kokemusta Icebug-kengistä?
kun pelkään kuollakseni liukaustua talvisin (polvivamma joka uusiutuisi jos kaadun), kaverini kehunut näitä kenkiä ja nyt ostin tänään sitten kun olivat -25%, silti kalliit. Onko kokemusta? voiko todellakin kävellä reippaasti ja pito pysyy?
Kommentit (145)
Onkohan mallikohtaista tai onko laatu heikentynyt, kun luen huuli pyöreänä näitä kommentteja hajonneista kengistä? Mun icebugit on yli 10 vuotta vanhat ja olleet talvisin päivittäisessä käytössä lenkeillä.
Ulkoisesti ei arvaisi vuotta vanhemmiksi ja nastoissakin on edelleen hyvin pitoa, vaikka välillä olen joutunut kävelemään asfaltilla niillä. En ole millään tavalla hoitanut niitä, mutta en myöskään tuhoa tavaroitani huolimattomalla kohtelulla. Puolison yhtä vanhat bugit näyttää vielä uudemmilta, mutta eivät käy yhtä usein lenkillä.
Oma mallini on istuva ja mukava, kevyt, lämmin, puoleen sääreen. Vettä ne ei täysin pidä. Kangas varmaan pitää, mutta jos joutuu märässä lumessa kävelemään, niin jostain koloista pääsee vähän vettä sisään. Ei mitkään hienon näköiset, muttei rumatkaan. Eihän noilla nastoilla mihinkään ravintolaan lähdetä muutenkaan, vaan esim. kävelylle, niin mitäpä väliä.
Tällä kokemuksella ostan uudet, jos nuo jonain päivänä hajoaa tai menee huonoiksi. Ei olleet kalliit kengät, jos jakaa käyttövuosille. Yhdetkään talvikengät ei ole aiemmin kestäneet näin kauaa hyvinä ja lämpiminä.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kokemusta Icebugin kitkakengistä? Kannattaako hankkia?
On kokemusta, ovat aivan järkyttävän liukkaat kun pohja on niin tasainen. Mietin miten ihmeessä autoista on Michelin-kitkarenkaat talvella, pääseekö niilläkään mihinkään.
Olen kaatunut tänä vuonna kahdesti icebugin kitkoilla.
Ihan hyviä ollut Icebugin nastakengät. Viitisen vuotta kesti ekat ennenkuin alkoi nastat tippuilla, nyt on toiset menossa. Koko talvi tulee koiran kanssa niillä käveltyä. Juoksuun on Hokan nastalliset polkujuoksulenkkarit kylläkin, Icebugin nastalenkkarit ei istunut omaan jalkaan.
Itsellä ollut pitkään kestäneet ice bugin juoksutalvilenkkarit. Voi juosta vaikka kaltevalla peilijäällä eikä jalka lipsu yhtään. Toki koko kengän pohja on nastoitettu.