Anoppilan vaivaannuttavat joulutavat?
Onko teidän anoppiloissa tylsiä/typeriä/inhottavia joulutapoja? Nyt saa olla pikkumainen ja narista tyhjästä, anoppilassa pitää kuitenkin olla ruodussa (meillä ainakin!).
Minua ärsyttää anopin ja apen sekä heidän kohta nelikymppisen aikamiespojan tapa olla joulusaunan jälkeen " rennosti" yöasuilla ja pitkillä kalsareilla joulupöydässä. Hyi hitto niitä pappapitkiksiä. Miksei voi laittaa vaatteita päälle, mä yritän syödä!
Kommentit (184)
Huh huh, ei ole onneksi. Mulla ihan fiksut anoppi ja appi
[quote author="Vierailija" time="20.12.2005 klo 21:25"]
Onko teidän anoppiloissa tylsiä/typeriä/inhottavia joulutapoja? Nyt saa olla pikkumainen ja narista tyhjästä, anoppilassa pitää kuitenkin olla ruodussa (meillä ainakin!).
Minua ärsyttää anopin ja apen sekä heidän kohta nelikymppisen aikamiespojan tapa olla joulusaunan jälkeen " rennosti" yöasuilla ja pitkillä kalsareilla joulupöydässä. Hyi hitto niitä pappapitkiksiä. Miksei voi laittaa vaatteita päälle, mä yritän syödä!
[/quote]
Kuulostaa kovin paljon omien vanhiempieni jouluilta, tosin nyt ovat olleet joulut töissä jo vuosia. Tänä vuonna äiti vaatimalla vaati minut heille jouluksi kun kerrankin ovat joulun kotona, vaikka olisin kyllä ollut paljon mielummin anoppilassa.
En ymmärrä miten jotkut onnistuvat tekemään joulun vietostakin niin vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 15:41"]
Hahaa, kinkusta tuli vahingossa kunkku!
12
[/quote]
Kinkku on joulun kunkku :-)
Ex-anoppilassa en tykännyt syödä siksi että sekä joulukinkku että riisipuuro syötiin kylminä.
Joulupäivän tapoihin kuului myös käydä miehen tädillä, joka ketjupoltti sisällä talossa sitä tahtia että tupakansavu iskostui hiuksiin ja vaatteisiin ikään kuin olisi pilkkuun asti notkunut jossain savuisessa yökerhossa. Lisäksi taas joutui syömään sitä kylmää kinkkua js riisipuuroa.