Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveintä mitä olette nähneet salilla/jumpassa?

Vierailija
20.09.2014 |

Jaanpas nyt oman kokemukseni tältä viikolta.

Miten jotkut naiset EIVÄT TAJUA, että Libresse ei aina ole niin invisible?! Syväkyykky tai perse pitkällä jumppaaminen paljastaa pikkuhousujen sisällön hirveällä tavalla!! Voisitteko harkita maksisiteen sijasta tampoonia, kun seuraavan kerran tungette punaisina päivinä läpikuultavia trikoita jalkaanne... Hirveä näky, YÄK.

Mitäs oksettavaa te olette kohdanneet salilla?

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 10:40"]

musta on vaan hienoa jos huonompikuntoisetkin uskaltaa tulla salille! eikä niillä vaatteillakaan ole treenin kannalta väliä :) mitään ällöä en ole onneksi vielä nähnyt, mutta huvittaa (ja samalla vähän kauhistuttaa) kun ihmiset tekevät kauheilla painoilla liikettä ihan väärin tai vaikka kyykätessä menevät alas tyyliin 10cm. huvittaa, koska pääasiana tuntuu olevan että voi latoa tankoon kauheasti rautaa. kauhistuttaa, koska isot painot+väärä tekniikka = paikat hajoaa aika varmasti. mullekin varmaan naureskellaan kun teen niin pienillä painoilla. mutta ainakin tekniikka on kondiksessa ja kyllä ne painotkin ajan kanssa lisääntyy :)

[/quote]

Matalaa kyykkyä raskaammilla painoilla tehdään esimerkiksi, kun halutaan hermottaa määrättyjä lihaksia tai treenata liikeratoja. Esim. selkärangan linjausta haetaan matalalla kyykyllä pikkuhiljaa. Painoja voi olla ihan rutkasti.

[/quote]

NÄin juuri, ja itse teen matalaa kyykkyä raskailla painoilla, koska mun polvet eivät kestä kyykätä syvälle vaikka painoa olisi tasan 0kg. 

Vierailija
22/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukeva suuririntainen nuorehko tyttö napapaita päällä, ei rintaliivejä. juoksi juoksumatolla ja joka askeleellä nännit vilkahteli paidan alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos meillä on kotisali.ei tarvi välittää muista&voi reenata niissä vanhoissa trikoissa ilman että kukaan kyylää.

Vierailija
24/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun spinnitunnilla kaikki saliin tulevat uudet kokeilevat tunnin alussa rikkinäistä pyörää, eikä ujo spinniporukka kehtaa sanoa mitään vaikka ovat nähneet jo 10 muun hengen hylkäävän pyörän. Se on noloa käytöstä, tulee olo että te ette tarvitse liikuntaa vaan jotain draamakerhoa missä opitaan puhumaan julkisesti. 

Vierailija
25/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap get a life. mulla ei ainakaan mikään tamppooni riitä, kun menkat on niin good night plus + tamppooni eikä silti ole ihan ok. mua ei ainakaan kiinnosta vähääkään miltä toisista tuntuu katsoa mun persettä. yleensä kannattaa ottaa kiintopiste mikä ei liiku, ei edessä olevan perse!! kauheinta on ollut todella vaikeasti alipainoisen anorektikon kroppa, jossa polvilumpiot olivat paksuin kohta ja silmät syvällä päässä. surullista.

Vierailija
26/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian äänekkäät miestreenaajat. Aina joku ulkomaalaistaustainen mies ähkii kuin olisi ihna jotain muuta siinä tekemässä laitteessaan. "äh äh äh äh äh äh ääääh ---JESSSSS!" Ja  sitten kattelee ympärilleen. Ällötävää!!!! Ei voi olla niin vaikeaa pitää sitä suuta kiinni tai olla ääntelemättä niin.

Vierailija
27/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran näin naisen, joka punnersi penkistä 80 kilolla 30 kertaa putkeen. Sen jälkeen en enää tuntenut itseäni mieheksi enkä miksikään. T: Mies

Vierailija
28/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria ja hirvitystä aiheutti hot pantseissa treenaava fitnessmies. :D  No kyllä ne tiukat ja lyhyet shortsit pepun peittivät muttei muuta. :D DDD

Vierailija
29/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viimeisilläni raskaana salilla 4 krt /vko, vielä viikolla 40+. Salin teinit tai ehkä vajaa parikymppiset katselivat sillä ilmeellä, että "mä en koskaan hanki lapsia" "ei kai tuo muija synnytä tänne". Kai se raskausvatsa oli sitten kamala, mutta olisittepa nähneet synnytyksen jälkeen! Vanhemmat naisihmiset tsemppasivat ihanasti. Olisi ihana käydä salilla, joka olisi selfie-teineiltä kielletty.

Vierailija
30/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
31/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:32"]Libressestä puheenollen...
Voisiko sen luntun vaihtaa jossain muualla kuin kaiken kansan nähtävillä oman pukukopin äärellä?
Oisko vessa vaikka mitään?
[/quote]

Oikeesti joku vaihtaa siteen muualla kuin vessassa??? En ole kyllä koskaan kuullutkaan moisesta, huh, on meitä moneen junaan.
[/quote]

Kyllä minäkin olen pari kertaaa nähnyt, kun joku laittaa suihkun jälkeen vaatteita pukiessa siteen pikkupöksyihin housujen ollessa puolitangossa. Sekin on jo vähän ällöttävää, vaikka puhdas vielä onkin. Onneks en oo likasen poisottamista sentää nähny....hyh

Vierailija
32/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän salilla käy sellanen ehkä parikymppinen likka puoli pakaraa paljastavissa sortseissa. Niissä se sitten kyykkää oikein antaumuksella. Inhottavinta ei todella ole se näky, vaan se itsekeskeisyys, jonka keskellä unohti ottaa muut huomioon. 

Vierailija
33/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan ap, mä tuun jatkossakin treenaamaan libresse pöksyissä. Toosa on siinä kunnossa, ettei sinne tarttee mitään tamponia tunkea. Keskity sä vaan muiden kyyläämisen sijaan iloitsemaan siitä, että selviit niillä tamponeilla. Voi olla sullakin vanhemmiten ne siteet edessä. Niin ja please, en välittäis pukkarissa katsella sitä sun stringien sivusta roikkuvaa tamponin narua.

Vierailija
34/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:47"]Meidän salilla käy sellanen ehkä parikymppinen likka puoli pakaraa paljastavissa sortseissa. Niissä se sitten kyykkää oikein antaumuksella. Inhottavinta ei todella ole se näky, vaan se itsekeskeisyys, jonka keskellä unohti ottaa muut huomioon. 
[/quote]
Se ei tiennyt että salilla on kyylääviä lesboja.

Vierailija
35/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vanha mummo lirautti jalkaprässissä siihe penkille . :l

Vierailija
36/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin tän läpi ja söin puol levyä suklaata.isosta levystä. röyh.

Vierailija
37/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:01"]Yks pyöreä tyttö salilla tekee aina hirveellä tohinalla juttuja ja aina ihan päin helvettiä. Nostelee jotain kilon käsipainoja silleen ettei varmasti saa tuntumaa ja tekee toistoja joku 5 ja alkaa tekemään jotain muuta. Ei ole varmaankaan suunnitellut ollenkaan mitä tekee salilla, tekee aina vähän kaikkea ja seurailee mitä muut tekee. Huoh, pahaa tekee kattoo kun ei siitä sen treenistä oo mitään hyötyä.
[/quote]Menepä vaikka kysymään kuka on suunnitellu sen ohjelman? Noin niinkuin aasinsiltana. Mua ei haittais jos joku tulis kysymään jos näyttää siltä, etten tiedä mitä teen, tai mitä ehkä kannattais tehdä.

Vierailija
38/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:47"]

Meidän salilla käy sellanen ehkä parikymppinen likka puoli pakaraa paljastavissa sortseissa. Niissä se sitten kyykkää oikein antaumuksella. Inhottavinta ei todella ole se näky, vaan se itsekeskeisyys, jonka keskellä unohti ottaa muut huomioon. 

[/quote]

Olenko outo nainen kun mua ei haittaa tällanen? Itse saan tsemppiä lisää siitä että salilla on kauniita ja timmejä naisia, joilla on fitness tyyppinen vartalo jota ihailen. Olen tyytyväinen omaan vartalooni mutta haluaisin sitä yhä hieman muokata siihen suuntaan kuin näillä naisilla on ja se antaa toivoa sitten kun näkee niitä onnistuneita treenituloksia muilla. En siis kyylää tms todellakaan kuitenkaan. :D Mutta jos on todella täynnä itseään niin se ei ole kaunista, siinä samaa mieltä. P.S. Olen ihan hetero...

Vierailija
39/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:45"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 13:49"]

käytän trikoita ja stringejä samasta syystä kuin naiset. mielipiteenne ei kiinnosta.

[/quote]

kaikki positiiviset peukuttajat miehiä. ei naiset vaan tykkää. 
[/quote]

Sillä ei ole pätkääkään väliä, mitä me naiset tykkäämme tai olemme tykkäämättä. Pitäkööt vaikka Paavo Pesusieni-boxereita ja Nalle Puh-paitaa, kunhan ei paljastele.

Vierailija
40/168 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan taas miksei salilla käynti ja ryhmäliikuntatunnit ole mua varten. Mieluummin lenkille pururadalle ja pilatesta himassa.