Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jumalauta! Onpas oikee kusipää ukko!

Vierailija
23.11.2006 |

Tuli äsken kotiin raksalta. Ja Kuulemma oli todella kiire töihin. Käski mun laittaa sille ruokaa kippaan kun ei itse ehdi. HAH, enpäs laittanut. Ja jos ei voi tulla sen vertaa aikaisemmin kotiin et ehtii syömään, ni omapahan on ongelma!!! Mä en ole mikään saatanan kotiorja täällä!

Huusi eteisestä vielä että käy koiran kans pihalla. JOOPAJOO! Ite on koko aamupäivän raksalla, muttei sit viittiny koiraa ottaa sinne mukaan! Mulla onkin täällä kotona ihan saatanan helppoa. 2 lasta, josta toinen vauva ja toinen uhmaikäinen. Täytyy hoitaa kotia, tehdä ruokaa, siivota, pestä pyykkiä yms yms yms...

Mies vielä huusi että vie koiran sitten huomenna piikille ja että koiralla onkin sitten edessään todella lyhyt elämä. No, eipä tämä avioliittokaan kauaa kestä.

Siis hiukanko kiehahtaa! prkl

Kommentit (221)

Vierailija
141/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ni väkisinkin pitää sit huutaa!!!

ap

Valitit aiemmin kun miehesi oli jättänyt laatikoita joita et jaksanut siirtää ja miehesi olisi pitänyt tulla sillä sekunnilla niitä siirtämään töistä

No et tietenkään myönnä olevasi sama mutta sut on tunnistettu :))))

Vierailija
142/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen se sama joka heitti kesällä miehen tavarat jätesäkeissä partsille, siellä ne vieläkin ovat!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei miestä juuri kotona näy.

En kyllä ymmärrä, miksi yleensä jatkatte yhtään mitään, jos olette tuossa pisteessä?

Ja minusta koko ajatus pienistä lapsista, kotiäitiydestä ja talonrakentamisesta yhtä aikaa on pystyyn kuollut ajatus. Joko ennen lapsia tai sitten kun ovat jo isompia. Tuossa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
144/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuisin ja lomalla ruokaa ja 2x kahvit.

Lapset näki joka päivä isänsä vaikka pitkää päivää tekikin. Kaksi pappaakin oli usein tontilla, näkivät heitäkin.

3 lasta on ja ongelmalliseksi en asiaa kokenut. Jos asiaa alkaa liikaa ajattelemaan ja pohtimaan, niin siitä tulee ongelma. Ota nyt hyvä ihminen huumorilla asiat, niin varmasti selviät.

Kauanko oltte rakentaneet ja kauanko vielä menee? Meillä meni tasan 7kk.

Vierailija
145/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopimuksen. Älä sä huushollaa yhtään enempää kuin välttis jaksat. Jos on sekasta, aivan sama. Sovitte ettei miehes huomauttele asiasta, kuten et säkään mistään rakentamiseen liittyvistä asioista.

Reippailet välillä sinne tontille. Ja appiukko varmaan voi joskus tuollasen kolmen kilsan matkan välillä koukata että sulle jäis auto. Kahden lapsen kanssa pystyy hyvin reissuttamaan vaika minne. Sovitte että vaikka kerran viikossa tms.

KYLLÄ SE SIITÄ. TSEMPPIÄ.

Vierailija
146/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tilanteessa todennäköisesti ne itse hommat ei ole niitä jotka rasittaa vaa nse että mies käskyttää ja kyykyttää ja silloinkin kun on kotona niin ei tee mitään. Se tekee siitä elämisestä hankalaa ja ikävää, ei se että ne työt olisi ylivoimaisen rankkoja. JSSAP!

Oikeasti, mun ex-mies huusi lapsille koska ei huvittanut kuunnella lasten huutoa rankan päivän jälkeen. Eikä koskaan tehnyt kotona mitään, jos armon herra joskus joutui itse tekemään voileipänsä, oli tasavarmaa että margariinit ja juusto jäi pöydälle mun siivottavaksi. Ei käynyt kaupassa kotiintulomatkalla sillä hän lepää vapaa-aikanaan, ei sillä väliä että herralla oli käytössä auto ja kauppareissuun menee autolla yhteensä ½ tuntia korkeintaan kun taas lasten ja rattaiden kanssa se vei multa lähemmäs pari tuntia. Roskapussiakaan ei voinut viedä vaikka roskis olis valmiiksi pakattuna ulko-ovella ja taloyhtiön roskis miehen auton parkkiruudun vieressä...

Kuulkaa se että pitää mennä monen lapsen kanssa kauppaan ei tunnut yhtään rankalta nyt kun mä tiedän että kauppaan on mentävä eikä ole ketään muuta joka sen voisi tehdä huomattavasti vähemmällä vaivalla mutta ei vaan viitsi. Se vitutusaspektin puuttuminen kun tekee elämästä melkoisen mukavaa.

Vierailija
147/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki vapaa-aikansa sen työnsä lisäksi. Vähän eri asia.

Vierailija
148/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti se roskapussi jää sisälle...

Ja hyvä sulle että nykyään tuo mies on ex! Hyvin sanoit nuo jutut!

ap

Vierailija
149/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi sunkaan käytös nyt ihan normaalia ole. Kannataisi sinun kokeilla vaihtaa osia miehesi kanssa, eli mene sinä raksalle ja sen jälkeen töihin.

Mä kyllä itse henkilökohtasesti arvostin oman mieheni panosutusta talonrakennusprojektissa, ja vein joka ikinen päivä 8kk ajan neljän lapsen kanssa miehelle ruoat rakennukselle, jotta mies jaksaisi vielä rakennushommien jälkeen lähteä töihinkin.

Ei sun kohtelu miestä kohtaa kyllä ole yhtään oikeudenmukaista. Säälin miesparkaasi.

Ja voin sanoa ihan suoraan, ettei elämä yksinhuoltajana ole todellakaan helppoa. Raha huolia, riitoja, lasten kuskailuja, ja kaiken tee sitten yksin. Jotenkin vaikuttaa siltä , että olet vielä kovin nuori etkä ymmärrä elämästä juurikaan mitään. Ja ehkäpä kuvittelet itsestäsi hieman liikoja. Ei ole sinunkaltaisesi kanssa varmaan kenenkään hyvä elää.

Vierailija
150/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap on vitsi. Eihän tollasta ihmistä voi oikeasti olla olemassa, eihän? Säälin lapsiasi ja miestäsi jos todellakin olet aito pikku neiti prinsessa. Sellasen kuvan kyllä ittestät annat. Mä tulen pelastamaan miehesi, kerro vaan missä asutte niin haen saman tien siitä mulle ukon. Kuulostaa sen verran ahkeralle miehelle, että heti ottaisin jos saisin.

Vierailija
151/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama määrä kotitöitä kuin nyt ja sen lisäksi joudut menemään töihin?

Vierailija
152/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap:n tilanteessa todennäköisesti ne itse hommat ei ole niitä jotka rasittaa vaa nse että mies käskyttää ja kyykyttää ja silloinkin kun on kotona niin ei tee mitään. Se tekee siitä elämisestä hankalaa ja ikävää, ei se että ne työt olisi ylivoimaisen rankkoja. JSSAP!

Oikeasti, mun ex-mies huusi lapsille koska ei huvittanut kuunnella lasten huutoa rankan päivän jälkeen. Eikä koskaan tehnyt kotona mitään, jos armon herra joskus joutui itse tekemään voileipänsä, oli tasavarmaa että margariinit ja juusto jäi pöydälle mun siivottavaksi. Ei käynyt kaupassa kotiintulomatkalla sillä hän lepää vapaa-aikanaan, ei sillä väliä että herralla oli käytössä auto ja kauppareissuun menee autolla yhteensä ½ tuntia korkeintaan kun taas lasten ja rattaiden kanssa se vei multa lähemmäs pari tuntia. Roskapussiakaan ei voinut viedä vaikka roskis olis valmiiksi pakattuna ulko-ovella ja taloyhtiön roskis miehen auton parkkiruudun vieressä...

Kuulkaa se että pitää mennä monen lapsen kanssa kauppaan ei tunnut yhtään rankalta nyt kun mä tiedän että kauppaan on mentävä eikä ole ketään muuta joka sen voisi tehdä huomattavasti vähemmällä vaivalla mutta ei vaan viitsi. Se vitutusaspektin puuttuminen kun tekee elämästä melkoisen mukavaa.

Mutta eihän teille kaupunkiprinsessoille näytä mikään kelpaavan. Ja kaikki on ihmisen asenteesta kiinni. Ei ole pakko ottaa valittavan eukon leimaa otsaansa.

Kyllä mäkin tiedän, että mies voisi käydä kaupassa töistä tultuaan klo: 20 illalla, mutta miksi nähdä se odotuksen vaiva ja valitus kun kauppaan voi mennä lasten kanssa, samoin lenkille.

Vaikuttaa siltä, että osa nykyajan äideistä on tottunut saamaan kaiken valmiina käteen, ja odottaa vielä että heitä kaiken muun työn lisäksi passataan. Ja kenties uusavuttomuus suurin ongelma, ja se laiskuus!

Vierailija
153/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta tuntia olet täällä istuskellut. Kukas lapsesi nyt hoitaa?

Vierailija
154/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi lapset ja koti niin mentävä töihin.

Vierailija
155/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse valitat, että mies ei edes ole kotona?

Vierailija
156/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

likaiset astiat pöydällä, maidot, margariinit yms pöydällä. Likaiset vaatteet lattialla, kengät sikinsokin eteisessä ja rakannukselta tullutta kuraa yms..

Ja kun illalla syö olohuoneessa, niin astiat sohvalla, pöydällä jne...

ap

Vierailija
157/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi olette tehneet lapsen tuollaiseen avioliittoon, jossa ei tunnu olevan minkäänlaista rakkautta ja kunnioitusta jäljellä?

Vierailija
158/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo silläkään helppoo jos sä oot noin vitun hermona. elä ja anna toistenkin elää...

Vierailija
159/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sä meille, mä tulen teille. Ota sä mun ukko, mä otan sun:)

Mä täällä hoidan yksin kodin täysin, neljä koiraa ulkoilutan joka ikinen päivä kolme kertaa lasten kanssa joita on kuusi. Ja jopa kaksi lapsista on 6v, loput alle sen.

Ja mies olisi kokoajan hyysäämässä ja passaamassa, mutta se jos joku on raivostuttavaa. Toki töissä käy tässä välissä.

Mä taas tahtoisin miehen joka oikeasti tekisi jotain muutakin perheensä eteen kuin pyörisi jaloissa. Alkaisi sitten vaikka rakentamaan sitä taloa. Joten tää olis täydellinen vaihto.

Sopiiko? Että vaihetaan, mä tahon miehisen miehen, enkä mitään naisen tossunalla häärävää lammasta.

Vierailija
160/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tehnyt lapset ja mennyt naimisiin jos et osaa kunnioittaa toisen tekemää työtä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi