Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveintä mitä olette nähneet salilla/jumpassa?

Vierailija
20.09.2014 |

Jaanpas nyt oman kokemukseni tältä viikolta.

Miten jotkut naiset EIVÄT TAJUA, että Libresse ei aina ole niin invisible?! Syväkyykky tai perse pitkällä jumppaaminen paljastaa pikkuhousujen sisällön hirveällä tavalla!! Voisitteko harkita maksisiteen sijasta tampoonia, kun seuraavan kerran tungette punaisina päivinä läpikuultavia trikoita jalkaanne... Hirveä näky, YÄK.

Mitäs oksettavaa te olette kohdanneet salilla?

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivulle 2

Vierailija
102/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat kyllä niin "sinut itsensä" kanssa. Kerran saunassa keski-iän ylittänyt daami alkoi VENYTTELEMÄÄN. Takareisi venyi kattoa kohti, sivulle ja sinne tänne. Asentoja oli jos jonkinlaisia. Siinä oli kyllä koko komeus tarjolla. Voin kertoa, että en hirveän kauan viihtynyt saunassa sillä kertaa.... Rajansa kaikella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:41"]

Jotkut ovat kyllä niin "sinut itsensä" kanssa. Kerran saunassa keski-iän ylittänyt daami alkoi VENYTTELEMÄÄN. Takareisi venyi kattoa kohti, sivulle ja sinne tänne. Asentoja oli jos jonkinlaisia. Siinä oli kyllä koko komeus tarjolla. Voin kertoa, että en hirveän kauan viihtynyt saunassa sillä kertaa.... Rajansa kaikella!

[/quote]

Oliko pukamat?

Vierailija
104/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
105/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
106/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:32"]Libressestä puheenollen...
Voisiko sen luntun vaihtaa jossain muualla kuin kaiken kansan nähtävillä oman pukukopin äärellä?
Oisko vessa vaikka mitään?
[/quote]

Oikeesti joku vaihtaa siteen muualla kuin vessassa??? En ole kyllä koskaan kuullutkaan moisesta, huh, on meitä moneen junaan.

Vierailija
107/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häiritse mikään mikään! Tervetuloa kaikki! 

Vierailija
108/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:32"]Libressestä puheenollen...
Voisiko sen luntun vaihtaa jossain muualla kuin kaiken kansan nähtävillä oman pukukopin äärellä?
[/quote]

Oikeesti joku vaihtaa siteen muualla kuin vessassa??? En ole kyllä koskaan kuullutkaan moisesta, huh, on meitä moneen junaan.
[/quote]

Mäkin oon nähnyt, oli aika etovaa..

Vierailija
109/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

X

Vierailija
110/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:23"]Ilmeisesti minun roikkuvatsa synnytyksien jälkeen. Vaihtelin vaatteita,kun timmissä kunnossa oleva n. 18 vuotias likka vieressä kääntyi ja repesi nauramaan. Lakkasin käymästä salilla. :(
[/quote][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:23"]Ilmeisesti minun roikkuvatsa synnytyksien jälkeen. Vaihtelin vaatteita,kun timmissä kunnossa oleva n. 18 vuotias likka vieressä kääntyi ja repesi nauramaan. Lakkasin käymästä salilla. :(
[/quote]
Älä anna tuommoisten dorkien lannistaa! You go girl!

Vierailija
111/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi hyvä peruste harrastaa ulkoliikuntaa ja nostella puntteja kotona. Näinkin voi pysyä hyvässä kuosissa ja välttyy mielipahalta ja ei kenenkään tarvitse naureskella tai olla kateellinen jollain pukukopilla.

Vierailija
112/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:32"]Libressestä puheenollen...
[/quote]

[/quote]

Mäkin oon nähnyt, oli aika etovaa..
[/quote]

Tuo ois kyllä yksi niistä harvoista tilanteista jossa meikäläinen jäisi täysin sanattomaksi :D

Vierailija
113/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo joutunut kenekään persausta tuijottelemaan, mutta eräällä ryhmäliikuntatunneilla kävi tällainen sinut-itsensä-kanssa-naikkonen, joka vaelteli myös ympäriinsä joko alasti tai ainakin tissit paljaana. Harrasti myös muiden ohi kurottelua niin, että kerrankin melkein sain nännin suuhuni, yäks!

Itse syyllistyn tuohon runsaaseen hikoiluun, ja sille en tosiaan voi mitään! Jos joku keksii keinon sen hillitsemiseen, niin otan mielelläni vastaan? Kuivaan kyllä laitteet ja lattiat aina jälkeeni, mutta olen ollut huomaavinani että joitain se ärsyttää. Olen pahoillani!

Vierailija
114/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Hakeuduin kaikille sopivaan -ryhmään, jossa kokenut ohjaaja opetti Pilateksen, baletin ja joogan yhdistelmää. Luulin hakeutuneeni takariviin, mutta päädyinkin ohjaajan eteen. Kaikki muut osallistujat näyttivät siroilta ja notkeilta ballerinoilta ja tekivät liikkeet sulavan vihreettömästi.

Minä olin kankea ja jäykkä möhköfantti ohjaajan silmien alla. :D

Vierailija
115/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikaisu: virheettömästi.

Vierailija
116/168 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikko joka ei jaksa muiden mukana rajussa jumpassa.

Vierailija
117/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien voiton. Nuori yleisurheilijamies tuli jumppaa tiukoissa trikoissaan, jos tämä ei vielä valtavasti ällötä niin kyykyissä piirtyivät stringien rajat esille. Tällä miehellä on viel tyttöystävä, mitä se sanois tuostakin! :X

Ällöttävää ja naurettavaa samanaikaisesti!!

Vierailija
118/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitit hyi! ^ Kaikki naiset inhoo.

Vierailija
119/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän trikoita ja stringejä samasta syystä kuin naiset. mielipiteenne ei kiinnosta.

Vierailija
120/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 10:25"]

Mä kattelen salilla muitakin. Siis teen kyllä oman hommani, mutta sarjojen välissä kattelen myös muita, koska oon tosi monesti saanut vinkkejä uusista liikkeistä kyylämällä muita. Sitä paitsi salilla on hyvännäköisiä miehiä ja naisiakin, heitä on ilo katsoa :). Yritän vain saada opikseni!

[/quote]

Itseäni häiritsee suuresti jos joku kyyläilee minua kun teen sarjoja tai sivusilmäilee pukuhuoneen puolella. Kyylät ovat huonotapaisia ja antavat itsestään juntin kuvan vaikka ei olisikaan "pahansuopaista" pälyilyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän