Hirveintä mitä olette nähneet salilla/jumpassa?
Jaanpas nyt oman kokemukseni tältä viikolta.
Miten jotkut naiset EIVÄT TAJUA, että Libresse ei aina ole niin invisible?! Syväkyykky tai perse pitkällä jumppaaminen paljastaa pikkuhousujen sisällön hirveällä tavalla!! Voisitteko harkita maksisiteen sijasta tampoonia, kun seuraavan kerran tungette punaisina päivinä läpikuultavia trikoita jalkaanne... Hirveä näky, YÄK.
Mitäs oksettavaa te olette kohdanneet salilla?
Kommentit (168)
Mun täytyy nyt myöntää että oon joskus pyyhe suojanani laittanut puhtaan siteen pukukopillani :( Mutta silloinkin oon kattonut ettei ihan vieressä ole ketään.
Täytyy samalla kehua omaa saliani jolla käyn. Mukava viihtyisä naisten sali, missä käy monenlaista ja ikäistä naista. Ei ole paineita vaatteista tai kiloista :)
Mä oon juurikin varmaan teidän kuvailema "pikkulissu", sillä olen nuori, minulla on "muotitrikoot" sillä pukeudun muutenkin siten, että tunnen oloni hyväksi vaatteissa, ja rakastan ilmaista itseäni ja tyyliäni vaatteilla. Miksi siis pukeutuisin salille rumasti, kun siellä kuitenkin tulee vietettyä useita tunteja viikossa? Muita en kyylää, enkä varsinkaan naureskele muille. Minulle on aivan sama tekeekö joku hauiskääntöä kuudella vai kahdellatoista kilolla, sillä ymmärrän hyvin juurikin sen että jokainen tekee omalla tyylillään. Ainoastaan se, jos joku esim. tekee jalkaprässissä kyykkyä siten että polvet heijaa edestakaisin, tuntuu itsestä hieman ilkeältä, sillä se ei mikään variaatio voi olla:D Ja ainiin, kyylään itseäni peilistä jatkivasti juurikin esimerkiksi kyykkyä tehdessäni, sillä haluan nähdä tekeväni joka toiston oikein ja juuri sillä tekniikalla kuin sillä hetkellä haluan tehdä.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 10:32"]Anorektikon jumpassa. Oksetti.
[/quote]
Ja sinä olit bulimikko?
Tosi huonossa kunnossa oleva anorektikko, jolla luut paistoivat pakaroiden paikalla sekä lihava nainen jonka maha roikkui jalkojen välistä kun oli nostanut toisen penkille sitoakseen kengännauhansa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 18:02"]
Mä oon juurikin varmaan teidän kuvailema "pikkulissu", sillä olen nuori, minulla on "muotitrikoot" sillä pukeudun muutenkin siten, että tunnen oloni hyväksi vaatteissa, ja rakastan ilmaista itseäni ja tyyliäni vaatteilla. Miksi siis pukeutuisin salille rumasti, kun siellä kuitenkin tulee vietettyä useita tunteja viikossa? Muita en kyylää, enkä varsinkaan naureskele muille. Minulle on aivan sama tekeekö joku hauiskääntöä kuudella vai kahdellatoista kilolla, sillä ymmärrän hyvin juurikin sen että jokainen tekee omalla tyylillään. Ainoastaan se, jos joku esim. tekee jalkaprässissä kyykkyä siten että polvet heijaa edestakaisin, tuntuu itsestä hieman ilkeältä, sillä se ei mikään variaatio voi olla:D Ja ainiin, kyylään itseäni peilistä jatkivasti juurikin esimerkiksi kyykkyä tehdessäni, sillä haluan nähdä tekeväni joka toiston oikein ja juuri sillä tekniikalla kuin sillä hetkellä haluan tehdä.
[/quote]
No ethän sinä sitten mikään pikkulissu olet jos et naureskele tai arvostele. Usko tai älä, mutta me keski-ikäiset mammatkin olemme joskus olleet nuoria, nättejä ja hoikkia. Osa meistä on silloin arvostellut muita ja jatkavat yhä edelleen muiden arvostelua ja osa meistä ei ole arvostellut muita eikä ole sittemmin aloittanutkaan sitä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 18:02"]
[/quote]
No ethän sinä sitten mikään pikkulissu olet jos et naureskele tai arvostele. Usko tai älä, mutta me keski-ikäiset mammatkin olemme joskus olleet nuoria, nättejä ja hoikkia. Osa meistä on silloin arvostellut muita ja jatkavat yhä edelleen muiden arvostelua ja osa meistä ei ole arvostellut muita eikä ole sittemmin aloittanutkaan sitä.
[/quote]
Niin, melkein musta varsinkin tän ketjun perusteella tuntuu siltä että vanhemmat melkein automaattisesti leimaa jokaisen nuoren samaan kastiin.. Ymmärrän kyllä että juurikin niitä arvostelijoita löytyy eniten varmasti nuoresta ikäpolvesta, mutta meitä nuoriakin on moneen veneeseen!:) Itse olen muuten huomannut että salikyylääjiä ovat juurikin vanhat naiset ja miehet..
Hajuvedet ja liikakäytettynä myöa suihlutettava dödö. Siis pakkoko on tuoksua kukkaniityltä niin että tuoksu leviää koko saliin. Muutenki hengästyttää niin ois kiva muuten saada hengitettyä vapaasti. Muut ei häiritse, vaikka muakin nenänvartta pitkin katsotaan yms.
Varataan useampi laite ruuhka-aikaan. Yleensä ovat juuri näitä pissiksiä.
Ylilaitetut bimbot salilla ja jumpassa. Kaikki tajuaa ettei olla missikisoissa ja se laittautuminen on naurettavaa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 18:22"]Ylilaitetut bimbot salilla ja jumpassa. Kaikki tajuaa ettei olla missikisoissa ja se laittautuminen on naurettavaa.
[/quote] Mä en ainakaan salia varten jaksa pestä meikkejä pois? Miksei saisi vaikka suoraan töistä tulla salille meikit kasvoilla?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 18:22"]Varataan useampi laite ruuhka-aikaan. Yleensä ovat juuri näitä pissiksiä.
[/quote]
Yleensä ovat juurikin vanhempia ihmisiä jotka jäävät sarjojen jälkeen ja jopa niiden aikana ja välissä juttelemaan niihin laitteisiin, odotteleppa siinä sitten se 15minuuttia että saavat naapurin Liisan ongelmat ratkottua että pääsen reidenojennuslaitteeseen.. t. se äsköinen nuori
Toissapäivänä bodypumpissa yks muija esitteli naru-stringejään kyykätessään. Liian matalavyötäröiset jumppatrikoot ja liian lyhyt paita, jolloin noin 10 cm paljasta ihoa alaselästä näkyvissä kyykyissä. Jalassa luonnollisesti stringit vedettynä persvakoon ja mahdollisimman korkealle. Hyi helvetti. Terkut vaan sinne Kampin Esportiin!
Kaverilla on hirvennahasta tehty nahkatakki ja laukku.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 07:52"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:51"] En taida uskaltaa salille jos siellä näin tarkkaan katsotaan ja arvostellaan [/quote] Taidan minäkin pysyä poissa:(. [/quote] Juuri tästä syystä en koskan ole käynytkään.
[/quote]
Kannattaa etsiä vähän syrjemmällä oleva sali ja mieluiten käydä joko ihan aamusta tai sitten viimeisellä tunnilla (joka ainakin meillä on 21-22). Tällä yhdistelmällä olen monesti ollut ainoa salillaolija. On saanut rauhassa vetää itseään parempaan kuntoon ja nyt alkaakin olla jo kunto sellainen, ettei hirveästi olisi kenelläkään varaa tirskua.
Miehet ovat usein paljon parempia salitovereita, keskittyvät omaan treeniinsä ja antavat laitteisiin hyvin tilaa. Sen sijaan ne harvat kerrat kun olen ollut salilla niin, että siellä on juuri naisten ryhmäliikunta päättynyt, niin voi vittu sitä mulkoilua ja supattelua pukkarissa. Sen vuoksi ryhmäliikuntatunnille minua ei todellakaan saa ja on noin kusipäistä meininkiä aikuisilla ihmisillä.
[/quote]
Koo, miehet on aina vaan niin reiluja ja kivoja. Tai no, menepäs Pakkotoistolle lukemaan, kun naureskelevat muille salillakävijöille. Ovat kuvanneet jopa videolle muiden naurettavia räpellyksiä.
[/quote]
No linkkaatkos tännekin. Kaikki eivät pyöri pakkotoistossa.
no mä en kenenkään haaroväliä tuijota, mut ehkä eniten ärsyttää hikoilevat tyypit, jotka ei viitsi kuivata hikilammikkoaan laitteesta..
Pukkarissa joku nainen pyllisti pelkissä stringeissä 30cm päästä naamastani. Itse siis istuin penkillä joten naama oli hänen perseen tasolla. Jos on pakko pitää stringejä, voisi vähän kiinnittää huomiota mihin päin pyllistelee.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:52"]Pukkarissa joku nainen pyllisti pelkissä stringeissä 30cm päästä naamastani. Itse siis istuin penkillä joten naama oli hänen perseen tasolla. Jos on pakko pitää stringejä, voisi vähän kiinnittää huomiota mihin päin pyllistelee.
[/quote] reps!
Kammottavan laiha keski-ikäinen nainen eturivissä jumppaamassa tunti tunnin jälkeen..todella surullista. Ihmettelen ettei liikuntakeskuksen henkilökunta puutu tähän selvästi sairaaseen (anoreksia?) menoon.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 23:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 07:52"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 01:51"] En taida uskaltaa salille jos siellä näin tarkkaan katsotaan ja arvostellaan [/quote] Taidan minäkin pysyä poissa:(. [/quote] Juuri tästä syystä en koskan ole käynytkään.
[/quote]
Kannattaa etsiä vähän syrjemmällä oleva sali ja mieluiten käydä joko ihan aamusta tai sitten viimeisellä tunnilla (joka ainakin meillä on 21-22). Tällä yhdistelmällä olen monesti ollut ainoa salillaolija. On saanut rauhassa vetää itseään parempaan kuntoon ja nyt alkaakin olla jo kunto sellainen, ettei hirveästi olisi kenelläkään varaa tirskua.
Miehet ovat usein paljon parempia salitovereita, keskittyvät omaan treeniinsä ja antavat laitteisiin hyvin tilaa. Sen sijaan ne harvat kerrat kun olen ollut salilla niin, että siellä on juuri naisten ryhmäliikunta päättynyt, niin voi vittu sitä mulkoilua ja supattelua pukkarissa. Sen vuoksi ryhmäliikuntatunnille minua ei todellakaan saa ja on noin kusipäistä meininkiä aikuisilla ihmisillä.
[/quote]
Koo, miehet on aina vaan niin reiluja ja kivoja. Tai no, menepäs Pakkotoistolle lukemaan, kun naureskelevat muille salillakävijöille. Ovat kuvanneet jopa videolle muiden naurettavia räpellyksiä.