja alkaa tekemään jotain muuta. Ei ole varmaankaan suunnitellut ollenkaan mitä tekee salilla, tekee aina vähän kaikkea ja seurailee mitä muut tekee. Huoh, pahaa tekee kattoo kun ei siitä sen treenistä oo mitään hyötyä. [/quote] jospa kokeneempana menisit joskud kysymään, tarvitseeko opastusta/neuvoja/vinkkejä treeniin? voi tietty ottaa nokkiinsa, mut itse olisin iloinem, jos vähän vieraammassa harrastuksessa joku kokeneempi tulis ystävällisesti tarjoamaan neuvoja.
[/quote]
Tai sitten hänellä on kuitenkin syy jumpata kuten jumppaa, esimerkiksi jokin vamma joka ei näy päälle päin muille. Minulla on fyssarin antamat ohjeet ja teen niiden mukaan, vaikka ryhmäliikunnassa ohjaaja joskus koittaa "kannustaa"/neuvoa toisin. Kannattaa olla varma ennenkuin neuvoo...
Anorektikko pipo päässä ja villatakki päällä. Painoi varmaan 20 kiloa ja juomataukojenkin aikana ei malttanut olla jumppaamatta.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:12"]
Ruusila-Nousiaisen kaltaiset henkilöt, jotka katsovat muita nenänvarttaan pitkin. Jostainhan jokaisen on aloitettava saliharrastuksensa eikä aloittelijoille naureskelu ole ok.
[/quote]
Tällaiset on pahimpia. Entisellä salillani näitä selfie-tyyppejä ei ollut, mutta nykyiseltä löytyy. Ihmettelin ennen että miksi jotkut huonokuntoiset/ylipainoiset eivät kehtaa mennä salille, kun muut muka katsoo. Ajattelin että höpöhöpö, ei ketään kiinnosta. Mutta niinpä näyttää kiinnostavan... :(
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:01"]Yks pyöreä tyttö salilla tekee aina hirveellä tohinalla juttuja ja aina ihan päin helvettiä. Nostelee jotain kilon käsipainoja silleen ettei varmasti saa tuntumaa ja tekee toistoja joku 5 ja alkaa tekemään jotain muuta. Ei ole varmaankaan suunnitellut ollenkaan mitä tekee salilla, tekee aina vähän kaikkea ja seurailee mitä muut tekee. Huoh, pahaa tekee kattoo kun ei siitä sen treenistä oo mitään hyötyä.
[/quote]
jospa kokeneempana menisit joskud kysymään, tarvitseeko opastusta/neuvoja/vinkkejä treeniin? voi tietty ottaa nokkiinsa, mut itse olisin iloinem, jos vähän vieraammassa harrastuksessa joku kokeneempi tulis ystävällisesti tarjoamaan neuvoja.
[/quote]
No en mä nyt ilmaseks jakele neuvojani ja vielä itse tyrkyttämällä. Se näyttää kaiken lisäks siltä kuin hän tekisi omasta mielestään kaiken oikein, ei näytä kaipailevan neuvoja keneltäkään. Itse kun aloitin saliharrastuksen, otin saliohjelman kuntosalilta ja suosittelen sitä muillekin aloittelijoille. Se vähän maksaa (ei kaikilla saleilla), mutta on ehdottomasti sen arvoinen, ei tarvii pälyillä tyhmänä siellä salilla.
Ilmeisesti minun roikkuvatsa synnytyksien jälkeen. Vaihtelin vaatteita,kun timmissä kunnossa oleva n. 18 vuotias likka vieressä kääntyi ja repesi nauramaan. Lakkasin käymästä salilla. :(
[/quote]
Se olin varmastikin minä, pahoitteluni!
[/quote]
Sulla tais mennä tää pointti ohi... :)
Mua ei vois vähempää kiinnostaa ne muut tyypit siellä. Jos joku mamma tuijottaa mun haaroväliä niin tarkkaan että erottaa libresset niin voi kyynel.
[/quote]
Mulle tulee aina mieleen että nää viettää ehkä turhan paljon aikaa salilla jos ehtivät muita kytätä treenin aikana... Mä ainakin meen sinne, keskityn omaan juttuun, ja häivyn. :D Ei ole aikaa jäädä hengailemaan muuten vaan. Ja treenin aikana en kyttää muiden pyllyjä kuten ap. Hyvä vaan jos jaksaa menkkojen aikaan tulla salille imho.
[/quote]
Ja sitten huomasit, että se olit sinä?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:52"]Pukkarissa joku nainen pyllisti pelkissä stringeissä 30cm päästä naamastani. Itse siis istuin penkillä joten naama oli hänen perseen tasolla. Jos on pakko pitää stringejä, voisi vähän kiinnittää huomiota mihin päin pyllistelee.
[/quote]
Kiihottava ajatus.
Mies
Libressestä puheenollen...
Voisiko sen luntun vaihtaa jossain muualla kuin kaiken kansan nähtävillä oman pukukopin äärellä?
Oisko vessa vaikka mitään?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:52"]Pukkarissa joku nainen pyllisti pelkissä stringeissä 30cm päästä naamastani. Itse siis istuin penkillä joten naama oli hänen perseen tasolla. Jos on pakko pitää stringejä, voisi vähän kiinnittää huomiota mihin päin pyllistelee.
[/quote]
Oisit purassu persposkesta. Varmasti olis sen jälkee ollu tarkempi siitä mihin pyllistelee. ;)