Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt HJÄLP ! Raskaana vai ei ?! Onko RFSU:n ja Pregentin...

18.12.2006 |

testeistä kokemusta? Vääristä negoista tai vääristä plussista.

To-pe yöstä alkaen välillä tullut tosi pikkuisen vuotoa, siteet ollu tarpeettomia, pyyhkiessä saattanu tulla rusehtavaa vuotoa ihan vähän. Tänään tullu ehkä teelusikallisen verran verestävää. (Valemenkat ?)Rinnat tosi kipeät enkä nyt tiä, että olenko raskaana vai en, koska:

Testasin eilen kahdella RFSU:n liuskatestillä jonkinlaisen plussan. Eka ihan haalea viiva 5min jälkeen ja sitten se hemmetin viiva LEVISI ! Testasin pian perään uusiksi ja sain aivan haalean haamuviivan ihan oikeaan paikkaan ja ajattelin sitten, että hitsi, olen raskaana. :) Tänä aamuna kuitenkin testasin Pregentillä aivan selvän negan. :(

Eli mitä ihmettä tämä nyt mahtaa olla? Hirveästi kiitoksia jos vastailette...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RFSU:lla aika moni saanut vääriä plussia, tai siis yleensäkin tosi epämääräisiä tuloksia. Paljon ainakin haukuttu testi tällä palstalla..

Pregent on kyllä luotettava, yhtään pahaa sanaa en ole kuullut kyseisestä testistä!

Mutta..

Pregent on erittäin " epäherkkä" testi, joten " väärä nega" saattaa tullakin, jos raskaushormonia ei ole vielä tarpeeksi. RFSU taasen on herkempi. Joten voihan se olla mahdollista, että sulla RFSU:n haamut tarkoittaa raskautta ja Pregent ei sitä vielä näytä. Tai sitten vaan et ole raskaana, ja haamut ovat taas sitä RFSU:n temppuilua.

Ei kai se parane kuin odotella vielä hetki, ja testata sitten varuiksi vielä jollain muulla testillä. Ainakin Prismassa myytävät Pregen Stick-liuskatestit ovat halpoja (2kpl/alle 5euroa) ja myöskin luotettavia. Itselläni ovat toimineet tosi hyvin, ovat kyllä näyttäneet aina ihan selkeitä vastauksia.

Emppu

Vierailija
2/10 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi äskeisestä se t-kirjain pois ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun tilanne on tällä hetkellä? Ootko vielä testaillut? Mä sain siis eilen sen negan, mutta vuotoa ei vaan kuulu... No, pitää loppuviikosta varmaan testata uudelleen, jos mitään ei tapahdu sitä ennen. On tää odottaminen kamalaa...

Vierailija
4/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tilanne on nyt se, että ihan kunnon menkat eilis-päivästä alkaen on ollut. Ja menkkakipujakin... :/ Itse en enää jaksa uskoa, että tuolla sisällä mitään elämää voisi olla. Tuli mieleen epäilys, että oiskohan mulla ollut varhainen alkuraskauden keskenmeno ?

Rinnat on vielä kipeät mikä on outoa, niin saatahan tehä tänään tai huomenna varuiksi uuden testin. (Varsinkin kun olen lukenut kuinka yleisiä valemenkat on ! Vaikken omalla kohalla moiseen ihan uskokaan.)

Mitäs sä Jonskuli nyt meinaat tehdä? Onko sulla kova stressi - jos siksi menkat viivyttelee, vai epäiletkö yhä, että oisit raskaana? Toivon sulle nyt joko menkat pian alkavaksi tai selvän plussan - epätietoisuus on kaikkein pahinta... Infoillaan ! :)

Vierailija
5/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....jos en aikaisemmin maininnut, niin hauska sattuma sekin, että minä myös testasin esikoisesta plussan jo päivää ennen kun menkkojen edes piti alkaa! :) Minkä ikäinen lapsi sulla muuten on? Meidän " Puuha-Pete" on 3v2kk.

Vierailija
6/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa vaan jos tuo RFSU temppuilee usein kun lupaa 99,9%varmuudel oikean vastauksen ja toi Pregent " vain" 99% varmuudella.

Jatkossa testaan sitten jollain muulla testillä!

Vierailija
7/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla taas tuli vessassa vähän, mahaa juilii. Ei tosin niin paljon kun normaalit menkkakivut... Tuota itsekin oon ajatellut, että varmaan kroppa tekee temppujaan kun jännittää tää odotus. Ja tässähän ei muu auta kun odottaminen, rasittavaa. Vois päivät edes mennä vähän nopemmin =) Mutta ei kai tällä stressaamisellakaan saa menkkoja siirtymään loputtomiin??! Vai mitä luulet? Meillä on jo 2v1kk ikäinen esikoinen...

Vierailija
8/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...enää lainkaan jos odottamis-stressillä ne sais ikuisesti pysymään poissa ! ;-) Menkääs miehen kanssa " peiton alle" puuhailemaan, josko ne menkat sitten alkais. Meillä on ainakin usein yhdyntä laukaissut alkamista odotelleet menkat.

Luitko mun veskireissusta ja järkytyksestä?

Vierailija
9/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä... Mitä lie ollut... Niin eikai niitä menkkoja ihan LOPUTTOMIIN saa siirrettyä, mutta mun mielestä tää viikkokin on jo pitkä aika. Vai onko ihan normaalia? Pari tai kolme päivää ymmärtäisi, ja hyvinkin laittaisin stressaamisen piikkiin, mutta näin kauan. Kun ei ole tällaisestä mitään tietoa eikä kokemusta =)

Vierailija
10/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä tulla vastailemaan kun oon eilen sekoillut ihan omiani..

Siis katsoin eilen jotenkin että kysyit PREDICTOR-testistä kokemuksia mutta näköjään kysyitkin just tuosta Pregentistä jota tarjosinkin hyvänä testinä *voe lukihäiriö sentään*

Eli siis Predictor on epäherkkä testi, mutta tuo Pregent tosiaan suunnilleen samaa luokkaa RFSU:n kanssa.

Harmitus sulle kuitenkin menkoista, ja ikävää että se RFSU näytteli niitä kummia viivoja... mutta kyllä mä siihen Pregentin tulokseen luottaisin, itse olen ainakin saanut ihan selviä negoja ja selviä plussia.

Emppu *pahoittelee omia sekoilujaan :)*