Hirveintä mitä olette nähneet salilla/jumpassa?
Jaanpas nyt oman kokemukseni tältä viikolta.
Miten jotkut naiset EIVÄT TAJUA, että Libresse ei aina ole niin invisible?! Syväkyykky tai perse pitkällä jumppaaminen paljastaa pikkuhousujen sisällön hirveällä tavalla!! Voisitteko harkita maksisiteen sijasta tampoonia, kun seuraavan kerran tungette punaisina päivinä läpikuultavia trikoita jalkaanne... Hirveä näky, YÄK.
Mitäs oksettavaa te olette kohdanneet salilla?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Toissapäivänä bodypumpissa yks muija esitteli naru-stringejään kyykätessään. Liian matalavyötäröiset jumppatrikoot ja liian lyhyt paita, jolloin noin 10 cm paljasta ihoa alaselästä näkyvissä kyykyissä. Jalassa luonnollisesti stringit vedettynä persvakoon ja mahdollisimman korkealle. Hyi helvetti. Terkut vaan sinne Kampin Esportiin!
No juu, tämä. Sain nähdä SAMAT pitsistringit vielä seuraavana päivänä jumpassa. Toivottavasti teini oli ne pessyt yön aikana. 2 koulupäivää + kaksi hikijumppaa hautuneet naruhousut 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toissapäivänä bodypumpissa yks muija esitteli naru-stringejään kyykätessään. Liian matalavyötäröiset jumppatrikoot ja liian lyhyt paita, jolloin noin 10 cm paljasta ihoa alaselästä näkyvissä kyykyissä. Jalassa luonnollisesti stringit vedettynä persvakoon ja mahdollisimman korkealle. Hyi helvetti. Terkut vaan sinne Kampin Esportiin!
No juu, tämä. Sain nähdä SAMAT pitsistringit vielä seuraavana päivänä jumpassa. Toivottavasti teini oli ne pessyt yön aikana. 2 koulupäivää + kaksi hikijumppaa hautuneet naruhousut 🤮
Tai sitten hänellä on useampi pari samoja alushousuja. Esim minä kyllä ostan usein samoja.
Naiset, jotka pukeutuvat piukkoihin leggareihin salilla!
Vierailija kirjoitti:
Mua ei häiritse mikään mikään! Tervetuloa kaikki!
Sama!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:32"]Libressestä puheenollen...Voisiko sen luntun vaihtaa jossain muualla kuin kaiken kansan nähtävillä oman pukukopin äärellä? Oisko vessa vaikka mitään?
Oikeesti joku vaihtaa siteen muualla kuin vessassa??? En ole kyllä koskaan kuullutkaan moisesta, huh, on meitä moneen junaan.
Mä olen kyllä puhtaan siteen laittanut pöksyihin ihan pukkarissa suihkun jälkeen mutta likaista en ikinä poistaisi muiden nähden. Ällöö!
Joku otti salin kaikki 20 kg levyt ja veti niitä maasta liian pitkillä sarjatauoilla.
Olin mukavalla faskia-tunnilla, jossa rullailtiin ja tunnelma oli keskittynyt ja rauhallinen. Sali on semmoinen, että siellä käy monen ikäistä ja kokoista.
Vieressä oli ikäiseni eli keski-ikäinen nainen, joka ähisi ja puhisi koko tunnin ajan eikä nähdäkseni päässyt mihinkään liikkeeseen tai asentoon kunnolla. Mielessäni mietin, että tuo tuskin tulee enää uudestaan. Enkä enää häntä nähnyt myöhemminkään.
Voin muuten tähän kirjoittaa mitä olen jo muualle kirjoittanut. Siis YÖK vanhat miehet jotka menee aina nuorten naisten taakse "treenaamaan". Olen nähnyt tätä jo niin monesti että mitä vtua oikeasti.