Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskusteletteko lentokoneessa vieressä istuvan kanssa, jos on ihan tuntematon henkilö?

Vierailija
17.10.2023 |

Itse joskus olen jutellut. Useimmiten kuitenkin vieressä on oma mies tai lapset.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu äärimmäisen paljon millainen tyyppi siinä istuu, juntti typerine juttuineen on poissuljettu missä tilanteessa tahansa.

En kyllä itse avaa keskustelua, sen verran ujo olen. 

Vierailija
2/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan keskustella, jos vierustoveri avaa keskustelun. Itse en sisäänpäinkääntyneenä juurikaan avaa keskusteluja. Yleensä luen, ja joskus olen kirjoittanut läppärillä.

Tästä tulikin mieleen ihana muisto yli 10 vuoden takaa. Olin lentämässä New Yorkiin ja kirjoitin läppärillä lähes koko matkan ajan, toki välillä pidin taukoja. Vieressä istui julmetun komea noin 40-50 v mies, ilmeisesti espanjan- tai portugalinkielinen (käsitykseni mukaan ei juuri puhunut englantia). Onnistuin jotenkin sähläämään jonkin juoman kanssa ja kaadoin sitä päälleni. Hän käytävän puolella istuvana nousi välittömästi seisomaan, kaivoi jostain nenäliinoja ja auttoi minua selviytymään tilanteesta. Sanaakaan ei oikeastaan vaihdettu, mutta se hänestä suorastaan hohtava herrasmiesmäisyys, ahhhhh...

En unohda ikinä. Oli ihanaa tuntea itsensä naiseksi, näin pohjoismaalaisena "minähän korjaan autonikin itte, ei tartte auttaa" -eukkona :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tätä ongelmaa, koska en aio koskaan lentää. Miksiköhän?

Vierailija
4/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mukava vierustoveri ja hän aloittaa jutustelun, keskustelen mielelläni.

Vierailija
5/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen kännissä niin varmasti läppä lentää. Jos olen selvinpäin en puhu, en pukahda. Normi Suomi-meininkiä siis. 😀😃🫠😁😆😅🤣😂

Vierailija
6/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä. Vaikka ulospäin suuntautunut olenkin niin en mä ala ventovieraalle puhumaan ilman syytä. Yleensä he alkavat puhumaan mulle, pyytävät apua esim wlan-kytkemiseen koneessa.

Vierailija
7/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaiseti keskustelua mutta kyllä jotain läpyskää tulee heitettyä !

Vierailija
8/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kyllä. Aloitan itse keskustelun.

Vierailija
9/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Laitan myös heti kuulokkeet päähän, jos vierustoveri vaikuttaa vähänkin siltä, että on juttelijatyyppiä.

Vierailija
10/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten kyllä. Nykyään kaikki ovat omissa oloissaan tai porukoissaan ja joko tabletin tai kuulokkeiden kanssa, joten keskustelua ei enää synny samalla tavalla.

Vierailija
11/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos vaikuttaa normaalilta. 

Vierailija
12/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Otan osaa elämättömään elämääsi. 

Vierailija
13/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Saatan keskustella, jos vierustoveri avaa keskustelun. Itse en sisäänpäinkääntyneenä juurikaan avaa keskusteluja. Yleensä luen, ja joskus olen kirjoittanut läppärillä.

Tästä tulikin mieleen ihana muisto yli 10 vuoden takaa. Olin lentämässä New Yorkiin ja kirjoitin läppärillä lähes koko matkan ajan, toki välillä pidin taukoja. Vieressä istui julmetun komea noin 40-50 v mies, ilmeisesti espanjan- tai portugalinkielinen (käsitykseni mukaan ei juuri puhunut englantia). Onnistuin jotenkin sähläämään jonkin juoman kanssa ja kaadoin sitä päälleni. Hän käytävän puolella istuvana nousi välittömästi seisomaan, kaivoi jostain nenäliinoja ja auttoi minua selviytymään tilanteesta. Sanaakaan ei oikeastaan vaihdettu, mutta se hänestä suorastaan hohtava herrasmiesmäisyys, ahhhhh...

En unohda ikinä. Oli ihanaa tuntea itsensä naiseksi, näin pohjoismaalaisena "minähän korjaan autonikin itte, ei tartte auttaa" -eukkona :-D

Minä onnistuin kaatamaan juomat vieressä istuneen herrasmiehen päälle. Alettiin juttelemaan ja kävi ilmi, että kyseessä on tunnettu korkea-arvoinen henkilö. Hävetti. 

Vierailija
14/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen saattoi keskustella esim vieressä istuvan lukeman lehden aiheesta tai kirjasta. Nykyään on sopimatonta kurkkia mitä puhelimella tehdään. 

Vierailija
15/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä saa hyvän aasinsillan lentomatkailuun ja kännykkäsääntöihin. Olen ikuisesi kiitollinen siitä, ettei lentokoneissa saa käyttää kännykkää puheluihin ja puhumiseen. Ajatelkaa, jos pitkällä lennolla, vaikka Atlantin ylityksellä, tai Thaimaan lennolla, noin 100 matkustajaa pälättäisi kaikki samaan aikaa luuriinsa? Hirveä jäkätyksen paikka. Takuuvarma hermoromahdus!

Vierailija
16/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuomiopäivä-Taneli moralisoi. Kuunnelkaa kaikki!!

Vierailija
17/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä itse aloita keskustelua, mutta ihan mielelläni jutustelen mikäli sattuu mukava vierustoveri. Yksi on erityisesti jäänyt mieleen, nuori suomalainen mies oli yllätyksenä matkalla Espanjaan kosimaan miesystäväänsä, ihan ilman että tämä ylipäätään tiesi hänen olevan matkalla sinne. Vieläkin vähän kaivelee ettei tullut vaihdettua yhteystietoja jotta olisin kuullut päättyikö tarina onnellisesti. 

Vierailija
18/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jutella mutta en osaa aloittaa keskustelua tuntemattoman kanssa.

Vierailija
19/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Tuomiopäivä-Taneli moralisoi. Kuunnelkaa kaikki!!

Juu! Taivaan portilla Tuomiopäivän-Taneli esittelee pikkuruista hiilijalanjälkeään ja luulee pääsevänsä heittämällä sisään. :DD

Vierailija
20/45 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus keskustelen joskus en, fiiliksestä riippuen. Olen jopa seurustellut miehen kanssa jonka tapasin lentokoneessa.