Parisuhteen saaminen on mahdotonta
Jos et miehenä täytä seuraavia kriteerejä, et kelpaa naisille.
- pitkä
- komea, tyylikäs ja lihaksikkaan urheilullinen
- sosiaalinen ekstrovertti
- paljon kavereita
- nousujohteinen ura, rahaa säästössä ja sijoituksissa
- oma, maksettu uudehko auto
- kokemusta parisuhteista vähintää yläasteelta alkaen
- useita harrastuksia joista enemmistö tapahtuu ulkona
Prismatestistä on turha huudella, se ei enää tällä vuosisadalla päde.
Kommentit (34)
Kyllä, näin se on. Nyt kun tiedät faktat, voit keskittyä muuhun kuin parisuhteen etsintään.
Et sä tarvi noita. Luulet vaan että se on luettelemistasi asioista kiinni vaikka todellisuudessa se on luonteesta.
Miten niin ei Prismatesti päde?
Onneksi yyhoomammat antaa kuitenkin seksiä tavismiehillekin, niin ei tarvi ihan naisetonta elämää elää.
Ap - tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku! Nyt vaan jatkat ikuisuusprojektektiasi, eli icel- elämää!
Vierailija kirjoitti:
Et sä tarvi noita. Luulet vaan että se on luettelemistasi asioista kiinni vaikka todellisuudessa se on luonteesta.
Jaa, mulle taas useampi nainen on sanonut, että "sun ulkonäkö ei riitä mulle". Jäi vähän epäselväksi miten luonteen olisi pitänyt tuohon tilanteeseen vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Prismatesti ei päde koska ne parit mitä siellä näkyy eivät ole pareja vaan sisaruksia tai jopa maksettuja henkilöitä.
Näin harhaisia ap:n ajatusmaailman omaavat miehet ovat.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi yyhoomammat antaa kuitenkin seksiä tavismiehillekin, niin ei tarvi ihan naisetonta elämää elää.
Etpä sinäkään täällä ulisisi jos joku olisi joskus sulle "antanut".
Typerä asenne teillä luusereilla: parisuhde ja seksiä pitäisi vain SAADA laittamatta tikkuakaan ristiin ja olematta paskankaan väärti kellekään.
Naiset ei ole joulupukkeja. Te ette ole pikkulapsia, mutta ette kyllä miehiäkään.
Kuvailit juuri 70 % suomalaisista miehistä, koska 70 % on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mulle taas useampi nainen on sanonut, että "sun ulkonäkö ei riitä mulle". Jäi vähän epäselväksi miten luonteen olisi pitänyt tuohon tilanteeseen vaikuttaa.
Nuo naiset ovat olleet siis itsekin pinnallisia, newsflash me kaikki ei olla pinnallisia. Ulkonäkö on katoavaista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Prismatesti?
Prismatesti yksinkertaisuudessaan, mene prismaan katsomaan millaisia pariskuntia siellä käy ostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität liian tasokkaita naisia. Pitäydy omassa tasossasi
Vierailija kirjoitti:
No siksi ei päde, kun se kumoaa kerrasta ap:n harhaiset teoriat. Ehkä ap ei ole käynyt ikinä prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailit juuri 70 % suomalaisista miehistä, koska 70 % on parisuhteessa.
60% alle 35-vuotiaista miehistä on sinkkuja. Samanikäisistä naisista vain 30%.
Mä en ymmärrä mitä väliä millään parisuhteella on. Paljon kivempaa on asua yksin.
Naiset haluavat miehen, jonka joku toinen nainen jo koulutti parisuhteeseen sopivaksi. Lapsia ei silti saisi olla eikä sitä exääkään eli lesket tuntuvat olevan kuumaa kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismatesti ei päde koska ne parit mitä siellä näkyy eivät ole pareja vaan sisaruksia tai jopa maksettuja henkilöitä.
Näin harhaisia ap:n ajatusmaailman omaavat miehet ovat.
Näinollen ap on sisarusten lapsi.
Se selittää paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet tavoitellut jotain miss Helsinki/ InstaBeibe- tason naisia, ja sitten ihmetellyt kun työtön, syrjäytynyt, tavisjorma ei kelpaa?
Näin se maailma toimii . Kannattaa syntyä jännäleukaiseksi kirurgiksi miljoona omaisuudella nii kyllä alkaa tytyjen pöksyt kostumaan.