Mitä haluaisitte joululahjaksi?
Kommentit (33)
En tarvitse joululahjoja, kun ostelen jo ihan tarpeeksi krääsää vuoden aikana ennen joulua. Olen tätä samaa toitottanut kaikille tutuille, mutta ei näytä menevän vieläkään tajuntaan koko sanoma.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse joululahjoja, kun ostelen jo ihan tarpeeksi krääsää vuoden aikana ennen joulua. Olen tätä samaa toitottanut kaikille tutuille, mutta ei näytä menevän vieläkään tajuntaan koko sanoma.
Miksi ostelet? Se tuo lohtua kuin joku tutti vauvalle?
Vierailija kirjoitti:
heh, uhriudut kun ostat itse itsellesi krääsää?
Eilen illalla mies kysyi mun joululahjatoiveita ja kerroin, että lahjakortti hierojalle ja/tai kosmetologille olisi mukava. Meillä oli hiljattain hääpäivä ja jo tulloin sain sen verran kalliin lahjan, että nyt en toivoo mitään erityistä.
Rauhaa ja tiedon, että määräaikaiset työt jatkuvat
Haluaisin itse tehtyä sinappia ja saaristolaisleipää. En ole saanut niitä keneltäkään vuosiin ja mietin jo, onko pakko opetella tekemään itse.
Jonkin lahjakortin. Renkaanvaihto, jalkahoito, hiustenleikkuu, lounas...tmv
Mitä tahansa muuta kuin nurkkiin kertyvää roinaa TAI SUKLAATA tai jotain pullaa. Yritän huolehtia itsestäni syömällä terveellisesti.
Köyhänä arvostan vaikka talouspaperi pakettia. Millään posliinikissalla en tee mitään. Tuo vaikka ruisleipä.
Meillä osui molemmille tässä loppuvuodesta muutamia tarpeellisia hankintoja jo niin sovitusti kuitattiin niitä toisillemme etukäteisjoululahjaksi. Kaikkea on normiarjessa ihan riittävästi, ei ole tapana muutenkaan ostella mitään turhaa tai tarpeetonta.
Vierailija kirjoitti:
Terveys.
Vaan kun kerran mennyttä takaisin ei saa. Kaikki jäljellä on vain tulevaa...
Joku voisi tarjota mulle lounaan ja tietysti olla siinä seurana.
Alkoholia, suklaata, hyvä kirja, yökkäri, lämpimät sukat tai tossut, uusi fleece-aamutakki, peruskuulokkeet.
Konvehteja, kirjoja ja cd-levyjä. Lahjojen saanti on varmaa, koska ostan jouluisin lahjoja vain itselleni.
Ostin jo kaikki joululahjat ulkomailta jälkikasvuni avustuksella 😂
En ole saanut enkä ostanut vuosiin joululahjoja, jotenkin ei ole pointtia ostella niitä kun on itsellä varaa ostaa mitä tekee mieli. Toki äidin/anopin villasukat lämmittää aina sekä jalkoja että mieltä.
Vakituisen työpaikan. Paremman terveydentilan.
Eipä ole kummempia toiveita, jos vaan suukon edes saisin.