>>>Syyskeijujen alkuviikko>>>
Kommentit (114)
ostin clinic basic testin... ei oikein ollu valinnanvaraa tuossa pikku apteekissa. + apteekin oman...mutta sen jätän myöhempään. Nyt vaan mietityttää, että olisiko pitänyt kuitenkin odottaa... mahaa juilii kauheasti :(
Kaupungilla oli tunne, että side on litimärkä ja sinne lorisee kokoajan jotain. HUH...ei mitään ollut tullut.
No mutta... testin tekoon(toivottavasti ei kauheasti vaikuta, kun kahvia on kitannut tänään runsaasti...jos virtsa laimenee) tulen sitten kertomaan kuinka kävi.
itse vielä odottelen, josko se sieltä nyt sitten on tulollaan kun se testikin kerta negaa näytti. Kp on tänään nyt sit kaiketi 29/29-32, jos en ole jo laskuista tippunut... Katsotaan. Ajattelin tänään tilata netistä testejä ja jos tulevat huomenna teen testin lauantaiaamuna ennen uuden vuoden pippaloita... Vaikka olenkin toisaalta täysin varma, että se on nega.
Mutta tehdään lokakuisten pino, meidän perheessä onkin jo kaksi lokakuun lupausta, eli minä ja tuo esikoinen =). Eikä lainkaan hullumpia ole nuo lakakuulaisetkaan.
eli testi negaa...
kaikista hauskinta oli, kun olin pissiny purkkiin, niin taas tuli verta pyyhkiessä...ja ihan runsasta ja kirkasta :( eli LOKAKUU täältä tullaan. No ostin greippimehua uudelle kierrolle jo valmiiksi ;) Ja ehkäpä vauvan ei ollut nyt tarkoitus vielä tulla :) Kun keväällä tai kesällä on muutto edessä... pääsee muuttamaan pienemmällä massulla :)
laskenko uuden kierron alkaneeksi elisestä tuhrusta vai nyt tästä päivästä?
Pahoittelut täältäkin Effica ja Axe ja muut joita en muista....
Täällä on vasta ovis ohitettu... kp 16 /28-31 ovis. Miten noi limat menee, kun kp15 oli vasta kuiva päivä ja nyt taas on valkovuotoa... ? Kipeytyykö teillä rinnat (nännit) oviksen jälkeen, en muista tälläistä edellisestä kierrosta näin voimakkaana. outoa. Tai sitten sitä taas vain huomaa kaiken herkemmin.
Miten tää loppu pari viikkoa voi mennä niin hitaasti?
Pahoittelut kanssa! Mä lasken aina siitä kun tulee kunnolla vuotoa, kierron alkaneeksi. Mutta mulla yleensä alkaa aina heti kunnolla, edellisenä iltana saataa saada paperiin aavistuksen vaaleanpunaista... Jos alkaa illalla niin sen päivän laitan kp1 ja sitten jos alkaa yöllä niin laitan sen seuraavan päivän 1kp...
FLUNSSAOIREITA!!! ;)
Eli kurkku- ja pääkivussa tässä viikonloppumatkaa suunnitellaan... Me tosiaan lähdemme reilun tunnin päästä Joensuuhun anopin ja appiukon hopeahääpäivää viettämään. Palailen langoille viimeistään alkuviikosta. Tauko tekee varmasti pääkopalle hyvää :)
Hyvää viikonloppua kaikille keijusille!
Kävin kurkkaamassa tuonne odotus puolella olevaan syyskeijut sivuille.MINÄKIN HALUAN SINNE.....mekin lähetään viikonlopuksi reisuun ja sillä aikaa on varmaan tapahtunut vaikka mitä plussia ja negoja sadellut toivottavasti niitä plussia.( sullekkin haavekuva,me sitä myös kuletaan rinta rinnan samoissa päivissä melkein) saa nähä eroaako tiet,toivottavasti tehään plussat suuren joukon jatkeeksi.
Menee kohta liian jännäksi.
Tiijättehän sanonnan että joukossa tyhmyys tiivistyy,meillä varmaan vauvakuume senkun vaan kasvaa porukassa :)
PS: ja voipa ehkä välillä tyhmistyäkkin.....
Tilasin juuri netistä testejä ja kunhan saapuva niin katsotaan sitten, epäilenpä suuresti,että nega sieltä paukahtaa, mutta sittenhän sen näkee. Mitään oireita ei ole ei suuntaan eikä toiseen.
Toivottavasti päästään (visakoivu) molemmat ja tietysti iso joukko muita kuumeilijoita ja keijukaisia tuonne odotuspuolelle syyskeijuihin juttuja jatkamaan. Pitelen täällä peukkuja ja varpaita pystyssä jotta täti pelästyy uuden vuoden juhlintaa mahdollisimman monen luona...
Täällä on vielä toivoa, kp 22/28 eli ensi viikolla testaillaan -jos testaillaan. Päätin hillitä itseni ENKÄ tilannut niitä acon10:jä ENKÄ aio testailla yhtään ennen kuin on syytä -siis jos on. Olen aika ylpeä itsestäni, sillä tämän palstan villitsemänä oli jo
todella
lähellä ettei kotitesteihin lähtenyt jälleen uusi tilaus:p Ensi viikolla voin kyllä testejä tilata, mutta vakaa aikomukseni on odottaa ainakin torstaihin, jolloin kuukautisten olisi määrä alkaa. Yhtään aikaisemmin en uskalla testejä alkaa tilailemaan, sillä en todellakaan malta olla testailematta jos huoneistossa on tulikuumia testejä;) Lisäksi olen lukenut liian monta juttua, jossa epämääräinen plussatulos onkin vielä muuttunut negaksi, siis nimenomaan jos on testattu turhan aikaisin. Maltti on siis valttia:)
Mytyn tavoin osa " raskausoireistani" on selittynyt flunssan alkamisena. Ollaan koko perhe kipeänä, onneksi ei kuitenkaan kovin pahasti, ja mikä tärkeintä, tyttö alkaa jo olla parempi. Kyllä sitä itse vielä sairastaa (vaikka ei sekään kivaa ole) mutta lapsen sairastamisen katsominen on sydäntä raastavaa:´( Nyt vain lepäillään ja nautitaan viimeisistä lomapäivistä ennen kuin todellinen arki alkaa ensi maanantaina.
Tää pino alkaa jo olla sietämättömän pitkä, pitäis varmaan aloittaa uusi viikonloppua varten...
-Lillis-
Kp 24/28-29 ja MEINASIN testata aamulla. Pissasin jo kuppiin mutta kaadoin sen pois. Se näytti jotenkin niin... kirkkaalta. Koko viime yön oli sellainen tunne, että jotain lorahtaa pöksyihin.
Tämä palsta jotenkin addiktoi vähän liikaa... Tulee mietittyä ihan turhaan. Jos vauva on masussa niin sitten on, ei se sieltä miettimällä tai testaamattomuudella mihinkään häviä (ikään kuin sen voisi " pelastaa" tekemällä testin mahdollisimman aikaisin...). No, käväisen suihkussa ja jatkan töitä. Palailen huomenna. Hyvät päivänjatkot ja plussaonnea kaikille!