Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät hiukset ainoa sallittu hiusmalli

Vierailija
23.05.2026 |

Leikkautin lyhyen pixie tukan. Kasvattelen omaa väriä niin ajattelin jouduttavan prosessia. 

Olen nyt saanut todella törkeää kohtelua osakseni. Minua on pilkattu voimaantumisesta, haukuttu lesboksi yms. Vähän järkyttynyt kun en ole tottunut saamaan tämän tyylisiä kommentteja. Naisella on siis pakko olla pitkät hiukset nykyään? Ja jos ei ole sitä saa kiusata vapaasti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä vaan reilusti olevasi lepakko. Turha kierrellä ja kaarrella asian ympärillä.

Vierailija
2/11 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut lyhyet hiukset vuosikausia eikä päin naamaa ole ikinä mitään sanottu. Ehkä johtuu siitä, että sanon tosi äkkiä jotain v-mäistä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönpöpö. Ei niistä päänaukojista kannata välittää. Omaa huonoa oloaan purkavat.

Vierailija
4/11 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut lyhyet hiukset vuosikausia eikä päin naamaa ole ikinä mitään sanottu. Ehkä johtuu siitä, että sanon tosi äkkiä jotain v-mäistä takaisin.

Lyhyet hiukset onkin v!ttumaisen akan ja lepakon merkki. Naama norsunv!tulla niin ei kukaan tule sanomaan mitään.

Vierailija
5/11 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnä vaan reilusti olevasi lepakko. Turha kierrellä ja kaarrella asian ympärillä.

Näin on, jos se näyttää lepakolta, kävelee kuin lepakko ja ääntelee kuin lepakko, niin lepakko se on.

Vierailija
6/11 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannut parhaiten siinä kun et piittaa typerysten kommenteista. Ne 5stävät ja tuttavat jotka eivät kestä lyhyempää tukkaasi voit heivata menemään.

Vierailija
7/11 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan livenä päin naamaa olet saanut tuollaisia komentteja, mistä ihmeestä?

Vierailija
8/11 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan livenä päin naamaa olet saanut tuollaisia komentteja, mistä ihmeestä?

Varmaan kyyläillyt kuola valuen naisten rintavarustuksia ja perseitä.

Vierailija
9/11 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset onkin v!ttumaisen akan ja lepakon merkki. Naama norsunv!tulla niin ei kukaan tule sanomaan mitään.

Onneksi on ollut niin vahva itsetuntoinen mies, joka on katsellut tällaista vmäistä akkaa ja lepakkoa yli 30 vuotta. Muiden ei tarvitsekaan sanoa mulle mitään. Ketä kiinnostaa jonkun kitinät, jolle hiusmalli on joku ratkaiseva tekijä.

Yksi maailman tyylikkäimmistä ja kauneimmista naisista hiusmallista (joita hänellä on lukuisia) huolimatta tai sen johdosta: https://www.liveabout.com/linda-evangelistas-hair-over-the-years-346175

Vierailija
10/11 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itä-suomessa niin kyllä ihmiset sanoo näitä ihan livenä täällä. Lyhyet hiukset taitaa olla sallitummat vähän vanhemmilla naisilla. Enkä kyylää naisia, tykkään miehistä edelleen. 

Ap 

Vierailija
11/11 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen upeat pitkät hiukset. Sairastuin syöpään, ja kohtelu kyllä muuttui sen jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi