Persut ei käytnnössä saaneet mitään rangaistusta ja kokoomus on asiaan tyytyväinen
Kommentit (45)
Ainut oikea teko olisi ollut erottaa nuo perseilijät, mutta pelkästään varoitus ja ties monennenko kerran.
Vierailija kirjoitti:
No mikä rangaistus sieltä olisi sitten pitänyt heille tulla? Vakavan huomautuksen saivat jo ja sekin on jo paljon.
Se ei ole yhtään mitään. Olisi pitänyt tulla kenkää.
Vierailija kirjoitti:
No mikä rangaistus sieltä olisi sitten pitänyt heille tulla? Vakavan huomautuksen saivat jo ja sekin on jo paljon.
Olisko vaikka kenkää perseeseen? Koitappa duunarina tehdä samoja tempauksia niin nopeasti lennät firmasta pihalle.
Naamiot on nyt riisuttu, kokoomukselta ja RKP:ltä nimittäin. R.I.P., sivistysporvarius.
Vierailija kirjoitti:
Vakavan huomautuksen riikkulilta, joka iskee silmää ja kuiskaa, että jatkakaa samaan malliin. Mikä rangaistus semmoinen on?
Perussuomalaisten Mikko Polvinen on tälläkin hetkellä erotettu eduskuntaryhmästä, koska äänesti omantuntonsa mukaan.
Perseily jatkuu ja kohu ulkomailla kiihtyy.
Meidän laki sananvapauden suhteen on rento, tapahtunut mukailee sitä.
Nythän tietty kansa alkaa vaatimaan lakien kiristystä, ja sitten ollaankin Kiinan tiellä.
Historia toistaa itseään. Laitavasemmisto teki ennen sisäpolitiikaa Moskovan kautta. Nyt Pekingin ja Tokion kautta.
Ei toinen puolue voi rangaista toisen puolueen edustajia.
Eikä tähän typeryyteen mikään hallitus kaadu, asioita viedään eteenpäin hallitusohjelman mukaisesti ja sen hallituksen toimesta, jonka Suomen kansa vapailla ja yhtäläisillä vaaleilla äänesti edustamaan itseään.
Tässä maassa on tärkeämpiäkin asioita joita pitää käsitellä.
Vaikka tietysti toivon. Että kukaan kansanedustajista ei juuri nyt kaiva hulavannetta tai inkkaripäähinettä esille.
Mikä oli aikasemman peeämmän rangaistus siitä että vei ohi turvatarkastusten Kesärantaan täysin tuntemattomia ihmisiä keskellä yötä nakuilemaan ja ryyppäämään valtion piikkiin.
Mikä oli rangaistus? Kerro mulle Mikä oli rangaistus
"Mä oon vaan yhyy ihminen ja mun pitää saada juhlia' ei jotenkin kuulosta edes sbteeksipyynnöltä.
Entä 6miljard. Suomalaisen veronmaksajan rahaa Saksaan lahjotettu paskoissa uniper-sähellyksissä. Tuliko sanktio? Kerro mulle pyysikö anteeksi.
Se että sun soppakulhos on puolillaan, johtuu nyt siiyä. Kasva Jorma aikuiseksi.
Suomessa saa sanoa mitä mieltä on vinosilmistä ja n eekereistä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt erottaa hallituspuolueen eduskuntaryhmästä. Olisivat voineet liittyä Vornasen ryhmään
Tämäkin rangaistus oli liikaa siitäkin huolimatta että kuvat olisi pitänyt jättää julkaisematta.
Ei ollut anteeksi annettavaa,näen kaiken läpi ,niinkuin moni muu.Suomenmedia on ala-arvoinen,poliitikot tekopyhiä.Kaikkonenkin ruikuttamassa ja tuomitsemassa ,rikollinen tuomittu itse paljon vakavammasta.
Miksi muuten Sebastian Tynkkyseltä ei vaadittu anteeksipyyntöä? Ei sillä että olisi pitänyt, vaan ihan vaan tuli mieleen kun eikös hänkin julkaissut jonkun ilmeilykuvan?