Voi jumalauta! Onpas oikee kusipää ukko!
Tuli äsken kotiin raksalta. Ja Kuulemma oli todella kiire töihin. Käski mun laittaa sille ruokaa kippaan kun ei itse ehdi. HAH, enpäs laittanut. Ja jos ei voi tulla sen vertaa aikaisemmin kotiin et ehtii syömään, ni omapahan on ongelma!!! Mä en ole mikään saatanan kotiorja täällä!
Huusi eteisestä vielä että käy koiran kans pihalla. JOOPAJOO! Ite on koko aamupäivän raksalla, muttei sit viittiny koiraa ottaa sinne mukaan! Mulla onkin täällä kotona ihan saatanan helppoa. 2 lasta, josta toinen vauva ja toinen uhmaikäinen. Täytyy hoitaa kotia, tehdä ruokaa, siivota, pestä pyykkiä yms yms yms...
Mies vielä huusi että vie koiran sitten huomenna piikille ja että koiralla onkin sitten edessään todella lyhyt elämä. No, eipä tämä avioliittokaan kauaa kestä.
Siis hiukanko kiehahtaa! prkl
Kommentit (221)
Mutta ilman syytä, ei tajua ei. Parempi kai teidän tilanteessa se , että haet eroa. Saa miehesikin kunnollisen vaimon jostain itselleen, eikä tuollaista valittavaa eukkoa.
Masentuneille normaali elämäkin on vaikeaa. Sun ongelmista päätellen kärsit vakavasta masennuksesta. Siihen on lääkitys.
Kun sulla on tuntitolkulla kuitenkin aikaa istua koneella... Hophop ruuan laittoon, sieltä se mies kohta tulee nälkäisenä ja kiukkuisena!
Sujuupa matka vauhdilla. Miten teillä muka koira ulkoilutetaan, kun ei kukaan voi viedä? Iso koira pitää olla ja mitään ei sen kanssa tehdä... Hommatkaa nyt ihmeessä kolmas lapsikin. Minkäs ikäinen se esikoinen olikaan? 4v? Sen ikäinen kävelee muuten jo tosi reippaasti.
Sinuna lähtisin hakemaan apua nyt jostain muualta. Et sitä täältä saa. Näyttää sille että valtaosa kirjoittajista näkee ongelman olevan sulla, ei miehelläsi.
Oletko itse väsynyt, yksinäinen, kenties masentunut? Silloin elämä voi näyttää vaikealta, mutta kyllä sinä pärjäät, koska niin monet muutkin tässä maailmassa pärjäävät ja ovat huomattavasti pahemmassa tilanteessa kuin sinä.
Kirjoituksien perusteella teillä näyttäisi olevan elämä suht mallillaan. Talon rakennus, lapset, miehellä työ, mutta sinä et ole tyytyväinen.
Mieti onko syy oikeasti loppuenlopulta kuitenkaan miehessäsi.
Rakentaminen ja työ vaatii miehen " huomion" ja aikaa todella paljon.
Ja tiedän, että siinä kärsii parisuhde ja perhe elämä, mutta sen kestää kun vain jaksaa itsekkin ymmärtää ja osaa asettua miehenkin saappaisiin välillä
Eihän se kivaa ole, että joutuu yksin hoitamaan kaiken muun. Mutta niin meillä pelkästään kotona olevillakin äideillä, joilla miehet eivät edes rakenna on asiat. Elämässä täytyy vain joskus yrittää jaksaa, jotta jossain vaiheessa olisi kaikilla hyvä olla.
Lapset tottuvat heräämään ajoissa, ja menevät ajoissa sitten nukkumaankin. ME viedään joka aamu mies seitsemäksi töihin, ja kyllä herätimme lapset sitä varten alussa, nyt heräävät jo itse.. JA syynä tähän se, että mulle jäi auto.
Eihän mikään onnistu jos sulla on tollanen asenne!
Mekin ollaan selvitty raksa-aika ja mulla oli muksut hoidettavana. Raksalle saatoin viedä potturuoat jos enempi väkeä oli auttamassa jne. Yhteinen koti teille tulee joten luulis että olisin tyytyväinen. Kieltämättä onhan kahdenkin lapsen kanssa oma homma mutta kyllä mä ymmärrän hyvin sun miehesi tunteetki että hän ei jouda hetkeäkään laittaa muuhun aikaa kun että saisi talon valmiiksi. Kaikki minuutitki on kallis arvoista aikaa ja hän haluaa ne käyttää raksalle. Lopeta ap valittaminen.
t.5 lapsen äiti jolla irtoo vieläki muuhunki aikaa.
Tiedän ap:n tunteen, mutta en ikinä, ikinä purkaisi turhautumistani ja väsymystäni mieheen, joka raataa päivät töissä ja sen jälkeen kaiken vapaa-ajan rakentamassa meidän yhteistä kotia. Kuka sen rakentaisi, jos ei mies?!? Me halutaan se koti, joten nyt on vaan pakko kestää.
Mulla on suunnaton ikävä mun miestä, nähdään niin vähän. Olen väsynyt, rasittunut, ahdistunut... ihan mitä vaan, mutta ei se miehen vika ole vaan sen, että haluamme itse rakennetun talon. Yhteinen unelma, jonka eteen molemmat uhrautuu.
Ap. Haluatko sen talon vai et???
Taidan nyt vakavasti harkita sitä eroa. Olen niin kyllästynyt tähän kaikkeen!
ap
Miehesi on ansainnut paremman vaimon itselleen.
miestä joka tekee kaiken ja kohtelee ap:tä prinsessana .
Ymmärrän miestäsi, mutta ymmärrän myös sinua.. molemmilla kauheasti hommaa hoidettavana.
Onko miehesi ihan joka päivä siellä raksalla? Jos on niin ottakaa nyt hyvänen aika pieni aikalisä, pieni paussi siitä edes kerran viikossa. Hommatkaa lapsille joku hoitaja ja olkaa ihan rauhassa kotona kahdestaan.. yritä ajatella myönteisesti ja katsoa tulevaisuuteen teillähän on oma talo tulossa! kyllä se sitten helpottaa. Jos tuntuu ettet millään jaksa hoitaa kaikkea niin palkkaa vaikka joku siivoamaan tai hoitamaan lapsia. Yritä olla tyytyväinen siihen mitä miehesi tekee perheenne hyväksi.. mielestäni hän kuitenkin tekee myös aika paljon ja niin varmasti teet sinäkin.
Miehesi kuitenkin nimenomaan TEKEE jotain perheensä hyväksi.
Ajatteleppa jos tilanteenne olisi toisenlainen esim. Mies ei kävisi koskaan töissä, eikä tekisi kotona mitään eikä osallistuisi lasten hoitamiseen eikä kasvattamiseen. Sinä hoitaisit IHAN KAIKEN:lapset, kodin, raha-asiat ja kävisit töissä.. mies vain makaisi päivät pitkät tai luuhaisi pitkin kyliä ja viipyisi öitä jossain ties missä. Minun isäni oli sellainen. Mielestäni sinulla on hyvä mies, kun tekee noin paljon teidän eteenne. Yritä osoittaa arvostusta sitä kohtaan mitä hän tekee ja kiitä häntä joskus siitä.. jos teet näin niin hänkin voi huomata, että voisi arvostaa enemmän sinun panostasi ja kiittää sinua siitä.
Minullakin oli mieheni kanssa aiemmin paljon riitaa siitä kuka hoitaa mitäkin ja molemmat valitti toisilleen, kunka rankkaa itsellä on. Kuitenkin tajusimme, että molemmat tekee oman osansa ja aloimme arvostamaan toistemme tekemisiä. Nykyään molemmat osoittavat kiitollisuutta ja arvostusta toisilleen kaikesta mitä on tehty ja meillä mene paljon paremmin.
Vierailija:
Joka päivä on kunnon ruoka valmiina, vaatteet puhtaana kaapissa yms yms.....
MUN täytyy käydä kaupassa hakemassa monen päivän ruoat lasten kanssa. Lisäksi mun täytyy raahata koiralle 20kg kuivamuonasäkki jne.Mun täytyy hoitaa täällä IHAN KAIKKI YKSIN! Mies vaan luulee et kun kerran se rakentaa ja käy töissä, ni sen ei tarvi täällä mitään tehdä, ei edes laittaa niitä paskaisia vaatteita pyykkikoneeseen vaan heittää ne lattialle. Kaikki tavarat päättyy mieheltä lattialle! Onko toi ihan normaalia? EI!!! Tuntuusiltä, että olen täällä joku saatanan työorja! Vaatii vaan et tuon sille kaupasta kaljaa, ja jos en tuo, niin jopas onkin sitten piru irti!
ap
Luuletko oikeasti että 2 lapsen yh:na on helpompaa, silloinhan sä vasta yksin joudut kaiken tekemään.
Mä kokeilin 2 vuotta yh:na olemista, ja voin sanoa että et tule tuolla asenteella yh:na pärjäämään, kerran et nyttenkään pärjää.
Lähetä vaan tänne, niin saisin kerrankin miehen joka tekee jotain muutakin kuin istuu kotona sohvalla ja pyörii jaloissa.
Mutta kuinka kauan joku mies jaksaisi katsella ruikuttavaa akkaa.
kannattaisiko oikeasti pysähtyä ja katsoa itseään peilistä ja miettiä miksi alunalkaen on mennyt naimisiin ja tehnyt lapsia tämän miehen kanssa jos se kerta on niiiiin paksa.
Ni väkisinkin pitää sit huutaa!!!
ap
Ja että vietämme yhteistä aikaa ja ollaan perheen kesken. Ja että mies siivoaisi omat jälkensä jne..
Mutta mistään niistä mies ei pidä kiinni....
Ymmärrän ihan täysin että miehellä voi olla hermot kireällä, jos raksalla on vaikka ollut jotain ongelmia tms.
Voisitko käydä kaupassa illalla kun mies tulee kotiin ja pyytää häntä olemaan lasten kanssa sen aikaa kotona?
Meillä rakennetaan myös ja mies on suostunut juuri tuohon että pääsen joskus yksin kauppaan illalla ja hän jää kotiin lasten kanssa. Joskus on tietysti niin väsynyt ettei jaksa olla kolmen pienen kanssa, varsinkaan jos raksalla ollut erityisen " huono" päivä.