Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jumalauta! Onpas oikee kusipää ukko!

Vierailija
23.11.2006 |

Tuli äsken kotiin raksalta. Ja Kuulemma oli todella kiire töihin. Käski mun laittaa sille ruokaa kippaan kun ei itse ehdi. HAH, enpäs laittanut. Ja jos ei voi tulla sen vertaa aikaisemmin kotiin et ehtii syömään, ni omapahan on ongelma!!! Mä en ole mikään saatanan kotiorja täällä!

Huusi eteisestä vielä että käy koiran kans pihalla. JOOPAJOO! Ite on koko aamupäivän raksalla, muttei sit viittiny koiraa ottaa sinne mukaan! Mulla onkin täällä kotona ihan saatanan helppoa. 2 lasta, josta toinen vauva ja toinen uhmaikäinen. Täytyy hoitaa kotia, tehdä ruokaa, siivota, pestä pyykkiä yms yms yms...

Mies vielä huusi että vie koiran sitten huomenna piikille ja että koiralla onkin sitten edessään todella lyhyt elämä. No, eipä tämä avioliittokaan kauaa kestä.

Siis hiukanko kiehahtaa! prkl

Kommentit (221)

Vierailija
81/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein niin, että kotona vein ensin kassit ja pussit sisään tai ainakin oven taakse. Sitten vein auton talliin ja irrotin lapset.

Vierailija
82/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuin organisointikykyä!!!

Meillä on myös rakennettu eli tiedän kyllä että kotona välillä harmittaa.

Mutta en todellakaan kehtaisi valittaa kun mies tekee äärettömän raskasta rakentamistyötä ja omat leipätyöt vielä kaupan päälle.

Mun ymmärrykseen ei mene. Eikä kyse ole kynnysmatosta, ei todellakaan.

MITEN MIEHESI VOI ARVOSTAA SINUN TYÖMÄÄRÄÄSI KOTONA JOS SINÄ ET ARVOSTA YHTÄÄN HÄNEN TYÖMÄÄRÄÄNSÄ???????

Ai en arvosta? Niin kuin sanoin. Sillä on puhtaat vaatteet kaapissa, ruoka valmiina, koti puhtaana yms...Ja mä en arvosta miestäni?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 4:n lapsen kanssa. Käyn kyllä useammin ja ostan sen verran kun saan kotiin tuotua. Syödään sitten sitä mitä sain kasaa. Seuraavana päivänä siten uusi kiekka. Ei se voi olla noin vaikeaa..

Vierailija
84/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt saanut ostokset ja lapset autoon.

Mene ratin taakse ja käynnistä auto.

Ajat tuttua reittiä turvallisesti kotiin.

Sammuta auto ja ota avaimet mukaan.

Vie ostokset vanhemman lapsen kanssa sisälle.

Tule lapsen kanssa takaisin ja ota vauva kaukaloineen ja

mene sisälle.

Tai viet vanhemman lapsen kanssa vauvan ylös ja jätät hänet kaukaloon ja haet ostokset.

Tai ota muut ostokset sekä lapset ja jätä se koiransäkki autoon ja mies tuo sen sitten sisälle.

Vierailija
85/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt pari koneellista pyykkiä, imuroinut, laikkinyt lapsen kanssa, kirjoittanut koulujuttuja yms...

Olen kaikkea tehnyt, mitä kotona pystyn tekemään.

ap

Vierailija
86/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

APlla on kotona niin paljon töitä ettei nytkään oo ehtiny istua kun 1h 40min tätä ketjua ylläpitämässä ja vastailemassa sillä aikaa kun mies laiskottelee töissä.

Vierailija
87/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tontille?? Sitä nyt näyt odottavan mieheltäsi...

Vierailija
88/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä uusavuttomuutta ja valitusta! Kyllä sitä nyt yks mies pitäs jaksaa ruokkia ja koira ulkoiluttaa. Hyvin se multakin onnistuu vaikka lapsia on viis, joista kaks vauvaa, yksi uhmaikänen ja vielä kaks alle kouluikästä isompaa, joilla ei luojan kiitos ole uhmaa. Kyllä mä säälin miestäsi.

Vierailija
89/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap joutuu taas keskeyttää pyykkäyksensä ja juoksee vastaamaan!

Vierailija
90/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, keskustele miehesi kanssa äläkä istu koneella päiväkaudet valittamassa. Asiat ei varmastikaan parane täällä.

Kehoittaisin myös välillä ottamaan aikalisä siitä rakentamisesta, joku yhteinen ilta miehen kanssa tms. kun tuntuu aika kiristyneeltä tuo teidän talon ilmapiiri...

Vierailija
91/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakotitalon huushollaamisesta, kun nyt jo on niiin paljon kotitöitä. Varmaan teillä on joku 50 neliöinen kaksio, jonka siivoominen vie korkeintaan tunnin. Voin kertoa, että talossa sulla on pikkasen enempi duunia.

Vierailija
92/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
93/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja auttaa mua edes pienissä asioissa...

En tässä nyt todellakaan vaadi että mies rupeaisi tekemään mitään suursiivousta, en todellakaan. Mutta sen verran miehenkin pitäisi tätä tilannetta ymmärtää, että tulisi edes sen puol tuntia aikaisemmin tontilta, että voisin käydä kaupassa yksin ja lenkillä tmv.

Ei se talonrekennus siitä puolituntisesta pari kertaa viikossa kärsi? vai kärsiikö?

ap

Vierailija
94/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin 73 tms, joka teki kaiken itse samalla kun kirjoitti graduaan (varmaan orjuudesta). Siis onko teillä omanarvontuntoa ollenkaan kun täällä oikein kehuskelette sillä kuinka passasitte laiskoja miehiänne? Joku raja raatamisessakin. Ja mihin unohtuivat " lapset tarvitsee isäänsäkin" -puheet.

Perustakaa täydelliset vaimot ry.

Vierailija
95/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kärsi ei, ainakaan meidän talon rakentaminen. Mutta kun se ei auta, että sä kirjoitat asiasta tänne vaan SANO MIEHELLESI, vaikka monta kertaa päivässä, että menee perille!

Vierailija
96/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan irtois aina ystävällinen sana silloin tällöin ja pääsisit pois kotoa.

Rakentaminen ei kauaa kestä. Sen jälkeen pääset yksin kauppaan ja lenkille. Nyt vaan ei voi mitään, ellet hanki jostain lapsenvahtia.

Se nyt vaan on niin, että rakentaminen on hankalaa ja se aika menee sumussa. Minä ainakin laitoin aivot narikkaan 7 kk:ksi kun rakensimme ja tosi nopeasti aika kului.

Omaa aikaa ei ollut pätkääkään, mutta mulle ostettiin kuntopyörä kotiin niin poljin sillä hien päälle kun ei lenkille päässyt.

Vierailija
97/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa touhua. Ihme asioista valitetaan. Kyllä nyt oikeasti pitäisi kahden lapsen kanssa keretä ja pärjätä. Ei se nyt niin kauhean vaikeaa ole. Mutta jos on jo valmiiksi asenneongelma, niin ei kai sitä mikään muu onnistu kun miehensä haukkuminen.

Vierailija
98/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti sitä. Tai mieti niitä jotka täällä kehuskelevat kuinka hoitivat itse kodin, lapset, miehen ja ovat vielä ylpeitä siitä. Hehheh. Todella moderneja naisia. Italiassakin naiset ovat jo ylpeitä ihan itsestään eivätkä miesten passaamistaidoistaan.

Vierailija
99/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnu enää missään! Tai sitte viet sen ukkos raksalle, hoitelet asias ja haet sen. Tai appiukko tuo sen kotiin. Kuinka pitkä matka sinne on?

Vierailija
100/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun elämässä ei pitäisi olla mitään valittamista. Mä en oikeasti jaksa käsittää miten sulla on muka noin helkutin vaikeaa. Mulla on itelläni 5 lasta, kaikki alle kouluikäsiä. Me rakennamme myös, meillä on tällähetkellä (tai mulla) nämä lapset, 3 koiraa ja hevosia kotona hoidettavana ja pärjään, joten sun tilalla asuminen olisi kyllä täyttä lomaa meikäläiselle. Onneksi en ole tollanen napottaja niinkuin sä. Kyllä sen huomaa, että et pärjää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän