Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jumalauta! Onpas oikee kusipää ukko!

Vierailija
23.11.2006 |

Tuli äsken kotiin raksalta. Ja Kuulemma oli todella kiire töihin. Käski mun laittaa sille ruokaa kippaan kun ei itse ehdi. HAH, enpäs laittanut. Ja jos ei voi tulla sen vertaa aikaisemmin kotiin et ehtii syömään, ni omapahan on ongelma!!! Mä en ole mikään saatanan kotiorja täällä!

Huusi eteisestä vielä että käy koiran kans pihalla. JOOPAJOO! Ite on koko aamupäivän raksalla, muttei sit viittiny koiraa ottaa sinne mukaan! Mulla onkin täällä kotona ihan saatanan helppoa. 2 lasta, josta toinen vauva ja toinen uhmaikäinen. Täytyy hoitaa kotia, tehdä ruokaa, siivota, pestä pyykkiä yms yms yms...

Mies vielä huusi että vie koiran sitten huomenna piikille ja että koiralla onkin sitten edessään todella lyhyt elämä. No, eipä tämä avioliittokaan kauaa kestä.

Siis hiukanko kiehahtaa! prkl

Kommentit (221)

Vierailija
181/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyöritän koko huushollia yksin. Sitten kun lapset nukkuvat, teen omia töitäni. Siinä ei kuule pari astiaa tai vaatemytty enää missään tuntuisi.

210

Vierailija
182/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kyllä aikuisen ihmisen pitää omat jälkensä korjata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että nykyään ihmiset eroaa. Säälittää vaan lapset, kun eroon riittää noinkin mitättömät perusteet.

Vierailija
184/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt vähä, näin pienestä tollanen elämääkin isompi ongelma! Herää nyt jo ittekkin. Sähän olet ap ihan täys luuseri.

Vierailija
185/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkö se unohtuu heti kun kaikki ei olekkaan vaaleanpunaista unelmaa? :(

Vierailija
186/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo on just sun kaltainen ämmä joka tyhmänä tekee kaiken senkin minkä mies voisi hoitaa paljon vaimoaan helpommalla. Mutta vaimo käy kävellen kaupassa lasten kanssa ja luulee tekevänsä isonkin palveluksen miesparalle joka on niin väsynyt. Reps!

Kyllä se laiskuus on miehessä jos se ei voi yhtään mitään tehdä, ja täällä näköjään mammat ovat ihan itse tehneet itsestään sisäkköjä ja kiillottavat vielä sädekehäänsä kun tekevät kaikki kotityöt. Kärsikää tyhmyyttänne, mä ainakin heittäisin sellaisen miehen pihalle jolle mä olisin joku taloudenhoitaja.

Ota pässi selvää mitä uusavuttomuus tarkoittaa ennen kuin jauhat siitä täällä, ja laiskuudessa taas ei ole mitään pahaa.

Mies saa kyllä maata loppuillan sohvalla mutta jos nainen haluaa jättää vaikka sen roskiksen viennin miehelle ettei tarvitse lähteä erikseen viemään roskia lasten kanssa vaikka mies kuitenkin kävelee autolleen roskiksen viereen niin se tekee naisesta laiskan... eihän nyt herranjestas miesparka voi yhtä muovikassia mukaansa autolle kävellessään ottaa

Vierailija:

Vierailija:

Mutta eihän teille kaupunkiprinsessoille näytä mikään kelpaavan. Ja kaikki on ihmisen asenteesta kiinni. Ei ole pakko ottaa valittavan eukon leimaa otsaansa.

Kyllä mäkin tiedän, että mies voisi käydä kaupassa töistä tultuaan klo: 20 illalla, mutta miksi nähdä se odotuksen vaiva ja valitus kun kauppaan voi mennä lasten kanssa, samoin lenkille.

Vaikuttaa siltä, että osa nykyajan äideistä on tottunut saamaan kaiken valmiina käteen, ja odottaa vielä että heitä kaiken muun työn lisäksi passataan. Ja kenties uusavuttomuus suurin ongelma, ja se laiskuus!

Vierailija
187/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rakkaus on mieheen tyystin kuollut näiden sen aiheuttamien asioiden takia. Kaikkia juttuja en nyt halunnut kertoa syystä jos toisesta. Joten ihan vapaasti voitte syytellä mua kaikesta, mutta minä tiedän ja samoin perheeni tietää tämän tilanteen ja ovat seuranneet sitä liiankin läheltä...

ap

Vierailija
188/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kotityöt ei todellakaan ole raskaita kuten täälläkin täydelliset mammat vouhkaavat, joten nimenomaan juuri siksi mies voi aivan hyvin vaivautua siivoamaan omat jälkensä!

Lapsiltakin edellytetään omien sukkien viemistä pyykkikoriin ja maitotölkin laittamista takaisin jääkaappiin joten miksi miehen, aikuisen ihmisen, puolesta pitäisi ne asiat tehdä?

Kerronpa minäkin miehelle että tästä lähtien minä en tee enää yhtään mitään kotona vaan kotiin tullessani istun sohvalla ja katson telkkaria, mies kerätköön mun vaatteet lattialta, enhän mä niitä jaksa rankan työpäivän jlkeen itse laittaa naulakkoon...

Vierailija
189/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luulis ymmärtävän sen, että sitten mullakin on helpompaa kun ne miehen vaatteet ovat oikealla paikalla missä niiden kuuluu olla. Ja ne astiat tiskialtaassa ettei mun tarvi ympäri kämppää hakea niitä. Ei mun mielestä ole liikaa vaadittu aikuiselta mieheltä? vai onko?

ap

Vierailija
190/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos toinen rakentaa taloa ja käy töissä ja sinun osuutesi on hoitaa lapset ja koti.

Vierailija
191/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin heittää vaatteet lattialle ja astiat vaikka sohvalle?

ap

Vierailija
192/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen osuutensa kotitöistä on se rakentaminen, mitä hän käsittääkseni tekee tuntitolkulla joka päivä. Rautalangasta väännettynä. Enemmän hän koko ajan tekee kuin sinä, paljon enemmän.

Vierailija
193/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikka likaiset astiat tiskialtaaseen?

ap

Vierailija
194/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa ajassa voit ne myös korjata. Sillä aikaa kun mies on rakennustyömaapäivän jälkeen tienaamassa sinulle ruokaa ja rahaa laskuihin. Häpeä.

Vierailija
195/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku juomalasin vieminen tiskialtaaseen ei todellakaan ole liikaa vaadittu tai se että laittaa pyykkinsä pyykkikoriin. Eri asia tietty jos kotona oleva makaa koko päivän divaanilla syömässä viinirypäleitä ja mies joutuu kotiin tullessa tekemään suursiivouksen ennen kuin mahtuu edes ovesta sisään... en usko että kovin moni niin tekee.

Tällä palstalla ei kuule kannata kysyä yhtään mitään saatika sitten valittaa mistään. Täällä kun jokainen täydellinen äiti ja vaimo elää siistissä täydellisessä kodissa jonka tietysti siivoaa ihan yksin ja illat kuluvat miestä passaten sillä miesparka ei tietenkään voi tehdä yhtään mitään sillä mieshän on töissä.

Siksi av-mamma myös pesee iltaisin miehensä hampaat ja leikkaa varpaankynnet ja herää aamulla puoli viideltä pukemaan miehelle vaatteet päälle ja kattamaan miehelle aamupuuron pöytään ja tietysti myös korjaa ne astiat pöydästä pois, mieshän sentään tekee töitä ja elättää vaimonsa.

Jokainen on tietysti täydellisen kaunis, hoikka ja tyylikäs, lapset käyttäytyvät aina hyvin ja autokin on hieno, rattaat hienoa mallia eivätkä missään nimessä nolot tai juntit. Eikä kukaan tietysti ole laiska eikä varsinkaan ilkeä kenellekään, saatikka sitten yritä päteä mitä typerimmillä asioilla :DD

Vierailija:

ja luulis ymmärtävän sen, että sitten mullakin on helpompaa kun ne miehen vaatteet ovat oikealla paikalla missä niiden kuuluu olla. Ja ne astiat tiskialtaassa ettei mun tarvi ympäri kämppää hakea niitä. Ei mun mielestä ole liikaa vaadittu aikuiselta mieheltä? vai onko?

ap

Vierailija
196/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaimo on just sun kaltainen ämmä joka tyhmänä tekee kaiken senkin minkä mies voisi hoitaa paljon vaimoaan helpommalla. Mutta vaimo käy kävellen kaupassa lasten kanssa ja luulee tekevänsä isonkin palveluksen miesparalle joka on niin väsynyt. Reps!

Kyllä se laiskuus on miehessä jos se ei voi yhtään mitään tehdä, ja täällä näköjään mammat ovat ihan itse tehneet itsestään sisäkköjä ja kiillottavat vielä sädekehäänsä kun tekevät kaikki kotityöt. Kärsikää tyhmyyttänne, mä ainakin heittäisin sellaisen miehen pihalle jolle mä olisin joku taloudenhoitaja.

Ota pässi selvää mitä uusavuttomuus tarkoittaa ennen kuin jauhat siitä täällä, ja laiskuudessa taas ei ole mitään pahaa.

Mies saa kyllä maata loppuillan sohvalla mutta jos nainen haluaa jättää vaikka sen roskiksen viennin miehelle ettei tarvitse lähteä erikseen viemään roskia lasten kanssa vaikka mies kuitenkin kävelee autolleen roskiksen viereen niin se tekee naisesta laiskan... eihän nyt herranjestas miesparka voi yhtä muovikassia mukaansa autolle kävellessään ottaa

Vierailija:

Vierailija:

Mutta eihän teille kaupunkiprinsessoille näytä mikään kelpaavan. Ja kaikki on ihmisen asenteesta kiinni. Ei ole pakko ottaa valittavan eukon leimaa otsaansa.

Kyllä mäkin tiedän, että mies voisi käydä kaupassa töistä tultuaan klo: 20 illalla, mutta miksi nähdä se odotuksen vaiva ja valitus kun kauppaan voi mennä lasten kanssa, samoin lenkille.

Vaikuttaa siltä, että osa nykyajan äideistä on tottunut saamaan kaiken valmiina käteen, ja odottaa vielä että heitä kaiken muun työn lisäksi passataan. Ja kenties uusavuttomuus suurin ongelma, ja se laiskuus!

Nimittäin en mä anna käyttää, vaan haluan tehdä kaiken ihan itse, jotta mulla olisi hyvä olla kotona. Tuskin se miestäkään kauheasti haittaa, vaikka teenkin. Ja sitäpäitsi, mähän siitä hyödyn ei mies joka tulee kotiin klo 20 illalla. Mutta kukin tavallaan. Eihän sitä meistäkään minään työkoneena tarvitse pitää, niinkuin eräät tekevät.

Vierailija
197/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Samassa ajassa voit ne myös korjata. Sillä aikaa kun mies on rakennustyömaapäivän jälkeen tienaamassa sinulle ruokaa ja rahaa laskuihin. Häpeä.

Olen kyllä tänään siivonnut yms kuten joka ikinen päivä. Ja niin kuin sanoin, ni mulla on kone päällä ja välillä tulen kurkkimaan..paitsi nyt kun annoin tässä vauvalle ruokaa...

ap

Vierailija
198/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kotona ollessa hämärtyy suhteellisuudentaju ja muukin järki ja tolkku.

Ikinä en halua tuollaiseksi ihmisraunioksi päätyä, herrajumalasentään.

Vierailija
199/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ne kotityöt ei todellakaan ole raskaita kuten täälläkin täydelliset mammat vouhkaavat, joten nimenomaan juuri siksi mies voi aivan hyvin vaivautua siivoamaan omat jälkensä!

Lapsiltakin edellytetään omien sukkien viemistä pyykkikoriin ja maitotölkin laittamista takaisin jääkaappiin joten miksi miehen, aikuisen ihmisen, puolesta pitäisi ne asiat tehdä?

Kerronpa minäkin miehelle että tästä lähtien minä en tee enää yhtään mitään kotona vaan kotiin tullessani istun sohvalla ja katson telkkaria, mies kerätköön mun vaatteet lattialta, enhän mä niitä jaksa rankan työpäivän jlkeen itse laittaa naulakkoon...

Onhan noi nyt pikkasen eriasioita, mutta ap:n mieshän ei hänen oman kertoman mukaan ole koskaan kotona kun rakentaa taloa, ja tekee töitä. Ja se ei riitä ap:lle. Ja kuinka moni edellyttää pieniltä lapsilta maitotölkkien kaappiin viemistä ja sukkien pyykkikoriin viemistä ? Kylläs e on äidin tehtävä tehdä se, että lapset saisivat olla lapsi. Joten sitä ei todellakaan kannata ruveta vertaamaan. Mutta oli tällä palstalla sitten muutama muukin pikkumainen nainen, jolle ei mikään kelpaa. Ei ollut ap ainoa. Peustakaa ihmeessä oma yhteisö: Nalkuttavat akat, ja nalkuttakaa siellä kilpaa =)

Vierailija
200/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi osaan olla onnellinen siitä mitä on, ja mitä mies tekee hyväksemme. Oli se sitten kuinka pientä tahansa.

Kehotan ap:tä lämpimästi opettelemaan normaalin elämän jalon taidon. t: 28-vuotias 6 lapsen äiti + kahden dogin omistaja sekä kotiansa ylläpitävä ja opiskeleva äiti. Elämä opettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan