Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ärsyttävin facebook-kaverisi

Vierailija
12.07.2014 |

Itselläni on reilu parikymppinen tuttu joka lataa Facebookkiin jatkuvasti suutelu kuvia miehensä kanssa. Näitä siis ilmestyy säännöllisesi pari viikossa eri maisemissa, kotona yms. Ennen tätä nykyistä miestään näitä samoja kuvia tuli hänen eksiensä kanssa. (Tietaisipä vaan mies tästä...) Lisäksi ilmestyy muitakin statuksia jotka liittyvät parisuhteen hehkutukseen esim. erilaisia runoja, sydämiä toisen seinälle yms. Nyt pariskunta menikin kihloihin ja eiköhän sormuksista tule nyt jatkuvasti kuvia. En ymmärrä miksi sama rengas pitää kuvata moneen kertaan???

En ole kateellinen, en vaan koe että parisuhde asiat pitää tuoda julki lähes päivittäin Facebookin kautta.

Kommentit (310)

Vierailija
221/310 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piisamirotta kaveri.

XXX: Voi jee taas jäi avaimet sisälle ja vesihana ja hellanlevy päälle. Kynttilät jäi palamaan ja rahapussi kotona. Naapurit eivät ole kotona ja kaikki on nyt sitten paskaa, kissa varmasti kaataa kynttilän kohta siellä. Onneks on tää känny mukana että on FB!

xxx: hei mä oon täs sun kodin lähistöllä voin tuoda rahaa et huoltomies tulee avaa oven?

XXX: Ei tarvitse kyl mä pärjään :`(

xxx: EIku ihan totta tuun kohta??

XXX: KIITOS EI, IHAN TOTTA EI EN TARVITSE APUA.PÄRJÄÄN.

xxx: No ok.. toiv selvii jotenki.

(seuraavana päivänä..)

XXX: Kyllä oon pettynyt ihmisiin ja auttamisenhalun puutteeseen. Nyt sitten jouduin maksamaan oven avaamis maksun korkoineen ja kissa oli tosiaan kaatanut kynttilän ja tuhonnut mun nukkamaton, onneksi oli sammunut alkuunsa se palo ois voinu käyä pahasti!!!

xxx: öö minähän oisin tullu auttamaan eilen niin olisit saanut oven auki heti??

XXX: Joo kiitos vaan vieläkin tarjouksesta mutta olen tottunut pärjäämään omillani.

VOI VITTTTUUUUUUUUUUU.....

Vierailija
222/310 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans yks muslimiks kääntyny tuttu! Pakko piilottaa sen päivittelyt, pelkkää tuskaa ja ahdinkoa! Aiheet skaalaa: Allah, Allah, kurjimmista kurjimmat vääräuskoiset, armo, syntiä on tuhmat ajatukset, pommit räjähtäköön, saastaiset israelilaiset abdullallilluhaah..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/310 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Värjäsin hiukset tuli hienot uudet hiukset :D :)"

Ihanaa vapaat alkaa on niitä vapaita jo odotettu! :) :D"

"Kultin kaa sieneen onneks kulti tietää hyvät sieni paikat mistä sieniä löytyy :) :D"

"Olipa töissä kiva päivä oispa huomennakin yhtä kiva päivä töissä :) :D"

Vierailija
224/310 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:00"]aaarghhh. yks mimmi postaa itestään jatkuvasti kuvia ja sit kun mm. sen mieskaveri laittoi sen omaan kuvaansa, niin kommentti oli, että "Ihana kuva, mutta mut olisit voinut rajata pois". 

[/quote]

Ootko mies vai nainen kun et tajuu? :D Kyse on tietty seulasta. Kun itse laitat kuvan, päätät mikä on hyvä. Kun kaveri laittaa kuvan, sinne voi päätyä mikä tahansa sammakko perspektiivistä otettu tuplaleukakuva. Itse olen järjestään pitänyt muiden jokaista itsestäni julkaistua kuvaa rumana. Julkaisia on vaan tollottanut sitä omaa kuvaa:oonpa edustavana, ja jättänyt kanssaolioiden ilmeet sun muut tsekkaamatta.

Vierailija
225/310 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin profiilini 10 kk sitten. Aikaa jää paremmin elämiseen.

Vierailija
226/310 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nelikymppinen äippä joka fanittaa edelleen 80-luvun bändiä...joka päivä biisilinkki,onnitteluja jollekin bändin (ulkolainen)jäsenelle hääpäivänä (oikeesti) ja hehkutusta kuinka upea laulaja on.

-Agility-seko...joka päivä tuloksia, linkkejä,videoita ja kuvia koiristaan.Kaunis ja koulutettu ihminen,jostain syystä edelleen sinkku ja koirat kaikki kaikessa

-Reissaava mimmi joka vaihtaa profiilikuvaa joka päivä.Otokset muikeita kuvia rannalta hiukset tuulessa tuivertaen...ja näitä siis satoja.Kuvissa ei ikinä näy muita vaikka tekstistä tietää reissuseuraa olevan.

-Sanavalmis yrittäjä joka nakittaa linkkejä poliitikoista jotka on sanoneet joko jotain älykästä tai idioottimaista.Vinoilee ja haukkuu avoimesti, on saanut kerran jo sakot oikeudessa herjauksesta.

-ressukka nainen joka tilittää kaikki riidat sun muut facessa.Kerran avoimesti kirjoitti exällään olevasta tarttuvasta taudista.Ja kyse ei ollut mistään kesystä flunssasta vaan siitä pahimmasta...otin kaveriksi kun ollaan oltu tuttuja lapsena,nähty siis viimeksi 30v. sitten.Poistan kyllä kunhan kehtaan...

4547

Vierailija
227/310 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia ruuasta. Syömässä sitä ja tätä,siellä ja täällä..

Vierailija
228/310 |
24.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ärsyttäviä, mutta olisi kiva jos muutama kaveriksi pyytänyt antaisi jotain viestiä itsestään edes kerran kahdessa kuukaudessa, vaikka edes tykkäämällä jostain tai laittamalla lyhyen kommentin. Yksi on kyllä kuollut, sen kuulin vasta äskettäin, mutta muut ovat hengissä. 

Vierailija
229/310 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotieläin postaajat!!! siis 25-35v naiset/miehet jotka lisäilee kuvia eläimistään kun ois jotain lapsia!!

Vierailija
230/310 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eevetti. umalaare. peekele.

Noin kiroaa facebookin sivuillaan yksi 50+ rouva.

Vierailija
231/310 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:02"]

"Värjäsin hiukset tuli hienot uudet hiukset :D :)"

"Kultin kaa sieneen onneks kulti tietää hyvät sieni paikat mistä sieniä löytyy :) :D"

[/quote]

:DD voi ressua

Vierailija
232/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikkokaverit, rtenkin vaalien alla.

Vierailija
233/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 18:02"]"Värjäsin hiukset tuli hienot uudet hiukset :D :)"
[/quote] hahah, naurukuolema :D

Vierailija
234/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko perheen tai lapsilauman kaikki korvatulehdukset ja kuumeet päivittävä.

Vierailija
235/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka dokumentoi koko päivänsä facebookiin. Nämä päivitykset toistuvat joka päivä:

Huomenta! Jos sitä keittäis kahvia ja söis aamupalaa

(tähän väliin epätarkka kuva kahvimukista ja juustoleivästä)

Jos sitä lähtis töihin.

Jos sitä jois kahvia taukohuoneessa.

Jos sitä alkais tekemään töitä.

Jos sitä lähtis ruokatunnille.

(tähän väliin epätarkka kuva lounaasta)

Jos sitä lähtis kotiin.

Jos sitä laittais ruokaa.

(tähän väliin kuva uunipellistä, jonka päällä on kalapuikkoja ja ranskalaisia)

Jos sitä söis.

(tähän väliin kuva edellisestä ruoasta kypsänä)

Jos sitä kattois salkkareita.

Jos sitä kävis lenkillä

(tähän väliin kuva siitä miltä ulkona näyttää)

Jos sitä kattois kympin uutiset.

Jos sitä menis nukkumaan.

Tämä sama toistuu joka ikinen päivä, ja lähes kaikki päivitykset alkavat jos -sanalla.

Vierailija
236/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs uskoon tullut henkilö. Kirjoitteli Raamatun lainauksia ainakin 10kpl/pvä seinälle ja kaikenlaisia tapahtumakutsuja ja rukouspyyntöjä ja Jeesuksen kuvia.

Usko on hienoa asia, mutta ei tarvitse hieroa sitä muiden naamaan. Kuukauden jälkeen poistinkin kavereista, kun ei voinut mistään muusta keskustella, kuin ykkössupersankaristaan Jeesuksesta.

Vierailija
237/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski wt ysäri, mikä haukkuu häntä timmimpiä ihmisiä (mitä tosiaan on paljon) huoriksi. Joka toisessa lauseessa sanoo että naiset ovat 2naamaisia, ja parempi olla yksi äijistä. Kuitenkin on kaveriporukan kaikki miehet pannut tai seurustellut läpi. Terveisiä Henna M. V.

Vierailija
238/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:18"]

Ärsyttävin fb-kamu vetää aiheeseen kuin aiheeseen politiikan mukaan ja haastaa riitaa vähän kaikille. Kirjoittaa yksinkertaisia päivityksiä ja poliittiset kannanotot ovat ihan muista maailmoista. Ko. henkilön poiliittinen kanta on persu, mikä kyllä selviäisi ihan vaan katsomalla profiilikuvaa... Tulen tosi pahalle tuulelle, kun se pääsee vauhtiin. Huoh.

[/quote]

Poista se sika. Mä poistin jo kaikki mun persu-tutut aikoja sitten. Nyt ei ole enää yhtään ärsyttävää fb-kaveria ja elämä hymyilee :)

Vierailija
239/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ADHD/asperger tapaus . Postaa kuvia joistakin epämääräinen möykyistä että " tein lihapullia! . Kyselee tulisiko joku kahville ja julistaa että kaikki häntä vihaavat kun kukaan ei tule. Ottaa itsestään JATKUVASTI selfieitä jossa meikit päin pylly ja usein sama paitakin ja lataa niitä lähes joka päivä. Ja kissaansa kuvaa myös JATKUVASTI. Semmoinen aika yksinkertainen reppana, säälistä pidän kavereissa

Vierailija
240/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava joka tekee monta päivitystä päivässä tekemästään ruuasta, lastensa tekemisistä(ovat yleensä todella erinomaisia ihan kaikessa, nuorin 15v) tai miesystävänsä tekemisistä. 

Ruokapäivitys voi alkaa kuvalla raaka-aineista, sitten on kuva kun liha on pannulla tai keitto porisemassa ja viimeisenä kuva annoksesta lautasella. Voisin ehdottaa että laittaa vielä kuvan minkänäköinen annoksesta tuli suoliston läpi mentyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme