Olin menossa Linnan juhliin
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene?
En saanut kutsua.
Ap
Mulla vähän sama. Vein frakin jo pesulaan ja lankkasin kengät, mutta sitten ei vaan kutsua tullutkaan.
En juhlisi persujen kanssa mitään asiaa.
Minä menen, seuratkaa minua telkkarista. Katsotaan moniko teistä tuntee minut. Minulla on ruskeat hiukset ja silmät, olen hoikka ja minulla on upea puku. Mieheni on linnan komein mies.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen, seuratkaa minua telkkarista. Katsotaan moniko teistä tuntee minut. Minulla on ruskeat hiukset ja silmät, olen hoikka ja minulla on upea puku. Mieheni on linnan komein mies.
Onko miehesi toimitusjohtaja, sinä vaativissa asiantuntijatehtävissä, juotte kotona presidentti-tummapaahtoa ja lapsenne nimi on jani marjatta...
En halua juhlia perussuomalaisten kanssa mitään.
Voi olla että posti hävitti kutsun.
Olen yli kuukauden vahtinut postilaatikkoa. Kutsu on hävinnyt! Pitäisköhän mennä jo sisään, vähän viluttaa jo?
Nythän voit viettää illan aihe vapaalla.
Olisitko mennyt lihavien vai köyhien edustajana?
Vierailija kirjoitti:
En juhlisi persujen kanssa mitään asiaa.
Miltä tuntuu juhlia itsenäisyyttä kun olet kiivaasti mukana tuhoamassa maatamme? Sinut pitäisi poistaa maapallolta.
Näihin juhliin pitäisi kutsua kyllä myös köyhiä, työttömiä, sairaita, elämän ja raskaan pienipalkkaisen työn uuvuttamia tavallisia ihmisiä. Näihinkin juhliin kuluvat rahat voisi käyttää sote-palveluihin. Toivottavasti seuraavalla presidentillä on rohkeutta lopettaa nämä juhlat tai kieltäytyä näiden kutsujana ja illan järjestäjänä, en nyt keksi sukupuolineutraalia sanaa emännälle/isännälle toimimisesta.
Sain kutsun mutta päätän menemisestä sen perusteella heräänkö ajoissa päiväunilta.
Kammottava ajatus olla samoissa juhlissa esimerkiksi Sebastian Tynkkysen kanssa.
Voin tulla tilallesi, laitatko sen kutsukortin.
Miksi et mene?