Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

>>>Syyskeijujen alkuviikko>>>

26.12.2005 |

Aloitan uuden pinon.

Öttis

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

effica: me olemme ilmeisesti samassa kierron vaiheessa. Tätiä odotellaan 2. tai 3.1. kun edellisen kerran tuli 6.12. Testaan kuitenkin jo 31.12. kun tuli viime uutena vuotena luvattua että seuraavana uutena vuotena olisin raskaana ;) nyt siis kp 23/28, ehkä... No, olen vähän sekaisin noissa enkä tiedä miten ne pitäisi oikeaoppisesti laskea. Ja tämä on eka kierto kierukanpoiston jälkeen, eli en tiedä muuta kuin että LH-piikki oli 19.12. Siitä laskien 2 viikkoa eteenpäin tädin pitäisi tulla 2.1.? Osaako joku sanoa?

Vierailija
82/114 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo elää :) Teitkö jo testin? Missä tarkalleenottaen on se kertomasi hormoniviiva? Navasta alaspäin? Eikös se tarkoita raskautta? Mulla sitä tosin ei ole ikinä ollut, olen niin vaaleaihoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta viivasta lueskelin muilla palstoilla ettei se välttämättä tarkoita mitään. Navasta alaspäin se on...ei kovin näkyvä. mutta muutkin huomasivat, että siinä sellainen on.

Esikoiselta tuli valemenkat kaksi päivää kestävät... mutta en kyllä muista koskiko näin kovasti sillon. Onhan siitä jo kuitenkin yli seitsemän vuotta aikaa.

Olen jo asennoitunut, että lokakuisiin mennään... mut kirjoittelen tänne vielä kuitenkin. En voi millään jättää teitä tänne ;)

Vierailija
84/114 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli... = (

Vierailija
85/114 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusii meitä nyt urakalla :( no koitetaan nyt tsempata seuraavalle kierrolle. JA NÄYTETÄÄN SILLE PIRULLE!!!!!!

Vierailija
86/114 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi toivottu l.a 4.10...

Vierailija
87/114 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä saa lasketettua kierron tai hedelmöittymisen perusteella... aika kätevä =)

http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54

Nyt otan kaikki poppakonstit käyttöön. Jatkan myös greippimehun ja sinkin käyttöä.

Vierailija
88/114 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta la:n laskemisesta. Neuvolassa lasketaan joka tapauksessa menkkojen mukaan (ei kierron pituuden), joten se voi muuttua sitten, jos laskee nyt noiden laskureiden avulla. Ultrassa otetaan kierron vaihtelut mukaan vasta, jos la heittää yli viikolla. Näin ainakin täällä pääkaupunkiseudulla.

A kp31/32 *paniikissa odottaa testausta/tätiä*

Vierailija
89/114 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ton greippimehun idea on ja paljon pitää juoda?Ennustaja muuten sanoi, että meille tulee poika tammikuussa -07. Kävin saunassa ja otin oluen, nyt elämä taas hymyilyttää.

Vierailija
90/114 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut tän viikon aikana tosi paljonsellaisia oireita, joita ei ole pitkään aikaan tullut. Ovulaatiosta on nyt n. 8-9 vrk. Suussa maistuu metalliselta/suolaiselta (=pahalta!), vatsassa juilintaa, painontunnetta ja " viiltelyä" , paljon valkovuotoa, joka on " tahmeaa" - viimeksi muuten pupuilimme lauantaina joten sitä se ei voi olla - kohdunkaula kamalan ylhäällä (en yletä kokeilemaan onko kova vai pehmeä, normaalisti yletän), rinnat arat ja turvoksissa ja jotenkin sellainen tunne että joku porautuu koko ajan kohdussa enemmän ja enemmän kiinni. Väsymystä tosin ei ole normaalia enempää. Tänään tuli sitä paitsi yksi finni naamaan :/ (olen kyllä ahminut hirveästi suklaata, joten se voi olla sitäkin). Paleluakaan ei ole, pikemminkin hikoilua.

No, odottelen lauantaihin. Testaan silloin. Ehkä se pitäisi jo aconilla selkeytyä, kun oviksesta on 11-12 vrk.

Vierailija
91/114 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp2 vai kp34 :O ??????? eilen tuli pyyhkiessä verta, mutta siteeseen ei mitään. Yöllä eikä tänä aamuna ole tullut yhtikäs mitään. Elikkäs jospa sittenkin keijuissa roikkuisin vielä hetken :) tutkailen asiaa muutaman päivän ja testailen sitten.

Vierailija
92/114 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tiukille otta menkkojen ootto kun näen painajaisia että menkat alkaa ihan yhtä äkkiä ja kovana ja siihen herään ja heti tutkimaan että akoko ne...JÄRKYTTÄVÄÄ..

Olen niin pahoilaan niiden puolesta kellä alko NE,joita nyt enite inhotaan. Mulla on oviksesta asti ollut " menkka juimitusta" on yhä,koko ajan tuintuu että ne alkaa vaikka pitäs alkaa vasta ensviikon alussa,vihlookin ja on jotain epämääräistä kipua,tuntemuksia?,jos en odota niin varaan kyllä ajan gynelle.

Elkää luopuko toivosta,rennosti vaan,ite aatelin että jos ei nyt tärpää(nytkin polttelee alamahaa?) niin haen surutta töihin ja menen työkkäriin hyvillä mielin :( (EN HALUA.) olen ollut kotona kohta 7 vuotta,mutta nuorin täyttää kohta 3,eli pakko...mennä,haluaisin niin kovin olla kotona ja laitta lapset kouluun ja olla vastaan ottamassa kotona,ainakin niin pitkään että minun tyttelikin menee kouluun.

Ja eikun lämpö mittaamaan miltäs näyttää,mitaan yleensä näihin aikoihin,ei varmaan luotettava mutta...kilppari lääkkeetkin voi nostaa minun lämpöjä,rupian tervehtymään.

Vierailija
93/114 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan miettiä jo lokakuulle omaa listaa..?

Vierailija
94/114 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit Anzq79:lle hirmusti tsemppiä,kunpa se täti ei tuliskaan!!!! bd db db db dbd dbd oho,meni peukutki ihan sekas!

Kävin vakoilemas tuolla odotuspuolella ja Öttis on tehnyt sinne niin ihanan listan syyskeijuille,että tahtoo sinne,pian,pian,pian... Siis tää oottaminen on yhtä tuskaa. Ajatukset surraa vaan koko aika oireiden kehittelemises ja vessas pitää rampata koko aika tarkistamas,etteihän vaan näy tätiä. UGH!

Syyskeijut odotuttavat nyt itseään,mutta josko tää oliskin vaan tyyntä myrskyn edellä ja sitten alkuvuodesta tulis oikeen rypäys...;D Toivossa on hyvä elää...Mutta tää piinailu on jostain syvältä :/

Vierailija
95/114 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso HALI!!!

Vierailija
96/114 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vielä keikun kahden välillä... vuoto ei vieläkään ole alkanut kunnolla... pitää tehdä varmaan tänään testi.

Vierailija
97/114 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axelera = (. Laitoin meille lokapöksyille jo oman aloituksen...

Vierailija
98/114 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Effica: =(( -> tsemppiä lokavauvan yritykseen!! (tämä nyt ei tähän sovi, mutta se likavauva oli vaan niin kiva ;) )

anzq: hang in there, jospa se oiskin kiinnittymisvuotoa?? bd bd !

Onkin tullut nyt alkukuun Keijuilta paljon huonoja uutisia :(! Toivottavasti tästä on suunta parempaan... Vähän kyllä epäilyttää omallakin kohdalla, kun oireen oiretta ei ole ollut. Tosin, mulla on vielä se kaks viikkoa, ennenkun uskallan testata aikasintaan. Kp 21/31-33 mennään tänään. Eikä noita oireita ollut kyllä tuosta kuopuksestakaan, niinkuin aiemmin jo kerroin. Täällä palstaillessa vaan tulee niin neuroottiseksi... Niinkun on moneen kertaan jo todettu.

Mieskin toi eilen kivoja uutisia, pitää huomisen vapaata töistä :). Lähdetäänkin sitten Uudenvuoden reissuun, joten hiljenen pariksi päiväksi ja palaan ensi vuonna asiaan ;)! Ehkäpä kuitenkin vielä tänään ehdin täällä roikkua...

*himputti*

Vierailija
99/114 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy listautua nyt ensimmäistä kertaa jos meinaa, on nimittäin sellainen tunne että kohta saa siirtyä lokakuisten puolelle. Joulukiireet kotona ja töissä ovat pitäneet minut tehokkaasti pois koneen ääreltä, sillon tällöin olen pikaisesti lueskellut teidän muiden kuulumisia. Pahoittelut kaikille tädin kiusaamille ja lämpimät onnittelut plussanneille, vai oliko niitä kuin yksi?

Itselläni kp 31 tänään. Viime kierto oli 34, mutta normaalisti ennen kierukkaa 29. Koko ajan on sellainen tunne että täti yllättää. Josko uudenvuodenaattona testailisin, jos sitä ennen ei näy. Oireita on tietysti, niinkuin viime keirrollakin ;)

Rentouttavia välipäiviä toivottaa

olivia-s

Vierailija
100/114 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkoi päivä haikeissa tunnelmissa, kun tätiuutisista sai lukea heti alkuun =( Pahoittelut Effica ja Axe :( Tervetuloa lokakuisiin! Itseni voin jo näin etukäteen melkeinpä sinne ilmoitella, täti tulee yllättämään viimeistään 3vrk:n sisällä. Näin se vaan on =(

Anzq: Tee testi!!!! Plussaonnea!!! =)

Lähden tytön kanssa käymään lääkärissä kohta puoliin, kävellen tarttis mennä. Jätettiin aamun puistoilut väliin ja nukuttiin pitkään. Tiedän jo etukäteen, että tuo lääkärireissu on aika voimia kuluttava, joten jätettiin turhat rehkinnät aamusta pois..

Kyllä tämä palstailu ja te kanssasisaret autatte kummasti jaksamaan, vertaistuki on eri tärkeää!!!! *KIITTÄÄ JA KUMARTAA*

-frodo, kohta hyvin punaisena tädistä-