Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ärsyttävin facebook-kaverisi

Vierailija
12.07.2014 |

Itselläni on reilu parikymppinen tuttu joka lataa Facebookkiin jatkuvasti suutelu kuvia miehensä kanssa. Näitä siis ilmestyy säännöllisesi pari viikossa eri maisemissa, kotona yms. Ennen tätä nykyistä miestään näitä samoja kuvia tuli hänen eksiensä kanssa. (Tietaisipä vaan mies tästä...) Lisäksi ilmestyy muitakin statuksia jotka liittyvät parisuhteen hehkutukseen esim. erilaisia runoja, sydämiä toisen seinälle yms. Nyt pariskunta menikin kihloihin ja eiköhän sormuksista tule nyt jatkuvasti kuvia. En ymmärrä miksi sama rengas pitää kuvata moneen kertaan???

En ole kateellinen, en vaan koe että parisuhde asiat pitää tuoda julki lähes päivittäin Facebookin kautta.

Kommentit (310)

Vierailija
241/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti ärsyttävin on henkilö, joka mainostaa jatkuvasti työpaikkaansa. Aina tulee linkki, kun työpaikka esiintyy jossain jutussa, aina jos firmassa on joku paikka auki, ja aina kun on joku tapahtuma, saunailta tms., työpaikalla ja niin edelleen. Mietin vaan joskus, että saako hän jotain palkanlisää siitä jatkuvasti työnantajansa mainostamisesta.

Vierailija
242/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne salaperäiset päivitykset, joissa vihjataan muttei kerrota, ovat täysin turhia.

Sitten seuraavaksi eniten ärsyttävät ne, joilla ei KOSKAAN ole mitään muuta kuin lapsiaiheisia postauksia. Okei, koiranomistajat ovat myös aika koirakeskeisiä, mutta yleensä niillä on muutakin postattavaa edes joskus.

Sitten on nämä nelikymppisten känni- ja baaripäivitykset sisältäen myös vihjaukset tai suorat kuvaukset yhdenillan kännipanoista. Todella noloa. Ja huom! Olen itsekin sen ikäinen eikä tulisi mieleenkään tehdä sellaisia päivityksiä. En tosi käykään kännäämässä, saati pokaamassa yhdenillan juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokouksessa/palaverissa. Daa, no kiviäkin kiinnostaa! 

Vierailija
244/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsavaivainen, jonka lähes joka postaus koskee suolen toimintaa !

"taas sattuu mahaan :( " "sinne jäi farkut kauppaan, ku paska meinasi tulla housuun " " kiva katsella kun muut vetää tuossa pitsaa".

tunnen myötätuntoa, mutta.. oikeasti !

Vierailija
245/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaalien alla on taas noussut tietty ärsyttävien ryhmä esille Fb:ssäkin, eli poliittisesti aktiiviset. Koskee kansanedustajaehdokkaita ja heidän taustajoukkojaan. Päivän päivitykset tätä tyyliä:

8.00 "Ihana tihkusade aamulla täällä Keravan Piritorilla! Kyllä maistuu tämä Kurapapu-kahvi, jota saatiin sponsorilta 5 kg. (linkki Kurapapuun) 500 esitettä jaettu! Iloisia naamoja näkyy! Tulkaa kaikki tänne Keravan Piritorille kyselemään meiltä!" (pirteä kuva vaaliteltasta ja naamoista)

9.30 "ÄLKÄÄ MISSATKO! Radiossa 15 min päästä Pertti Pellemäki puhumassa tärkeistä asioista! Hyvä Pertti!" --henkilön Pertti Pellemäki kanssa

10.00 "KOLUMNI. Käykääpä lukemassa. Oletteko ajatelleet miten tärkeää on että Saviolla olisi leveämpi kevyen liikenteen väylä? Minä kannatan uutta väylää Savioon ja kerron sen tässä blogissa. Minä eduskuntaan niin Savion väylä tulee. KIITOS JOS JAATTE!" (kirjoittaja ei ole tasan koskaan käynyt paikassa ja ei tule menemäänkään, ja liikkuu itse autolla - tällaisista asioista ei kiinnostunut tippaakaan vaalien välissä)

11.16 "Ihanaa suomalaista ruokaa kahvilassa Suber-Food! Tällaista yrittäjyyttä tarvitaan lisää ja rohkaisemista. Maistuvat gluteenittomat pullat veivät kielen mennessään. Tervetuloa tänne tapaamaan meitä 12 alkaen ja yrittäjyydestä puhumaan!!!" (ylimakea kuva peukut pystyssä ja pullien kanssa)

Näitähän sitten on vielä n. 20 omissa kavereissa niin voi kyllä sanoa että vaalien aikaan ei tule Fb:ssä aikaa paljon vietettyä, hermot vaan menee.

Vaalien välissä samojen henkilöitten, etenkin taustajoukkojen, päivitykset saattaa olla tyyliä:

"Maanantai.... huoh. Ja eikä siinä kaikki, heti aamulla jouduin siivoamaan Lupan ripulit. Kelan paperit ei ole vieläkään tullut eli en saa mun rahoja vieläkään. :( Mä tarviin lomaa, en jaksa ajatella mitään enkä tajua koko paperiviidakkoa."

Vierailija
246/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 20:56"]ihan yleisesti on hyvä katsoa peiliin, jos tekee fb-päivityksiä päivittäin tai useamman kerran päivässä. Liika on liikaa.
[/quote] samaa mieltä

Vierailija
247/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coelho-sitaatit ja muut "tosi älykkäät" sitaatit. Sitten siihen vielä joku auringonlaskun kuva.

Hävettää kun koitetaan olla niin sivistyneitä ja syvällisiä ja kaikki nauravat partaansa noille latteuksille. Kannattaisi ehkä opiskella vaikka vähän filosofiaa?

Vierailija
248/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kauheesti enää ärsyttäviä kun oon joko poistanut tai asettanut niin ettei heidän päivitykset näy mulle. :)

Yks oli sellainen joka valitti jostain jokaisessa postauksessa. Valivali kun pizzalla kestää tulla. Valivali kun on krapula. Valivali kun se elämän suuri rakkaus ei tuu sinne kotiovelle koputtelemaan. Argh.

Toinen oli yks entinen työkaveri joka postaili päivittäin jotain uudesfa koirastaan. "Ostin fifille tällaisen ihanan takin, katsokaas miten innoissaan fifi on uudesta takistaan" tai jotain vastaavaa, osti joka päivä sille pikku piskilleen jotain ihmeen turhakkeita ja lässytti niistä sitten jatkuvasti. Ja kun vielä tiesin kyseisen ihmisen sellaiseksi eläinten hyötykäyttäjäksi, että oli aiemminkin dumpannut elukoitaan muualle kun eivät sopeutuneetkaan hänen elämäntyyliinsä tai miellyttäneet silloista poikaystävää. Huhhuh.

Nykyään on enää yks, oikeestaan yks parhaimmista ystävistä joka päivittelee vähän turhia. Tyyliin: "Juon tässä kahvia ja kohta lähden töihin". Kiviäkin kiinnostaa. ;) Eipä siinä, jos ei muutakaan tekemistä ole niin siinähän ilmottelee jokaisen liikkeensä kaveripiirille.

Vierailija
249/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa tilitystä omista ja lasten sairauksista ja muista vaikeuksista. Laitoin päivitykset piiloon. Ei vaan jaksa.

Vierailija
250/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 2 kaveria päivittelee joka päivä 5-10 päivitystä, jossa jotain turhanpäivästä kuten "piti juoda eilen vain kolme mutta joinkin 12 XD" tai "pittee taas lähteä salilla käymään vuan ei jaksais ku kissa kahtoo niin korreella silmällä". Siis ihan täyttä paskaa koko päivitys. Sitten jaetaan niin kliseisiä lausekuvia kuinka "älä tuomitse minua sen perusteella mitä olin ennen vaan mitä olin nyt" ja "et tiedäkään kuinka loukkasit minua,,,, mutta rakastan sinua silti".

- Yksi kaveri menetti lapsensa sossun hoiviin ja on siitä lähtien jakanut vain jotain bilekuvia facebookiin. Ja kun joku on kysynyt lapsen vointia, ei naista kiinnosta kertoa tai poistaa kommentin. Pienestä lähiöstä Helsinkiin muuttanut viljelee jatkuvasti helsinkiläisten käyttämiä sanoja, kuten "botski" ja "spora". Huoh...

Vierailija
251/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkastin omaa toimintaani FB:ssa ja ei tullut näitä ärsytyksiä vastaan. HUH.

mua ärsyttää

kaveri joka postaa/kommentoi ja kohta poistaa kommenttinsa. muut kommentit jää vähän "ilmaan" roikkumaan. ilmeisesti häntä pelottaa että jäisi jotain netin historiaan.

Vierailija
252/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.20v neitkainen. Ottaa mielellään selfieitä ja usein, ainut mutta on, että hänellä aina sama ilme, sama paita jne, kuin identtisiä kuvia.

Vierailija
253/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:29"]

N.20v neitkainen. Ottaa mielellään selfieitä ja usein, ainut mutta on, että hänellä aina sama ilme, sama paita jne, kuin identtisiä kuvia.

[/quote]

harrastaa myös päivityksiä Hän: -voi vitun saatan.. joku:-no mitä nyt?  hän:-yv

Vierailija
254/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka tykkää kaikista omista päivityksistään.. MIKSI ?

Vierailija
255/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:57"]Ei ole mun hommani tehdä diagnooseja ja perehtyä toisten mahdollisiin sairauksiin. Sitä paitsi vaikka olisi jonkinlainen päähäiriö niin mielestäni se ei täysin vapauta vastuusta. Hän kuitenkin elää omillaan eikä laitoksessa tai kenenkään holhouksessa, joten lienee kuitenkin kyvykäs käyttämään järkeään valinnoissa ja ottamaan edes hitusen vastuuta niistä. Mutta kun pohjalla on useimmiten laiskuus tai mukavuudenhalu ei suinkaan masennus. Ei tämä leidi siitä masennuksesta jatkuvasti tässä vuosien varrella ole kärsinyt. Kerran tai pari max. Tämän tiedän, koska tosiaan tilittää kaiken facessa. Mitä en ymmärrä on se, että kun on mieli maassa niin tilittää avoimesti kaikenlaista, mutta kun on jotain uutta piristystä elämässä (auto, uusi vuokra-asunto, raskaus tms.) niin alkaa päivitysten laatu muuttua teeskentelyksi. Että antaakin yhtäkkiä väärää kuvaa itsestään kiillottamalla elämäänsä. Tätä en tajua. Summa summarum, tämä facekaveri on ennenkaikkea saamaton ja laiska hoitamaan asioitaan kun ei enää itseä satu kiinnostamaan, kuin että olisi mitenkään kroonisesti sairas.

Tässä ketjussa kysyttiin mikä ärsyttää ja tuo nyt vaan ärsyttää. Älä tee tästä mitään elämää suurempaa nyt.

T. 52
[/quote]

öööö... sinä se olet tehnyt aika suuren numeron. Luin koko ketjun läpi ja mistä hemmetistä sinä voit tietää mikä ystävääsi OIKEASTI vaivaa? Mitä tiedät tarkallee mitä hänen kodissaan tapahtuu ja kuka hoitaa keta ja onko lapset ookoo koirat mukaanlukien.
En tunne suo enkä ikinä tahtoisi sinunlaista tunteakkaan. Olet kyllä erikoinen persoona joka tietäisi paremmin toisten sairaudet ja mt ongelmat...
minun silmissä sinä et ole terve.. voin vain kuvitella sinun typerät päivitykset.

Vierailija
256/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa agitreeneihin kuinkahan koira pärjää, aksatreenit oli mahtavat ja koira yllätti. Kaikkien kolmen koirani paska on tänään löysää, vinkkejä. Mun koirat

Vierailija
257/310 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:33"]

Se joka tykkää kaikista omista päivityksistään.. MIKSI ?

[/quote]

Kerran olen tykännyt omasta päivityksestäni, kun olin niin innoissani :D Tosin kyllä minäkin ihmettelen niitä, jotka tykkää joka ikisestä asiasta, mitä faceen laittavat. Meinaako ne, että sais enemmän tykkäyksiä, kun joku muu on jo tykännyt niistä ennen? Ihan niinkuin Matti Meikäläisen postauksesta ei huomaa, että vain MAtti Meikäläinen tykkää siitä :D

Vierailija
258/310 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa tyyppi, joka postailee harva se päivä jotain elämä on- tyyppisiä ihkuhaliraksupöö- kuvia ja tägää siihen ihmisiä. Mut muun muassa. Jouduin ottamaan käyttöön asetuksen, ettei mikään mihin joku mut tägää, ilmesty mun seinälle ilman että hyväksyn sen. Sama tyyppi tekee säännölllisesti näitä tykkää tästä, jos haluut olla mun kaveri aina ja ikuisesti

Sitten on yksi muijaporukka jotka ovat kaikki niiiin ihania rakkaita kauniita siskoja! Sydän! Ollaan oltu siiderillä terassilla, kaikki tykkää ja kiitos ihanille siskoille sydän! Olipa taas nauruntäyteinen ilta, sydän sydän!! Kiitos itsellenne, ihanat syyydän sydän sydän!! Viikoittain sit näitä.

Pariskunta, joka postaa joka jumalan päivä kuvia ruuistaan ja mukuloistaan. Molemmilta siis sama kuva, ja kumpikin käy vielä erikseen tykkäämässä toistensa identtisistä kuvista. Nyt ovat keksineet alkaa jakaa videoita niistä kakruista, eikä niissä ole mitään oikeaa sisältöä; niclas-petter se vaan seisoo vaipoissaan, hymyilee ja kuolaa. Jes.

Vierailija
259/310 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on selaimen plugin nimeltä F.B. Purity.

Sillä saa mm. omasta feedistä filtteröityä pois kaikki tykkäykset & jaot sun muut nettilinkit jotka sisältävät esim videoita ja muut mukahauskat kuvajaot.

Vierailija
260/310 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävin fb-kamu vetää aiheeseen kuin aiheeseen politiikan mukaan ja haastaa riitaa vähän kaikille. Kirjoittaa yksinkertaisia päivityksiä ja poliittiset kannanotot ovat ihan muista maailmoista. Ko. henkilön poiliittinen kanta on persu, mikä kyllä selviäisi ihan vaan katsomalla profiilikuvaa... Tulen tosi pahalle tuulelle, kun se pääsee vauhtiin. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme