Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jumalauta! Onpas oikee kusipää ukko!

Vierailija
23.11.2006 |

Tuli äsken kotiin raksalta. Ja Kuulemma oli todella kiire töihin. Käski mun laittaa sille ruokaa kippaan kun ei itse ehdi. HAH, enpäs laittanut. Ja jos ei voi tulla sen vertaa aikaisemmin kotiin et ehtii syömään, ni omapahan on ongelma!!! Mä en ole mikään saatanan kotiorja täällä!

Huusi eteisestä vielä että käy koiran kans pihalla. JOOPAJOO! Ite on koko aamupäivän raksalla, muttei sit viittiny koiraa ottaa sinne mukaan! Mulla onkin täällä kotona ihan saatanan helppoa. 2 lasta, josta toinen vauva ja toinen uhmaikäinen. Täytyy hoitaa kotia, tehdä ruokaa, siivota, pestä pyykkiä yms yms yms...

Mies vielä huusi että vie koiran sitten huomenna piikille ja että koiralla onkin sitten edessään todella lyhyt elämä. No, eipä tämä avioliittokaan kauaa kestä.

Siis hiukanko kiehahtaa! prkl

Kommentit (221)

Vierailija
61/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois ehkä aikaa tunnustaa tapahtunut pikku arviointivirhe ja erota.

Vierailija
62/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei miestään viitsi YHTÄÄN auttaa, niin kannattaa sitten lähteä kävelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä ei nyt takerruta taas siihen kaupassakäyntiin, vaan yleisesti kaikkeen. Miten helkutissa käyt kaupassa 3v ja vauvan kanssa ja raahaat kotiin muutaman päivän ruoat, ison säkin koiramuonaa, vauvan kaukaloineen ja 3-vuotiaan? Miten tollaisessa tilanteessa pitää toimia? Jättää vauva kärryihin? autoon? Kerroppas!

ap

Vierailija
64/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtäisin ap:ta.

Eli kyllä mullakin saattais hermot olla kireellä

Vierailija
65/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on, että jos sinä tahdot teille talon ja olla kotona hoitamassa lapsia niin se kodinhoitaminen ja ruoan ym toimittaminen on sinun TYÖSI, Miehesi työ on käydä töissä ja rakentaa teille kotia.

Vai pitäisikö sinusta sinun miehesi ensin tehdä päätyö sitten mennä rakentamaan taloa ja sitten vielä kotona siivota ja hoitaalapsia. mitäs sinä sitten teet? menet raksalle vai?

Kyllä se vaan niin on, että jos teistä toinen on kotona niin ne hommat kuuluu sille ja toinen töissä ja raksalla niin ne kuuluu sille. mutta jos teistä kumpikin on päivätöissä ja raksalla niin silloin ymmärrän, että oletat myös miehesi tekevän kotona jotain.

T: Suurperheen kotiäiti laspet vauvasta teiniin. Jonka työ on huolehtia perheestään. Kun mies on töissä kodin ulkopuolella.

Vierailija
66/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmin unen päästä kiinni.

Mää kyllä ymmärrän sen logistisen ongelman, mikä kaupassakäynnistä syntyy. Pitäis ehkä vaan käydä useammin? ja ostaa vähemmän kerralla?

Vierailija
67/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun jos saisin edes jonkinnäköistä kunnioitusta mun tekemästä työstä täällä. Mutta ei, sellaista ei ole näkynyt eikä kuulunut!

ja olen kyllä raksallakin ollut. Raskaanaollessani kävin siellä kaivamassa ojaa, kantamassa ties mitä painavia juttuja yms. Katsottiin aina vinoon et eikö toi jaksa enempää tehdä..ja siinäkin ohella hoidin kotia ja kaikkia muitakin asioita...

ap

Vierailija
68/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vauva ostoskärryihin vauva osaan. (ilman kaukaloa)

Toinen lapsi työntää pikkukärryjä ja kävelee vieressä.

Osta ostokset ja laita muovikassit takaisin ostoskärryyn.

Työnnä kärryillä ostokset auton viereen ja siirrä kassit ja lapset autoon ja vie kärryt pois.

Vierailija
69/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhma varmasti hellittäisi kun olisi ikäistään seuraa ja ikään nähden sopivaa tekemistä organioistuna. Ap:n elämä ja kotitöiden teko helpottuisi ja ehkä avioliittokin voisi olla pelastettavissa...

Ai niin, mut nyt ollaan av:lla. Eihän lasta saa hoitoon laittaa jos itse kotona on, mitä väliä miten vaikeaa elämä sitten kahden kanssa kotosalla olisi...

Vierailija
70/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin helpottuisi kaikki hommat täällä. Ja miehelle tietty se lasku!

ap

Vierailija
71/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä kaupassa niin että lapsi saa ite kävellä ja työntää omia kärryjä. Ensinnäkin kärryt olis täynnä ihan mitä sattuu, jos jotain ei osteta mitä lapsi haluaa seuraa huutoa..ja sitten se miten lapsen saa pois kaupasta ja vielä autoon asti on oma projektinsa.

Vierailija
72/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just kävin kahden lapsen kanssa kaupassa. Ja Toisella tosi paha uhmakausi.

Vierailija
73/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mies käy töissä ja maksaa teidän elämän" ... yms. Siis oletusarvoisesti kaikki käy töissä, ap vaan taitaa olla äitiyslomalla? Ja todnäk saa siitä hyvästä rahaakin.

Kun perustetaan perhe ja talous, niin kyllä siitä pitää olla molempien vastuussa, vähintäänkin omalta osaltaan. Ei voi täysin luistaa kaikesta, vaikka muita töitä tekisikin. Tekeehän se ap:kin siellä jatkuvasti jotain, eli hoitaa vauvaa mikä tarkoitus lieneekin, ja varmasti on osansa talolainoista ottanut.

Mies on varmasti halunnut niin yhteistä kotia, uutta taloa, lapsia kuin koiraakin yhtä paljon kuin ap. Ei niistä voi valita vain yhtä ja laittaa siksi aikaa kaikkia muita odottelemaan. Painotuksia toki voi vähän muunnella, silti on turha odottaa orjuutusta muilta.

Vierailija
74/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä turvakaukaloa ei tarvii ottaa kauppaan, käytät niitä kaupan istuimellisia kärryjä.

Vierailija
75/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sitten jättää lapset autoon odottamaan kun raahaan kassit kotiin vai vienkö ensin lapset sisälle odottamaan ja sitten haen vasta ne ruokakassit? hmmm...

ap

Vierailija
76/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankaluus tulee koiran ruokasäkistä niin pyydä miestä hakemaan se.

Ja juuri sen takia uhmaikäisen kanssa pitää käydä kaupassa jotta hän oppisi miten siellä pitää käyttäytyä. Ei ne sitä ilman opi.

Jätä lapsi/lapset miehelle kaupassa käynnin ajaksi.

Vierailija
77/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me rakennettiin ITSE ivitalo VUODESSA! odotin vauvaa, tein lopputyöni ammattikorkeassa, hoidin lapsemme, kävin koulussa ja harjoitteluissa ja vieläpä töissä tämän kaiken lisänä!ja raksalla olin aina kun vaan pystyin ja vieläpä katonrajassa tikapuilla maalaamassa ihan viimeisilläni, esimerkiksi..! kodin hoito oli kaikki myös minun vastuullani! kaikki meni kunnialla läpi, vaikka rankkaa olikin! nytpä onkin mukava asua täällä uudessa talossa ja nauttia elämästä. jos miehesi on raksalla päivät pitkät ja sen lisänä töissä, ei varmaan kannattais ulista jostain koiran kusetuksesta ja ruokapurkin laitosta ..

Vierailija
78/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen juttu että rattaat mukaan autoon. Parkkipaikalla lastaat ruokakassit rattaisiin ja toisessa kädessä kannat kaukaloa. isompi lapsi kävelee vieressä. ei voi olla niin vaikeeta.

Hätä keinot keksii!!

Ei voi olla niin vaikeeta!!

Vierailija
79/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tietenkään voi tulla sieltä aikaisemmin pois vaikka tietää että mun täytyy kans päästä hoitamaan omia asioitani ja käymään kaupassa. Voisi edes sen verran ajatella minuakin. Mulla on nyt monet asiat ihan päin vittua kun en ole päässyt niitä hoitamaan. Että näin mukavasti ovat asiat...

ap

Vierailija
80/221 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin organisointikykyä!!!

Meillä on myös rakennettu eli tiedän kyllä että kotona välillä harmittaa.

Mutta en todellakaan kehtaisi valittaa kun mies tekee äärettömän raskasta rakentamistyötä ja omat leipätyöt vielä kaupan päälle.

Mun ymmärrykseen ei mene. Eikä kyse ole kynnysmatosta, ei todellakaan.

MITEN MIEHESI VOI ARVOSTAA SINUN TYÖMÄÄRÄÄSI KOTONA JOS SINÄ ET ARVOSTA YHTÄÄN HÄNEN TYÖMÄÄRÄÄNSÄ???????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän