Hirveintä mitä olette nähneet salilla/jumpassa?
Jaanpas nyt oman kokemukseni tältä viikolta.
Miten jotkut naiset EIVÄT TAJUA, että Libresse ei aina ole niin invisible?! Syväkyykky tai perse pitkällä jumppaaminen paljastaa pikkuhousujen sisällön hirveällä tavalla!! Voisitteko harkita maksisiteen sijasta tampoonia, kun seuraavan kerran tungette punaisina päivinä läpikuultavia trikoita jalkaanne... Hirveä näky, YÄK.
Mitäs oksettavaa te olette kohdanneet salilla?
Kommentit (168)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:51"]
Se kun spinnitunnilla kaikki saliin tulevat uudet kokeilevat tunnin alussa rikkinäistä pyörää, eikä ujo spinniporukka kehtaa sanoa mitään vaikka ovat nähneet jo 10 muun hengen hylkäävän pyörän. Se on noloa käytöstä, tulee olo että te ette tarvitse liikuntaa vaan jotain draamakerhoa missä opitaan puhumaan julkisesti.
[/quote]
olen huomannut täysin saman Elixian salissa täälä Turussa. Itse kokeilin pyörää josta puuttui osa ja tanko ei siksi pysynyt paikallaan. Mainitsin joka kerta niille ketkä pyörää kokeilivat. Sain vain typeriä katseita että miksi edes puhun heille?! No.. Kai täytyy sulkea suu ja kääntää katse toisaalle? Kui siistii se taas on?!
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:47"]
Meidän salilla käy sellanen ehkä parikymppinen likka puoli pakaraa paljastavissa sortseissa. Niissä se sitten kyykkää oikein antaumuksella. Inhottavinta ei todella ole se näky, vaan se itsekeskeisyys, jonka keskellä unohti ottaa muut huomioon.
[/quote]
Olenko outo nainen kun mua ei haittaa tällanen? Itse saan tsemppiä lisää siitä että salilla on kauniita ja timmejä naisia, joilla on fitness tyyppinen vartalo jota ihailen. Olen tyytyväinen omaan vartalooni mutta haluaisin sitä yhä hieman muokata siihen suuntaan kuin näillä naisilla on ja se antaa toivoa sitten kun näkee niitä onnistuneita treenituloksia muilla. En siis kyylää tms todellakaan kuitenkaan. :D Mutta jos on todella täynnä itseään niin se ei ole kaunista, siinä samaa mieltä. P.S. Olen ihan hetero...
[/quote]
No mun mielestä salillekin kuuluu pukeutua asiallisesti. Ei mua kiinnosta katsella kenekään hikisiä ja haisevia pakaroita, vaikka kuinka timmit olisivat, puhumattakaan siitä mahdollisesta paskavanasta prässin penkissä, jonka tuollainen puoliksi paljas perse siihen jättää.
ps. kyllä niiden pakaroiden muoto näkyy niiden treenitrikoidenkin läpi, eli ei siitä syystä tarvitse pajasta persettä lyödä tiskiin.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:48"]
Ihan sama minulle miltä muut näyttävöt ja tekniikoita en osaa neuvoa. Kaksi asiaa kuitenkin harmittaa. Ensinnäkin anorektikot, jotka selkeästi voivat pahoin ja ovat sairaita, juuri nää jotka jumppaa kaikki juomatauotkin. Se on vaan niin kamalaa katsella kuinka joku jumppaa itseään hautaan. Ja toinen asia on hirveä hien haju. Harvoin tähän onneksi törmää mutta se on jotain niin oksettavaa. Kerrankin hölkkäsin juoksumatolla puoli tuntia tuollaisen vieressä. Miksi ei voi käyttää dödöä??? Pakkohan se on omaankin nenään haista!
[/quote]
Hui kamalaa, liikunnassa haisee hiki :DDDD
[/quote]
Deodorantti käyttöön, ei se ole liikaa pyydetty
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 07:52"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:51"]
En taida uskaltaa salille jos siellä näin tarkkaan katsotaan ja arvostellaan
[/quote]
Taidan minäkin pysyä poissa:(.
[/quote]
Juuri tästä syystä en koskan ole käynytkään.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:20"]
Minusta on söpöjä nämä toisten kyttääjät. Kun joku perusohjelman mukaan tekevä mulkoilee muiden tekemisiä, siitä riittää aina hauskuutta treenatessa :)
Paras on, kun tein lämppäreinä kuminauhajumppaa, joku pimu tuli siihen viereen nostelemaan käsipainoja ja tuhahteli kaverille, että tänne tullaan lätkyttelemään kuminauhalla ja mistään ei tiedetä mitään ja kannattais opetella kunnolla hommat, ennen kuin tulee tänne pelleilemään. Ja sitten nauruntirskettä perään.
Kummasti hiljenivät, kun aloin lataamaan painoja tankoon, sitten kun olin lämmitellyt paikat ja aukonut liikeradat kunnolla. Ja ei, ei ollut edes niitä muotitrikoita jalassa, vaan ihan tavalliset verkkarit.
Nämä tuo minulle aina suunnatonta hilpeyttä salilla.
[/quote]
Juu, pikkupillut mulkoiluineen ovat hauskaa ajanvietettä, onneksi jo vähenemään päin salilla, jossa käyn.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:20"]
Minusta on söpöjä nämä toisten kyttääjät. Kun joku perusohjelman mukaan tekevä mulkoilee muiden tekemisiä, siitä riittää aina hauskuutta treenatessa :)
Paras on, kun tein lämppäreinä kuminauhajumppaa, joku pimu tuli siihen viereen nostelemaan käsipainoja ja tuhahteli kaverille, että tänne tullaan lätkyttelemään kuminauhalla ja mistään ei tiedetä mitään ja kannattais opetella kunnolla hommat, ennen kuin tulee tänne pelleilemään. Ja sitten nauruntirskettä perään.
Kummasti hiljenivät, kun aloin lataamaan painoja tankoon, sitten kun olin lämmitellyt paikat ja aukonut liikeradat kunnolla. Ja ei, ei ollut edes niitä muotitrikoita jalassa, vaan ihan tavalliset verkkarit.
[/quote]
Juu, pikkupillut mulkoiluineen ovat hauskaa ajanvietettä, onneksi jo vähenemään päin salilla, jossa käyn.
[/quote]
Joku vois perustaa näille "täydellisille" pikku pisulissuille ihan oman salin. Siellä voisivat sitten ihan rauhassa tukehtua täydellisyyteensä, kun "tavalliset pulliaiset" eivät häiritse treeniä. Vaan mahtaisko ollakaan enää niin kiva treenta, kuin ei olisi ketään, jota osoitella sormella naureskellen? ;D
Jumpassa eteeni tuli 65+ nainen, jolla oli päällään ohuttakin ohuemmat sukkahousumateriaaliset mustat legginsit, ja niiden alla pikkiriikkiset mustat stringit (jotka olivat tosi löysät ja pysyivät huonosti paikallaan).
En yleensä todellakaan kyylää muiden perseitä jumpassa, mutta nainen oli tosiaan ihan edessäni, ja joka kerta kun kyykkäsi tai kumartui, näin asioita joita en olisi halunnut nähdä.
Vieläkin puistattaa! Vaatteet päälle, ihmiset! Mikään muu ei ole ikinä jumpassa kammottanut, paitsi nämä paljastelijat jotka vilauttelevat intiimialueitaan muille. . .
Näille dödöintoilijoille, minä käytän aktiivisesti, monta kertaa päivässä dödöä, koska liikahikoilen. Eihän se tuoksu miltään, mutta olo on silti hikinen. Pääkin hikoaa niin paljon enkä dödöä uskalla kasvoihini lykätä.
Liikkuessa nyt vaan tulee hiki, käytti dödöä tai ei. Ymmärrän kyllä jos ihminen haisee huomattavasti huonon hygienian tuloksena, esim. treenivaatteet joita ei ole pesty ja tuoksuvat todella vanhalta hieltä. Onhan se tuoksu joskus ihan kamala.
Tiputuksesta juuri päässyt anorektikko.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:23"]Ilmeisesti minun roikkuvatsa synnytyksien jälkeen. Vaihtelin vaatteita,kun timmissä kunnossa oleva n. 18 vuotias likka vieressä kääntyi ja repesi nauramaan. Lakkasin käymästä salilla. :( [/quote][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:23"]Ilmeisesti minun roikkuvatsa synnytyksien jälkeen. Vaihtelin vaatteita,kun timmissä kunnossa oleva n. 18 vuotias likka vieressä kääntyi ja repesi nauramaan. Lakkasin käymästä salilla. :( [/quote] Älä anna tuommoisten dorkien lannistaa! You go girl!
[/quote]
Joo, minäkin kerran huomasin kun isäpuoleni vatsalihasliikkeiden "irvistyksille" alkoi joku nuori nainen nauramaan ja matkimaan häntä (isäpuoli ei onneksi huomannut), oli tosin joku varmaan alaikäinen mutta siltikin. Toisilla usein jos ei ole tapoja teininä niin ei ole pahemmin aikuisenakaan näin yleistettynä, jotkut kun osaavat nuorina ja nuorina aikuisinakin käyttäytyä normaalisti. Siis lähinnä kun jotkut tyttöset on sellaisia että ne tulee salille laittautuneena vettä juomaan ja istumaan laitteisiin, mitään ne eivät oikeasti tee toisin kuin useimmat tulee ihan vaan treenaamaan. Mutta mitäpä tuollaisista, jotenkin tekis vaan mieli melkein itse heittää ulos salilta sellaiset jotka siellä ei oikeasti tee mitään ja pällistelee vain muita:D En ymmärrä että miksi jotkut sinne oikeasti tulevat vain tuijottamaan muita, omituisia harrastuksia mutta antaisivat edes muiden treenata rauhassa ilman kriittisiä katseita ja muuta.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:48"]
Ihan sama minulle miltä muut näyttävöt ja tekniikoita en osaa neuvoa. Kaksi asiaa kuitenkin harmittaa. Ensinnäkin anorektikot, jotka selkeästi voivat pahoin ja ovat sairaita, juuri nää jotka jumppaa kaikki juomatauotkin. Se on vaan niin kamalaa katsella kuinka joku jumppaa itseään hautaan. Ja toinen asia on hirveä hien haju. Harvoin tähän onneksi törmää mutta se on jotain niin oksettavaa. Kerrankin hölkkäsin juoksumatolla puoli tuntia tuollaisen vieressä. Miksi ei voi käyttää dödöä??? Pakkohan se on omaankin nenään haista!
[/quote]
Hui kamalaa, liikunnassa haisee hiki :DDDD
[/quote]
Deodorantti käyttöön, ei se ole liikaa pyydetty
[/quote]
Se sitä vasta kamalaa onkin, kun joku kärpäsmyrkyn hajuinen dödö haisee salilla. Olen joskus tullut maaliin maratonilla kasvot valkoisena suolasta ja nestehukassa ja hikinorot kuivuneena kroppaan. Hiestä kitisijät olisi varmaan pyörtyneet kauhusta "voi hirvee, täällä on hikoilevia ihmisiä, kun ne urheilee"
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:52"]Pukkarissa joku nainen pyllisti pelkissä stringeissä 30cm päästä naamastani. Itse siis istuin penkillä joten naama oli hänen perseen tasolla. Jos on pakko pitää stringejä, voisi vähän kiinnittää huomiota mihin päin pyllistelee.
[/quote]Ei kuitenkaan päästänyt pierua ;)
Tälläisten kyylien takia mun kynnys aloittaa kuntosaliharjoittelu on kerrostalon korkuinen. Miksei yhtään anneta armoa aloittelijalle, vaan heti pitää osata, olla oikeat vaatteet, oikean kokoinen, oikean hajuinen ja oikean näköinen. Muuten katsotaan nenän vartta pitkin ja naureskellaan selän takana, tirskutaan päin näköä ja luodaan niitä Merkitseviä katseita. Ja lähes poikkeuksetta näitä ilonpilaajia löytyy Ihan Joka Salilta. Tosi harmi ja sääli.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:51"]
Se kun spinnitunnilla kaikki saliin tulevat uudet kokeilevat tunnin alussa rikkinäistä pyörää, eikä ujo spinniporukka kehtaa sanoa mitään vaikka ovat nähneet jo 10 muun hengen hylkäävän pyörän. Se on noloa käytöstä, tulee olo että te ette tarvitse liikuntaa vaan jotain draamakerhoa missä opitaan puhumaan julkisesti.
[/quote]
olen huomannut täysin saman Elixian salissa täälä Turussa. Itse kokeilin pyörää josta puuttui osa ja tanko ei siksi pysynyt paikallaan. Mainitsin joka kerta niille ketkä pyörää kokeilivat. Sain vain typeriä katseita että miksi edes puhun heille?! No.. Kai täytyy sulkea suu ja kääntää katse toisaalle? Kui siistii se taas on?!
[/quote]
Suurin osa treenajistahan on mykkiä. Vaikka käyn pienellä salilla, jossa suurin osa kävijöistä on naamatuttuja, ei voida moikata. Tai no, miehet moikkaa, mutta naiset ei tervehdi toisiaan. Se on vaan niin noloa, kun viereikkäin hikoillaan päivittäin eikä voi edes moikata. Peilin kautta saatetaan kytätä.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:24"]
Tälläisten kyylien takia mun kynnys aloittaa kuntosaliharjoittelu on kerrostalon korkuinen. Miksei yhtään anneta armoa aloittelijalle, vaan heti pitää osata, olla oikeat vaatteet, oikean kokoinen, oikean hajuinen ja oikean näköinen. Muuten katsotaan nenän vartta pitkin ja naureskellaan selän takana, tirskutaan päin näköä ja luodaan niitä Merkitseviä katseita. Ja lähes poikkeuksetta näitä ilonpilaajia löytyy Ihan Joka Salilta. Tosi harmi ja sääli.
[/quote]
Äh älä tuollaisia mieti. Salille vaan! :) Mäkin pelkäsin tota monta vuotta ja sitten uskallauduin salille. Sillä tiellä ollaan. Eipä ole mun kohdalla tullut kertaakaan mitään ikäviä tapauksia. Ainoastaan joskus jotkut vähän tuijottelee, mutta silloin musiikit kovalle ja keskityn tekee treeniäni :)
Hirveintä on tekokuituisiin kerran tai useamman käytettyihin vaatteisiin pukeutuneet miehet. Hikoilu aktivoi likaiset vaatteet haisemaan niin hirveällä, että taju lähtee. Silkka puhdas hien haju ei haittaa.
Kaksi ihmisryhmää: kinkunsulattajat ja suullaan treenaajat.
Minulla ei ole mitään sitä vastaan että joku ylipainoinen tulee salille virttyneissä verkkareissa, päinvastoin, hienoa että on saanut itsensä liikkumaan, mutta kinkunsulattajat ovat ihan oma lajinsa. Toinen tammikuuta rynnätään hirveällä tohinalla salille, varataan laitteet pitkiksi ajoiksi (jos aikarajoitettuja niin koko maksimiajaksi), tehdään isoilla vastuksilla liikkeet päin persettä. Joko koetaan loukkaantuninen, jonka seurauksena into laantuu tai sitten naistenlehdet siirtyvät laihdutusjutuista laskiaispullan leivontaan ja massa-aivo vaan menee mukana. Kinkunsulattajien hyvä puoli on se että he eivät pyöri saleilla ympäri vuoden.
Suullaantreenaaja taas istuu laitteessaan ja puhuu kovaan ääneen siitä kuinka penkkasi joskus 160kg. Välillä tehdään pari toistoa kamalalla ähinällä. Ketä ihan oikeasti kiinnostaa ykkösmaksimi vuodelta 1985, ei sillä että niistä ei voisi kertoa, mutta pitääkö sillä uhota?
Käyn itse salilla kolme kertaa viikossa, näin on ollut jo parin vuoden ajan. Jumpissa en käy koska minulla on kaksi vasenta jalkaa ja olen aina väh. yhden liikkeen jäljessä ohjelmasta :D Jos jotakuta kiinnostaa mutta hirvittää lähteä salille, niin rohkeasti vaan, mutta suosittelen lämpimästi että joku neuvoo tekniikat ja tekee ohjelman, niin se on paljon miellyttävämpää :)
Isot häpyhuulet pursusivat jumppaohjaajan trikoista. Karvojakin näkyi. Ja tapahtui ihan Helsingissä.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:48"]
Sorry vaan ap, mä tuun jatkossakin treenaamaan libresse pöksyissä. Toosa on siinä kunnossa, ettei sinne tarttee mitään tamponia tunkea. Keskity sä vaan muiden kyyläämisen sijaan iloitsemaan siitä, että selviit niillä tamponeilla. Voi olla sullakin vanhemmiten ne siteet edessä. Niin ja please, en välittäis pukkarissa katsella sitä sun stringien sivusta roikkuvaa tamponin narua.
[/quote]
mitäs häikkää sun toosassa?