Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa

Vierailija
07.12.2005 |

Tänään rv 9+4 rv 7+2 näkyi ultrassa elävä sikiö jonka sydän sykki.

Nyt vuodan verta, en paljoa eikä kipuja ole. Mutta pelottaa todella paljon.

Parin tunnin päästä on lääkäri aika ja sieltä saan toivottavasti lähetteen äippäpolille ultraan.

Pelottaa ja itkettää vain

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
2/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mitään vaarallista aina. Mul johtu siitä et kohdun suu oli pehmeä. Panikoin kyl asiasta melkoisesti....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka ruskehtava vuoto ja sit muuttu punaseks. Lopputulos oli km.

Toivotaan ap:lle parempaa onnea.

Vierailija
4/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin tuossa yhteen yksi plus yksi, ja mietin että oletko mun tuttu? :)

Toivottavasti kaikki on ok, olit sitten tuttu tai tuntematon!

I:n äiti

Vierailija
5/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen sydän sykki. Ja vuotokín on loppunut.

I:n äiti, aina me tällä palstalla törmätään..ihan oikein taisit laskea. Sulle mailia just kirjoittelinkin.

t:ap joka on nyt onnellinen ja helpottunut

Vierailija
6/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 2:lle sen verran että uskon varmasti että osaat kiroilla! ja uskallat tehdä sen myös keskustelupalstalla! mutta ole vielä rohkeampi ja kerro nimesi!

Vierailija
7/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudessa ollut tuota vuotoa, toisessa muistaakseni viikolla 11 ja toisessa taisi olla vähän aikaisemmin. Kaikki meni kuitenkin hyvin, vaikka vuotoa oli todella reilusti. Menin aivan hysteerisenä päivystykseen, jossa sanottiin että mitä luultavimmin on meneillään keskenmeno. Ultrassa kuitenkin todettiin, ettei veri tullut kohdusta. Vähän hämäräksi jäi, että mistä se sitten johtui. Raskaus eteni kuitenkin aivan normaalisti.

Vierailija
8/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi raskautta vuotanut. Syy: hematooma, joka kuivui kokoon ja suloiset vauvat syntyi yliajalla. Olen myös elänyt tunteesi, voimia.

Vierailija
9/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun viikoillasi ei valitettavasti voida tehdä asialle yhtään mitään, mutta pyydä aika ultraan tai sydänäänten kuunteluun neuvolaan, niin saat varmuuden ja rauhan.

Vierailija
10/10 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on oikeasti huoli ja hätä, ja sinä tulet tänne haukkumaan häntä saatanan idiootiksi kun käyttää raskauden kestostaan samanlaista merkintätapaa kuin neuvolassa käytetään. Samalla tavallako avauduit neuvolassa terveydenhoitajalle - " Älä nyt saatanan idiootti viitti merkata sinne mun korttiin niitä vitun päiviä kun ne helvetin viikot on ihan riittävä tarkkuus!" ?

Ap:lle toivotan onnea, toivottavasti vauvalla on kaikki hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan