Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

>>>Syyskeijujen alkuviikko>>>

26.12.2005 |

Aloitan uuden pinon.

Öttis

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä vielä haavekuva lyö hanskoja tiskiin,ite tässä mittailen lämpöjä,nousu suunnassa on,mittaappa haavekuva missä sinun lämmöt huitelee,onko normaalit vai ylempänä.Mullakin menee uudenvuoden puolelle ennekuin testin teen tai kerkiää menkat alkaa,mulla on menkkamaista kipua ja jotain ihmeelistä,totta on endomerfioosi?????nuo kivut ihmetyttää...kylläpä sitä pitää olla hermoheikko.Mulla kierto päivä 21 28/30.

Vierailija
22/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alkaa tämä ihan mahdoton vahtiminen ja piinailu. Mutta kyllä musta tuntuu, ettei taaskaan tärpännyt, ei ole oireen oiretta...

Lämmöistä en tiedä mitään, en ole niitä milloinkaan seuraillut, mutta voishan niitä tietysti koitta... Pidän sulle Visakoivu peukkuja, kuten tietysti kaikille muillekin piinailijoille!

Nyt kun täti iskee tänne niin pidän kyllä tauon tässä palstailussa, en kerta kaikkiaan kestä enää. Ja taidetaan ukon kanssa hankkia joku ehkäisykin, unohdetaan koko projekti. Ei ole meille tarkoitettu lisää lapsia, ja ikää tulee koko ajan lisää....

Plussatuulia muille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta eihän se vielä voisi edes näkyä testissä se plussa?! Oviksesta korkeintaan viikko (kp:n perusteella, vai oliko aikaisemmin?) ja tuon kyseisen testin ohjeissa sanotaan, että " testaa aikaisintaan oletettuna menkkojen alkamispäivänä" , johon on minun laskujeni mukaan sinulla vielä viikko...

Vierailija
24/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vessaan mennessä olin ihan varma, että paperiin tulee punainen viiru, muttei kuitenkaan...Laiskasti on pupuiltu, ainakin oviksen aikaan. Silti jännittää tuo ensi viikko ihan kamalasti...Kellekään kaverille en ole vielä haaveistani edes kertonut, mutta eilen meinasin tytön kummille viestiä laittaa. Peruin kumminkin aikeeni, kun en ole edellisistäkään haaveillessani puhunut. Ajattelin, että jos tuo huonoa onnea = ). Piti muuten muille Päijät-Hämäläisille (ja miksei muillekin) kertomani, että asun Lahdessa ja olen töissä Keskussairaalassa.

Vierailija
25/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin alalla, joten tuohon on tullut törmättyä;)

Vierailija
26/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himppu: Mulla menee testauspäivä reilusti tammikuun puolelle, eli testata voin vasta 13.1 jos ei täti ole sitä enne saapunut.

Siis tänää on " jo" kp 10/26 eilen oli mulla päivät sekaisin! Tuntui kun olisi ollut sunnuntai ja siksi meni kp laskutkin sekaisin.

Todella tylsää on lähteä kohta töihin. Kaksi joulua olen saanu olla kotona ja miehelläkin aina välipäivät vapaata, niin nyt kyllä ottaa päähän lähteä ja jättää pojat tänne kotiin. eipä auta, tuossa kyllä äsken taas vakaasti päätin että ens vuonna sitten minäkin olen välipäivät kotona ja vielä seuraavankin vuoden. ;)

Effica: Ollaan tulossa Keskussairaalaan 24.1 lastentautien poliklinikalle. Tiedä vaikka käytävillä törmättäis =)

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
27/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axelara: sattuupa hyvinkin!

Olen varmaan joskus aikoinani rekisteröitynyt töissä ollessani ja koneelta vaan napannut jonkin sanan. Samoin salasanani liittyy alaan.

Vierailija
28/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caleo: Mulla ei ole vielä työvuoroja sinne asti, mutta voi olla että törmätäänkin. Kävin äsken jo Lahtelaisten odottajien sivujen " ovella" ...

Kunpa oltaisiin ensi jouluna sitten äitiyslomalla = ).

Vierailija
29/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa sanoisin kuin Axekin,että ei kannata vielä mitään huolestua,koska eihän oviksesta ole kulunut vielä niin pitkää aikaa,että jotain näkyisi! Ei muuta ku viikon kuluttua uudestaan testaat,niin alkaa jo näkyäkin jotain!

Että malttia nyt vaan itsekullekin testailuun,niin ei tuu sit pettymyksiä!!! Vaikka tiedän tasan tarkkaan,miten huisin vaikeaa on olla testaamatta,kun aattelee,että josko siellä sittenkin jotain jo näkyis ;) Mutta jos ei näykään,niin sit suotta vaan alkaa harmittaan ja menee vielä hyvät harmitukset ihan hukkaan,kun se johtuu vaan omasta hätäilystä :)

Vierailija
30/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka nikin ehdin jo ketjua läpi lukiessani törkeästi unohtaa :( Anteeksi kovasti, ja tosiaankin paljon onnea!

Nipsu, pahoitteluni! Samoin pahoittelut muille tädin yllättämille.

Aikaiset testaajat, koittakaahan malttaa. Kannattaa tosiaankin uskoa siihen, mitä testin kyljessä sanotaan ja pissiä tikkuun vasta aikaisintaan oletettuna menkkojen alkamispäivänä. Säästää rahaa ja hermoja ;)

Minä tilasin eilen aiemman ketjumme vinkin mukaan netin kautta testejä, tulevat varmaan huomenissa. Aiemmin olen luottanut Apteekin omaan, mutta tuli sen verta halvemmaksi että päätin tilauksen tehdä.

Täällä kp 21/28, eli viikon verran on vielä aikaa menkkojen alkuun / testaukseen. Vaikka muille olenkin hyvä jakelemaan neuvoja, niin enköhän minä ensi keskiviikkona itsekin kiirehdi testin tekemään jos ei menkkoja kuulu, vaikka fiksuinta olisi jokunen päivä odottaakin. Kun pakkauksessa kerran on kolme testiä, niin eihän niistä olisi mitään iloa jos ei yhtä per kuukausi saisi käyttää ;)

Taidan muuten viettää aikaani mahdolliseen raskauteen valmistautuen tekemällä kaikkea, mikä raskauden aikana on kielletty. Juon päivässä hirveät määrät kahvia, jouluna nautin erityisesti graavilohesta (söin varmaan yhteensä kokonaisen lohen) ja mädistä, join viiniä ja olutta, tänään menen ottamaan permanentin tuohon pehkooni...

Hei muuten, te plussanneet, jos vielä täällä luette! Kertokaahan vielä kertaalleen, mitkä olivat oireenne ENNEN plussaamista. Kylmä, kuuma, maha kipeä, rinnat arat tms.? Olisi mukava kuulla, kun itseltä kaikki on jo unohtunut, ja ketjutkin ovat niin pitkiä että niistä on vaikea enää hakemaansa löytää...

Tällaista tällä kertaa, mytty

Vierailija
31/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

haavekuva: ihanaa että en olekkaan ainoa hätäinen *hihittää* Toivotaan sinulle parasta ++++ Itselläni ainakin on pienoisia " tätioireita" ilmassa, joten minun negat saattoi olla ihan oikeita.

nipsu: pahoittelut, mutta toivottavasti tärppää tällä kierrolla++++

ja sit pikkasen tuota omaa napaa:

Sitä minä vaan tässä mietin... kun en oikeastaan ole varma milloin menkkojen pitäisi alkaa... tällä viikolla kuitenkin luulisin. kp 32 tänään menossa. Oletettu ovis oli kp21 (ainakin tuolloin bongasin kunnon limat). Eli eikös periaatteessa menkkojen pitäisi alkaa kp34???? Hitto kun tuo kierto ei ollutkaan se 28 niin kun luulin *argh* Ja eikös acon10 olisi pitänyt jo antaa positiivinen, jos sellainen olisi tulossa. Kauheeta elää epätietoisuudessa... voin vaikka vannoa, että nämä seuraavat 2-4 päivää ovat elämäni pisimmät.

Sitten taas mietiskelin sitäkin kun muutama päivä oviksen jälkeen tunsin niitä viiltäviä kipuja... kiinnityskipuja ??? vai toinen ovis? Kun lueskelin että sellainenkin on mahdollista. Eräällä keskustelupalstalla joku puhui, että oli saanut kaksoset joilla oli viikko la:ssa heittoa. eli olivat siis hedelmöittyneet eriaikaa. Kai tuollainenkin olisi mahdollista... oviksen jälkeinen " kuivakausi" ei kestänyt kohdallani kun 2 päivää ja sit taas alkoi limoittelu...joka jatkuu edelleenkin. Eli jos minulla olisi ollutkin toinen ovis, niin sehän tarkoittaa varmaan sitä että kierto onkin pidempi :O Mutta toivottavasti oli kiinnityskipua tai jotain, koska sillon ei tullut hommailtua :/

Pakko tunnustaa: tein tänään aamuvirtsasta apteekin oman testin :P Ja negaa tietty. Miten mä en malta odottaa näitä muutamaa päivää... Esikoista kun aloin odottamaan...tein testin vasta sitten kun menkat oli myöhässä 2.5 viikkoa. Ja nyt paljon vanhempana ja olevinaan viisaampana...en malta edes odottaa menkkoja.

" elämä on..."

-anzq-

Vierailija
32/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas. Viides yritys menossa, joten en osaa enää " jännätä" , jotenkin sitä vaan on alkanut ajattelemaan, ettei tässä enää mitään tapahdu koskaan... Noh, nyt on menossa kp22/n.30. Ovisplussa tuli kp16. Hassua tässä kierrossa on " oireettomuus" . Neljällä viimekierrolla on rinnat olleet tosi kipeät aina oviksesta kovimpaan vuotopäivään. Nyt ei rinnoissa tunnu mitään. Parempi näin kyllä. Palailen asiaan ensi viikolla. Hyvää uutta vuotta kaikille ja paljon plussatuulia!

Vierailija
33/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä,että tuliko se viiltävä kipu pari päivää ovistikuilla saamasi plussan jälkeen? Jos näin oli,niin silloinhan kaikki olis ihan just ok,eli se testihän näyttää,et ovis tapahtuu päivän parin sisällä. Lämmöt taas nouse oviksen tapahduttua. Eli tuo kuvaamasi kipu olis silloin just varsinainen ovis ja sen mukaan sit 14 pv ja testiä kehiin...

Vierailija
34/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tainnutkaan tikuttaa ovista? No,ne kananmunalimat kummiskin tulee kans etukäteen,joten ei mitään hätää vielä testien kans!!!

Vierailija
35/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä roikun, vaikka aika varma olenkin että täti sieltä ylihuomenna hyökkää. Tuli niin vähän rehkittyä sängyssä tässä kierrossa, että en oikeen jaksa uskoa plussaan. KP olis nyt 31/28-34, kaks viimistä kiertoa olleet 33 ja 32, eli pari päivää saa vielä luultavasti tätiä odotella.

Mulla vähän sama kuin ALIALLA, eli tässä kierrossa on jäänyt toi tissikipuilu kokonaan pois, mikä on tietysti kivaa, mutta myös outoa, sillä mulla se kipu on kuulunut joka kiertoon, ja se on tullut noin viikko ennen menkkoja ja kestänyt useamman kierron. Tässä kierrossa eivät oo olleet lainkaan kipeet. Mistähän se johtuu? Että ei oo ollu ovista lainkaan vai?

Mutta joo, eipä oikeen muuta. Kukas on seuraava testaaja?=)

Vierailija
36/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä,ei kivun kipua tisseis,mutta oviksen on kummiski täytynyt tapahtua pari viikkoo sitten,koska silloin lämmöt paukahti ylös. Että en sitten tiedä mitä aatella,mutta pääasia ettei näy tätiä ;)

Ja josko nyt lopettais jo tän palstalla roikkumisen ja menis syömään...

Vierailija
37/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että mä ottaisin mielummin kyllä sen tädin kylään jo tänään, saati että nyt sitten mietin vielä kaks päivää että jos sittenkin... Tulis vaan jo niin ei sit ainakaan ehdi hermot mennä. Tiedän, että vaikka yritän ja tähän asti oon onnistunutkin olee COOL, niin ihan varmaan jos kierto venyy niin mä alan hermoilee. Eli ois parempi, jos se hyökkäis vielä tänään..

Vierailija
38/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hönttä: eli jos se kipuilu oli sillon ovista, niin ei tullut sitten hyödynnettyä sitä :( mut kokeilen nyt ulkomuistista laittaa tähän ne tuntemukset ja kuvailla. Eli eli kp18-20 kipuilua(menkkamaista) ja sitten kp21 limat. hommissa kp21 ja 22. viiltävät kivut tulivat joskus kp25ja 26(jos oikein muistan) ja silloin ei tullut hommailtua :(

Harmittaa kun tikuuttelin oviksia liian aikaisin, niin tikut loppuivat ja en saanut sitten varmaa ovis päivää tietoon. Tikuuttelin sen takia liian aikaisn, kun luulin että kierto oli lyhyempi.

Vierailija
39/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavekuva & Anzq: Malttia, vaikka tiedän miltä tuntuu, kun testi kummittelee kaapissa ja odottaa käyttäjäänsä =) Plussatuulia teille, kuten muillekin tasapuolisesti!!!!!~~~~~~~~+++++++++~~~~~~~

Effica: Täällä ollaan myös Päijät-Hämeen keskussairaalan työntekijöitä =) Tammikuun alussa töihin pitäis palata...

Ukko meni iltaan, typyn kanssa kaksistaan ilta tiedossa. Hyvä ystäväni piinailee tosissaan, huomenna testipäivä olisi tiedossa. Toivon niin hänelle plussaa *kateudesta vihreänä*...

Aivan ihana ilma edelleen, ilo käydä lapsen kanssa ulkona. Mulla kävi hyvä säkä, kun osallistuin erään lehden lukijakilpailuun ja voitin hienon junaradan tytölleni..ihanku joululahjoja ei olisi tullut jo tarpeeksi ;) Oli kiva ylläri =)

Nyt syömään. Heissan toistaiseksi.

Vierailija
40/114 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki on sitten joulun jälkeen alkanut, vaikka mulla se joulukin oli arkea kun olin kaikki joulunpyhätkin töissä, muksuille tietysti vähän kurjaa kun äidin pitää lähtee töihin aattonakin, mutta kyllähän se sitten pukin vierailtua iloksi muuttui..luulin että poika saa jonkun " kohtauksen" kun toivomansa lahja paljastui paperin alta, se oli aivan punainen kasvoiltaan ja hetkeen ei vetänyt edes henkeä ;) Mutta toipui sitten nopeasti ja laulaa luritti vielä kiitokset pukille. Tytär kun löysi toivomansa nuken, muuttui heti äidiksi ja mä sitten samantien isoäidiksi, jota roolia sain viettää koko loppuillan, tytär korjasi heti, jos joku sattui kutsumaan mua äidiksi tai nimellä, niin tytär sanoi: Ei kun se on isoäiti ja mä oon äiti! Joten sekin rooli on siis leikitty jo valmiiksi että sitten vuosien vuosien päästä se varmaan hoituu todella hyvin kun näin varhain treenaus pitää aloittaa ;)

Omaa napaa..Tää eka yrityskierto on saanut ilmeisesti mun kierronkin jo sekaisin, nyt kp 33/31-33 ja ei tätiä kuulu, ei tunnu. Mutta ei myöskään mitään oireita vauvaankaan. Mutta onhan tätä vuorokautta vielä jäljellä, tosin useimmin kierto alkaa kp 31 tai 32. Kp 31 eli joulupäivänä oli aivan mielettömät kivut ajoittain alavatsalla ja olin aivan varma että täti tulee nyt harvinaisen äkäisesti paikalle, muttei sitten seur. aamuna mitään, oiskohan sekin johtunut jouluruuista sitten... Mutta testaan vasta uudenvuoden tienoilla, näin ainakin olen suunnitellut, katsotaan sitten jaksanko sinne asti tuskailla jos tätiä ei huomennakaan kuulu..Ilmoittelen kyllä sitten miten mun kävi, tätiä vaan odottelen jotenkin mielessäni enemmän, toi oireettomuus jotenkin epäilyttää, kun kahdella ed. raskauskerralla on ollut ihan selvät oireet jo ennen menkkojen oletettua alkamispäivää, epäilen että tämä kauhea kuume ja kova yrittäminen heti ekassa kierrossa on saaneet mun kropan valeraskauteen..Jos muistutan meidän koiria yhtään niin jonkin alan kuluttuahan alan sitten valumaan maitoakin oletetulle valevauvalle, toi asia huvitti miestäni suunnattomasti kun vertasin itteeni koiriimme ;))

Paljon onnea plussanneille ja pahoittelut tädin tallaamille, lokapöksyä sitten vain yrittämään! Rauhaa piinailijoille ja paljon ++++säteitä!