Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jumalauta! Onpas oikee kusipää ukko!

Vierailija
23.11.2006 |

Tuli äsken kotiin raksalta. Ja Kuulemma oli todella kiire töihin. Käski mun laittaa sille ruokaa kippaan kun ei itse ehdi. HAH, enpäs laittanut. Ja jos ei voi tulla sen vertaa aikaisemmin kotiin et ehtii syömään, ni omapahan on ongelma!!! Mä en ole mikään saatanan kotiorja täällä!

Huusi eteisestä vielä että käy koiran kans pihalla. JOOPAJOO! Ite on koko aamupäivän raksalla, muttei sit viittiny koiraa ottaa sinne mukaan! Mulla onkin täällä kotona ihan saatanan helppoa. 2 lasta, josta toinen vauva ja toinen uhmaikäinen. Täytyy hoitaa kotia, tehdä ruokaa, siivota, pestä pyykkiä yms yms yms...

Mies vielä huusi että vie koiran sitten huomenna piikille ja että koiralla onkin sitten edessään todella lyhyt elämä. No, eipä tämä avioliittokaan kauaa kestä.

Siis hiukanko kiehahtaa! prkl

Kommentit (221)

Vierailija
161/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kans käyty läpi rakennusvaihe ja ihan kunnialla selvittiin.

sun kannattais ajatella sitä miehen tlannetta. Olet todella kiittämätön akka. Mies menee ensin tontille ja sieltä vielä omaan leipätyöhönsä.

Sinä kehtaat ruikuttaa. Se kokonaispanos mitä mies tekee niin voi olla sille jo henkisestikkin niin raastavaa aikaa ettei kykene enää kotona tekemään mitään.

Musta tuntuu että ap:lla itsellään on ongelmia mielenterveytensä kanssa. Kannattais hakea apua ennenkuin nakshtaa kovin pahasti.

Vierailija
162/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tartte ukkoskaan katella tollasta pirttihirmua. Mitä syytä on elää, jos tekee elämästään noin vaikeeta? Ehkä olis parempi sun lapsilleskin, etteivät ottais susta oppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaa vaan lastenhoidosta ja kaikesta, vaikka minä olen lapset täällä yksin hoitanut ja kodin...

ap

Vierailija
164/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällasta oikeasti tapahdu kuin saippuasarjoissa. Ja ehkä kuninkaiden hovissa, että leikitään prinsessaa.

Vierailija
165/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä remontoitiin vanhaa ja siinäkin oli tosi paljon sellaista, mikä vaati sairaasti keskittymistä. Siinä kun käy vielä töissä, on aivan tattis.

Meillä minä hoidin silloin kotona sekä oman työni, kaksi pientä lasta että vanhan asunnon myynnin, kun mies teki työnsä ja sen remontin. Ja yhden koiran, jos se nyt yleensä enää mitään tuossa meinaa.

Vierailija
166/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies pääsis musta ihan hirveästä akasta eroon, kun muuten ei pääse. Ja huom. mies ei omien sanojensa mukaan pystyis elämään ilman mua. No, nyt ainakin olis sit pakko!

ap

Vierailija
167/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, aapee on kammottava akka!

Vierailija
168/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ystävällisesti sanon: Miehesi tekee todella raskasta hommaa. Minä itse olen ollut taloja rakentamassa, ja voin sanoa että kolmen tunnin urakka päivässä ja olin ihan puhki. En todellakaan olisi enää kuvitellut jaksavani töihin lähteä. Mutta miehesi tekee vielä tuohon päälle työn!

Suurin osa naisista on ennenaikaankin hoitanut lapsensa ja kodin +++ monet muut työt siihen päälle, ja niin tehdään edelleenkin. Eikä ainutkaan nainen ole siihen tietääkseni kuollut.

Otahan nyt järki käteen ja rauhoitu. Älä syylistä yksin miestäsi. Mitä enemmän mies rakentaa, sitä nopeammin talo on valmis. Jos ei sinulle, niin ainakin sitten itselleen.

Vierailija
169/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, päivän paras vitsi. Tuskin uskot toho enää itekkään. Mun lapsuudenajan fillarissa oleva räpätinkään ei räpättäny noin lujaa. Parempi juu ehkä miehelles jos antaisit sille rauhan ja häipyisit. kyllä sun mies ansaitsee parempaa.

Vierailija
170/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ole puhunut mistään kauheista kotihommista tai mistään suursiivouksesta, vaan siitä että mies hoitaisi omat asiansa ja siivoaisi OMAT JÄLKENSÄ!!! Ja siten auttaa mua todella paljon päivittäisissä askareissa!

EN SIIS TARKOITTANUT SITÄ ETTÄ MIEHEN PITÄISI TEHDÄ KOTITÖITÄ!!!!!!!!!

ap

Vierailija
171/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sitten tupla annos, ettet sekoa pahemmin.

Vierailija
172/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onpa urakka. Taitaa viedä ihan noin kaksi minuuttia. Paljon pidempään on sinulla nytkin mennyt täällä koneella...

Vierailija
173/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait se nyt maailman loppu ole, jos joskus jää jäljet siivoamatta. Jätä ne siihen minne miehes ne jättää. Ja jos rassaa, ota ne siitä pois. Kyllä se siitä helpottaa kun saat lääkityksen kohdalleen.

Vierailija
174/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin itsekkään ilomielin joka ikinen päivä siivoaisit miehesi jälkiä???

ap

Vierailija
175/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kyllä saa. Vaikutat todellakin päästäsi sairaalle, kuin näinkin pienestä asiasta elämäsi lähtee raiteilta ja eroakin suunittelet. Huh..huh.

Vierailija
176/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ihan ilomielin niitä jälkiä siivoan kun kotona on. Minulla on oma firma ja kaksi pientä lasta, talo ja koira kontollani täällä ihan yksin. Enkä silti raivoa miehelleni, koska tiedän, että parhaansa tekee.

210

Vierailija
177/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos en siivoais, ni me hukuttais lasten kanssa tänne!

Ehkä pikkuasia jollekkin, mutta mulle ei!

Ja on pienempienkin asioiden takia erottu!

ap

Vierailija
178/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ruokaluvälineet pöydältä korjaan. Jää aikaa muhuunkin kuin nalkuttamseen. No, kaikenlisäksi teen tämänkin mielelläni koska rakastan miestäni joka rakentaa meille taloa ja tuo leivän pöytään:) Mutta enpä mä voi sulle muuta sanoa, kuin voimia ja katse eteenpäin. Kyllä se siitä kun opit elämään.

Vierailija
179/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimesin viestisi paljasti sen mitä epäilin. Ongelma on sulla, ei miehelläsi. Sä olet henkisesti sairas ihminen.

Vierailija
180/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään täällä valittaisi, jos tuo olis satunnaista, mutta kun jokapäiväistä, ni sit on jo eri juttu!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi