Voi jumalauta! Onpas oikee kusipää ukko!
Tuli äsken kotiin raksalta. Ja Kuulemma oli todella kiire töihin. Käski mun laittaa sille ruokaa kippaan kun ei itse ehdi. HAH, enpäs laittanut. Ja jos ei voi tulla sen vertaa aikaisemmin kotiin et ehtii syömään, ni omapahan on ongelma!!! Mä en ole mikään saatanan kotiorja täällä!
Huusi eteisestä vielä että käy koiran kans pihalla. JOOPAJOO! Ite on koko aamupäivän raksalla, muttei sit viittiny koiraa ottaa sinne mukaan! Mulla onkin täällä kotona ihan saatanan helppoa. 2 lasta, josta toinen vauva ja toinen uhmaikäinen. Täytyy hoitaa kotia, tehdä ruokaa, siivota, pestä pyykkiä yms yms yms...
Mies vielä huusi että vie koiran sitten huomenna piikille ja että koiralla onkin sitten edessään todella lyhyt elämä. No, eipä tämä avioliittokaan kauaa kestä.
Siis hiukanko kiehahtaa! prkl
Kommentit (221)
Olkoot vaikka poissa 7päivänä viikossa 24/7, ei kiinnosta! Kyllä mä käsken jonkun tuoda mulle ja lapselle sitten ruokaa. Taidankin tästä mennä tulostamaan avioeropaperit! Olen joutunut liian akuan kestämään omaan napaansa tuijottavaa ukkoa, ja nyt riitti!
Mun puolesta sen talon vois myydä heti!
ap
mä tulen ilomielin hoitamaan vain 2 lasta ja koiraa. ja tekemään sulle kaupassakäynit.
Mutta miten kuvittelet selviäsi meillä? 6 lasta mies aina töissä ja auto hänellä. Niin ja talossa on myöskin eläimiä. Vapaa ajat mies on metsällä.
Niin ja kodin hoidan minä. ja käyn kaupassa myös monasti kävellen.
Meillä jo pelkkää maitoa viikossa kuluu 55l joten kanattaa miettiä mitä määriä meillä niitä kauppakasseja roudataan kotiin.
Eli kuule ap taidat nyt pikaisen itse tehdä omasta elämästäsi vaikeaa ja elämähän on tunetusti niin vaikeaa miksi sen itse tekee.
Teeppä itsellesi päiväohjelma lista kaapinoveen ja kelotat elämäsi, huomaat hetkenkulttua että homma toimii ja akikki on tyytyväisiä myös sinä.
Ja pitäsihän sinulla muutenkin olla ruoka-ajat kelolleen, kun sinulla on laspia. sitten toimit sen mukaan. teet ruoan vaikka klo 11 ja 17 ja jos mies ei ole paikalla hän voi sitten lämittää niistä itselleen. ja kun mieskin tietää milon on ruokaa niin eipä tarvii valitta jos ei paikalla ole.
Jos raksa on lähellä, ei tollassia ongelmia auton käytöstä VOI olla.
kyllä se rakennusaika koville ottaa varmaa jokases perheessä, mut selvitty on.
Meillä olikin jo alusta lähtie jako, että mä hoidan lapset, kodin ja elukat. Mies taas rakentaa taloa ja käy töissä, koska ilman ukon työntekoa taloakaan ei oltas saatu rakennettua. Ja kiitoksena siitä uurastuksesta voi sen ruuan kyllä miehelle vaikka evääks laittaa.
oletko ollu muuten itte koskaan raksalla töissä? Ja tiedät kuinka rankkaa hommaa se on? Suosittelen kokeilemaan, ja vasta sitte haukkumaan miestä.
ja kun soitan miehelle ja kysyn koska tulee, ni sanoo ajan. No, mulla on silloin ruoka valmiina odottamassa. Mutta miestäpä ei näykkään silloin....Ja se on AINA näin!!!! Yksikin päivä sen piti tulla aikaisemmin, että ehdin menemään hoitamaan asioita. Kuinkas ollakkaan, tuli taas myöhässä ja mun piti hoitaa omat asiat + kaupassakäynnit 15 minuutissa!!! Onkos tuo sit ihan ok?
ap
Eli lapset mukana, ei voi olla vaikeaa kahden lapsen kanssa.
Odotan innolla koska talo valmistuu ja päästään muuttamaan, ihan mielelläni saa mies olla raksalla niin paljon ku töiltään ehtii, ja jos ei ehi kotiin syömään niin viedään ruoat sinne.
Teillä taitaa olla muitakin ongelmia parisuhteessa?
Ei kukaan akka voi olla noi avuton.
nuo tarvittavat asiat hoidettua jotenkuten...
Raksalle on matkaa joku 3km...
ap
Kuulostaa ihan normaalielämältä, mutta sä et selviä siitä?
muutamalla satasella. Toimi hyvin just sen aikaa, kun tarvittiinkin...:)
tuplarattaita. Ja kun ruoan pitää olla silloin ja silloin valmista, ni sen takia...
ap
pyörällä/kävellen/faijansa kyydillä, mikset SINÄ kävele sinne koiran ja lasten kanssa? Otat auton ja teet mitä tarvii ja palautat auton tai sitten et.
Pitäiskö ne herättää vai jättää kotiin?
ap
kävellen ja vie vaikka ruokaa sinne. tekisi tuo ulkoilu sinunkin mielenterveydelle hyvää.
Meillä aikoinaan, kun rakenettiin niin monasti käppäiolin raksalle tuomaan ukolle ruokaa/kahvia tms.
t: se jolla oli lapsia 6
Ps. niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.... eli jos sää olet vaan vaativa vittumainen akka niin kaiketi ukkosikin kun yrittää saada teille taloa vittuuntuu ja sitä kautta käyttäytyy pöllösti.
Mä en oiken ymmärtäny tätä juttua. Miehes on mielestäs kusipää? Mikäs sä sitten olet?
Mutta en sitä täällä hauku, koska ei ole syytä siihen. Mielestäni kyllä miehesi ei tee mitään väärää, päinvastoin. Joten ei heru täältä sääliä.
varsinkin nyt joulun alla. Käy siellä kaupassa ostamassa viikon ruokaostokset kerralla vaikka sunnuntaina.
Meillä mies piti raksa-aikan aina sunnuntait vapaana työstä. silloin oltiin perheen kanssa.
Talo valmistui siltikin 8:ssa kuukaudessa ja talopaketteja ei ollut vaan mies itse rakensi pikästä.
parina viikonloppunakin oltiin reissussa miehen kanssa eikä se talon tekemistä hidastanut.
Luojan kiitos että mulla oli/on ahkera mies joka ajatteli myös perhettä.
viikot tosin oli lasten kanssa ja hoidin kaikki kodin työt ja kaupassakäynnin.