Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestäviä Noshin vaatteet ovat?

Vierailija
01.08.2026 |

Ihan hyviä outlet-tarjouksia olis nyt. Kestävätkö käytössä? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ovat ihan kestäviä. 

Vierailija
2/10 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan tosi vaihtelevaa! Pari t-paitaa oli aivan lirua kangasta eivätkä kauaa kestäneetkään. Housut ja legginssit puolestaan kestäneet pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen tosi kestäviä mutta tosiaan hieman vaihtelee. Neule ei kestänyt ohjeenmukaista pesua. Leggingsit hajosi saumoista nopeasti. Sen sijaan tunikat ei ole 8 vuodessa jatkuvassa käytössä menneet miksikään! Ihan luottovaatteita. Kannattaa huomata että Noshia löytää paljon myös käytettynä. 

Vierailija
4/10 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvaatteet, joita ei kait enää tehdä, niin todella kestäviä, mukavia, värit säilyy kirkkaina. 

Muutenkin oon ollut tyytyväinen. 

Ja kiva suosia hieman kotimaisempaa ja hieman vastuullisempaa. 

Vierailija
5/10 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuletakki nyppyyntyi nopeasti ja musta väri haalistui. En itse enää osta sieltä.

Vierailija
6/10 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa tarkkaan materiaalit ennen ostopäätöstä, koska samaa laatua löytyy puolet halvemmalla. Esimerkiksi vaate, jossa on edes se yksi prosentti akryylia, kannattaa jättää ostamatta. Tuo yksikin prosentti tekee vaatteesta sähköisen ja lähes heti nukkaantuvan.

Kaveri osti eräältä merkiltä kalliin pipon. No, laatu oli mitä oli, ja hiukset aina ihan pystyssä sähköisinä, kun pipon riisui pois päästä. Eli lukekaa ne materiaalilaput huolella ja ostopäätös järjellä.

Vierailija
7/10 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensin kiinnostunut Noshista, mutta sitten näin että Peta on kans siihen kytköksissä niin olen unohtanut koko merkin. 

Vierailija
8/10 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli hyvää laatua mut nykyään ainakin osa materiaaleista "halpuutettu" eli esim leggingsien kangas paljon ohuempaa kuin ennen.

Eli jos joku kehuu vuosia sitten ostamansa vaatteen laatua, niin ei se enää pidä paikkaansa välttämättä.

Vierailija
9/10 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunikat ovat olleet hyviä. Kestäneet kovaa käyttöä vuosia. 

Housujen saumat sen sijaan eivät tahdo kestää, enkä niitä enää osta. Niissä myös oli ongelmana epätasaiset koot: osa oli pientä mitoitusta ja osa suurta. Koskaan ei tiennyt, sopiiko vaate ennen kuin oli sovittanut.

Vierailija
10/10 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista löytyy edullisia Nosheja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän