>>>Syyskeijujen alkuviikko>>>
Kommentit (114)
Minä tosiaan ilmoittauduin aikuisten uimatekniikkakurssille, joka kestää toukokuun loppuun asti. En sitten tiedä että voinko jatkaa siinä jos olenkin raskaana :P Ajattelin myös tilata sellaisen kuukupin. Saisi ihan toivoa tätiä niin pääsisi kokeilemaan että toimiiko se oikeasti! Kunnon menkat kun oli viimeksi vuonna 2001.
Äh, mulla menee kamalasti aikaa kun olen täällä nettisivuilla vaan ja töitä pitäisi tehdä (juu, kipeänä olen mutta teenkin töitä kotona ja hommat pitäis olla valmiina perjantaina kun työsuhde loppuu).
Niin Kirjoittelin aiemmin, et täti tulla tupsahti jouluaaton aamuna. Silloin kp 19 (muistaakseni) Verta tulikin aivan vähän ja se oli piki mustaa..Hiukan oli pissillä käydessä kirkasta. Yhdellä siteellä olisi pärjännut. Nyt toivon kipinä heräsi uudestaan, jospa se olisi ollutkin vain jotain muuta??
Jollain muullakin pillereitten lopettajalla oli myöskin viime menkat 6.12 No niin oli mullakin, edellinen kierto oli 24 eli huomenna pitäisi tätin tulla. Kierto kyl saattaa olla sekaisin niin testailen launtaina ja ensiviikolla jos tätiä ei kuulu..Oviksesta ei mitään hajua milloin olisi ollut :O
Minäkin olen jäänyt kiinni tähän palstailuun. Esikoinen sai alkunsa tulee jos on tullakseen menetelmällä ja äkkiähän se sitten tulikin. Silloin en palstoilla vielä roikkunut. Te toiset tunnutte tuntevanne toisenne hyvin, muistatte nickit ym.. mä en vielä hahmota kuka on kukin. Kadehdin siis teitä :-) (terveellä tavalla) Onkos muita pohjois-savosta?
Pikkuesteri ja nukkuva tyttö 10kk
Tuo ukkeli varmaan pitää vähä pöljänä,täällä itekseni hihittelen,omille ja muiden ajatuksille,piirtelen monta erinlaista lämpö käyrää,aina uudelle paperille.
No moi haavekuva:täällä sitä vaan maleksitaan menossa vasta 21 pv.Mulla muka ja onkin kipua alamahalla????? :):):):) taas se alkaa hiitavin oireiden ihmettely,haluttas huutaa,kirkua ja nauraa räkättää eli aivan seko olo,mutta onneksi on paljon muita yhtä sekoja kuumeisia naisia.TÄMÄ HOMMA PITÄÄ OTTA RENNOSTI,EI PANIIKKIA.
On todella kiva kun on paikka missä voi ihmetellä olojaan,aatelkaa jos ei olis nettiä.Kenen ka sitä sitte jorinois,ei ne ytävät ja tutut jaksa koko aikaa kuunnella...
visakoivu: Pöljänä taidetaan minuakin pitää :P mittarin kanssa riehun täällä päivästä toiseen ja vahtaan lämpöjä. Totaalinen romahdus tuli aamulla kun lämmöt olivat hiukan alhaisemmat kun eilen(en mittaile samaan aikaan), mutta nyt taas onnekseni huomasin että lämmöt ovat 37.2 =) Tosin viime kierrolla lämmöt olivat koholla vielä menkkojen jälkeenkin jonkun aikaa. Saapi nähdä miten käy nyt.
pikkuesteri: En minä meinaa nimiä muistaa, mutta kyllä tässä ihan pikkuhiljaa on alkanut muistamaan... Mulla nyt on muutenkin maailman huonoin muisti ;) ÖÖÖ...ja sit MUSTAA menkkaverta :O onkohan se ihan normaalia? Minulla oli esikoiselta 2 päivää kestävät menkat ja vuoto oli ruskeaa... kannattaa testailla vielä kerta ne eivät tuon pidemmät ollu :)
sit taas tätä omaa napaa: ei ole vieläkään täti tullut... mutta kaippa se on tulossa, kun kaupasta oli ihan PAKKO ostaa sinihomekoskenlaskijaa ja suolakeksejä :P Eli päivän terveellinen ateria on koostunut kahvista, suolakekseistä ja juustosta...ja monesta mandariinista. Tavis ruokaa ei tee mieli yhtään.
Tänään on tuntunut paineen tunnetta mahassa, mutta muistaakseni niin oli viime kierrollakin ja silti tuli täti.
Onneksi huomenna on viimeinen lomapäivä ja sitten kutsuu taas työt... saa muuta ajateltavaa.
olin huomaavinaan pienen veriviirun paperissa kun äsken tutkailin pyyhkiessä...ihan varma en asiasta ole, mut voih :( PERHANAN TÄTI!!!! PYSY POISSA TÄÄLTÄ!
se on sitten kp1 :( Käyn vielä kirjoittelemassa tänne, kun lokakuulaisia ei vielä taida olla...
Tuntuu että perässä tulen minäkin lokakuisiin. Vaikka täällä tosin vielä kp15/28-30, mutta en ole huomannut limoja ja hommailutkin on jäänyt turhan vähälle. Rento kierto on ollut menossa, koska nyt vasta ensimmäisen kerran laskeskelin kp:t. Piina alkanee kuitenkin pian kun ovis on jo varmasti takanapäin. Tänään täytyy yrittää mies vielä kellistää, että josko koettais onneaan. Jouluaattona touhuiltiin kyllä ja silloin tais sitten olla kp 11/28-30 eli liikaa etuajassa hedelmöittymistä ajatellen. Ja jos tänään ollaan myöhässä niin se siitä sitten... Lokakuisiin siis mars...
No josko kuitenkin vielä odottelisin pari viikkoa... :-)
Joulu meni mukavasti mummuloissa ja loma jatkuu vielä ensi viikon lopulle asti. Onneksi ei ole vielä tarvinnut töihin palailla. Mukavia välipäiviä kaikille!!!
Inho inho täti saisit pysyä poissa.
Työkaverini kertoi tänään meille kaikille että odottaa vauvaa. Vähänkö ihana uutinen! Osasin jopa oikeasti iloita kun kuulin. Monesti kun kuulee vauvauutista niin tulee et okei, mut tuo jotenkin kolahti... :)
Meillä esikoisen saamiseen meni suunnilleen vuosi ja kuukausi pillereiden lopettamisesta. Toivottavasti nyt ei menisi niin kauan. Esikoisen syntymän jälkeen menkat oli poissa imetyksen ja laihtumisen seurauksena vuoden. Nyt on ollut sitten kierto taas 1v ja 9kk.
Tänään on kp15... vasta.
Mutta pitää mennä tuo 2v 9kk huutelee niin lujaa äitiä paikalle
Niin se elämä joskus koulii, ei o yhtään kivaa. Varsinkaan silloin, kun vahvasti uskoo mahdolliseen plussaan. *IISOO tsemppihali*, minä ainakin tulen seuraksesi lokakuisiin ja ikävä kyllä moni muukin tältä palstalta =/
Tyttö nukkua tuhisee sylissä, pitäisi varmaan viedä omaan sänkyyn. Tulee vaan niin vauva-ajat mieleen, kun katsoo viatonta nukkuvaa lasta sylissä =)
Palaan kohta, ykskätisenä kirjotus ottaa koville...
etten ole tässä esikon syntymän jälkeen käyttänyt hormonaalisat ehkäisyä, juuri toivoen että raskautuisi helpommin.
anzq: Kovasti olen pahoillani sun puolesta. Oli vaan niin sellanen tunne että kyllä sulla on nyt tärppi käynyt. =( Mutta alkakaamme punoa uusia juonia ensi kiertoon! Tsemppiä!
frodo: Meillä esikoinen tärppäs heti ekasta kierrosta pillereiden pois jätön jälkeen.
Tämä oli tällänen pika kommentointi.
Hyvää yötä vaan keijuille!
p.s. minäkö muka riippuvainen tästä palstasta??? ;)
täti! halaus täältä antquulle ja kaikille muille tädin yllättämille! Taidanpa minäkin tulla perässä lokapöksyhin. Tänään siis kp 23/24 ja malttamattomana menin ja ostin aconin testin. Negaa näytti ja heti alkoi täti oireet.
Ei lannistututa siskot!
Tätiä odotellessa pikkuesteri
Pahoittelut kaikille tädin yllättäneille. Eikö se luuska jo tajua olla tulematta syyskeijuja kiusaamaan. Paha täti heti pois. +++++++ säteitä uuteen kiertoon ja paljon pupu energiaa.
Tein juuri lista syyskeijuille tonne odotuspuolelle. Voi kumpa tulisitte kanssani sinne.
Joku kyseli raskausoireista, ennen testiä (en muista nyt nimimerkkiä, muisti on huono). mulla oli ihan hirveän kylmä koko ajan, kaikki kuvotti ja jotenkin oli tosi vetämätön olo koko ajan. Sellaiset oireet täällä oli.
Nyt mies tuli kotiin. Meen sille juttelee.
+++++++++++++++ Säteitä kaikille!!!!!!
Öttis
Ja hurjasti tsemppiä uuteen kiertoon. Ja sen tädin voit myrkyttää,jotta lopettaa sun kiusaamisen.
Mutta tsemppaahan itsesi uuteen kiertoon ja onnea lokavauvoihin!
Babyunelma: Me pupuiltiin myös aattona kp 12 ja sit vielä kp 14, toivottavasti simppa-annos olisi riittävä. Nyt mennäänkin sitten jo kp 16/28-30 ja rauhassa odotellaan tuloksien saapumista tammikuun puolella....
Mä en nyt oikein muista mitä piti kommentoida. Joten moiks vaan.
vuoto on aika niukkaa...vielä pitää toivoo et nää ois " valemenkat" ;) mut tuskimpa. ainoastaan pyyhkiessä tulee paperiin limansekaista verta(anteeksi kun kuvailen). Yleensä alkaa aika rytinällä, mutta vielähän tuo red devil kerkee kunnolla alkaa. On nää oireetki ollu niin menkkojen kaltaisia. Bongasin muutes tänään hormooni viivan :P tietääkö joku mistä johtuu, että sellainen tulee vaikka ei ole raskaana? Onkohan jotenkin hormoonit sekaisin?
Meillä esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta ja ekassa kierrossa epäilin varhaista keskenmenoa. Meilläkään ei ole ollut (kuten Ibellä?) tässä välissä mitään hormonaalista ehkäisyä kun tiedettiin kuitenkin että uusi pikkukaveri saisi luvan tulla suht nopeesti.
Täällä Effica otiutui juuri töistä ja äkkiä koneelle. Mä olen ihan sekaisin, että koska tädin pitäisi meille tulla ( lue: pysyä poissa ).
Itse laskin, että 2.1, mutta kahdella muulla oli täti viimeksi yhtä aikaa kuin minulla, eli 6.12 ja he puhuivat, että jo tällä viikolla tulisi...Toki kierrot on eripituisia...Ei vaan jaksaisi odottaa...
Pidetään lippua vielä korkealla jos ei menkat ole vielä kunnolla alkaneet. Mulla oli ekassa raskaudessa just tommoset valemenkat eli tosi niukat ja sitä kesti noin kolme päivää. Joten toivotaan nyt kovasti että olisitkin raskaana, oletkos koska testannut?
Anzq79:lle onnea läpimenneen katsastuksen johdosta ;) Miten olis benji-hypyt tai laskuvarjo-hyppy-kurssit??? Maksais varmaan ihan kivasti nekin ;))
Siis miten tää aika matelee... Täti jo kolkuttelee ovella,särkee niin hullusti alaselkää ja väliin kouristaa mahaa ja olen jo ihan varma,että no nyt,mutta ei sit kummiskaan. Rasittavaa. Pitäis kyllä saada ajatukset jo ihan muualle,mutta minkäs teet... Ja kukas se nyt olikaan,joka testaili haamuja joulunaikaan ja sit täti tuli...joo,en varmasti uskalla testata tänä vuonna,jos haamutki sit häviää. Sano nyt pliis,millä testasit...Unohdin nikkisi,mutta tunnistat varmaan itsesi. Ja pahoittelut tädin tulosta!!!