Minkävärisen Fjällräven Kånken-repun ottaisit?
Oon jo pitkään ajatellut ostaa itselleni Kånken-repun. Menin kauppaan ja lähdin tyhjin käsin pois: en osannut päättää väriä! Mustaa ne halua, sen tiesin jo etukäteen.
Minkä värin sinä valitsisit? Linkissä valikoima.
http://www.fjallraven.fi/tuotteet/reput-rinkat-ja-laukut/kanken
Kommentit (114)
mustaa ei saa, minkä tietenkin ottaisin, niin sitten tummanruskea tai tummanvioletti.
Miks joku haluaa tollasen? Onkse joku hipsterisymboli?
saa ottaa mustan, kysyin siis minkä sinä ottaisit. Tumma violetti oli aika hieno, samoin keltainen ja suht kirkkaan vihreä. Ap.
Onko nuo pieniä vai löytyykö isompiakin? En hoksannut hintaa katsoa eli voisiko ostaa useamman värisiä?
Olis kiva olla noita useissa väreissä vaihtelun vuoksi. Mä ottaisin jonkun kirkkaan, ei-reppumaisen värin. Keltainen, vihreä, vaaleanpunainen, oranssi, vaaleansininen tai kirkas sininen... Tai sitten tylsästi sen armeijanvihreän.
Juu. Ymmärrän hyvin, että sulla oli valinnanvaikeuksia. :)
Mulla oli sellainen yläaste-lukioiässä ja vielä yliopistollakin (armeijanvihreä) ja oli tosi ihana ja pitkäikäisin repuistani.
Ostaisin itse mustan olisi monikäyttöisin.
Kivoja värejä ovat mielestäni keltainen ja punainen ja on se vihreäkin ihan kiva mutta nyt valitsisin kyllä sen mustan.
Mulla oli sellainen yläaste-lukioiässä ja vielä yliopistollakin (armeijanvihreä) ja oli tosi ihana ja pitkäikäisin repuistani.
Ostaisin itse mustan olisi monikäyttöisin.
Kivoja värejä ovat mielestäni keltainen ja punainen ja on se vihreäkin ihan kiva mutta nyt valitsisin kyllä sen mustan.
Eikös niillä ollut ennen sellainen nätti vaalea beige? Jos se on pois valikoimista, niin ostaisin vaalean harmaan.
Mulla on ollut aiemmin sammalenvihreä ja taivaansininen.
Kiva idea tuo kahden repun malli. Silloin valitsisin ehdottomasti mustan ja keltaisen. Pinkki on muuten myös tosi hauska, työkaverilla on sellainen.
niin ottaisin mustan. Mutta en haluaisi noin kapeaolkaimista reppua. En väitä testanneeni, mutta ulkonäön perusteella painaisi olkapäitä ihan sikana.
On klassikkoväri. Tämän jälkeen ehkä murrettu tumman sininen, tai valkoinen, tai keltainen.
royal blue, purple tai peach pink. Tai warm yellow tai teal! Ne on kaikki aika hienoja!
Eikös niillä ollut ennen sellainen nätti vaalea beige? Jos se on pois valikoimista, niin ostaisin vaalean harmaan..
ja juurikin tuollaisen vaalean beigen. Jos raaskisin ostaa toisen, ostaisin tumman violetin.
Oho, joku on nostanut mun aloituksen! Reppu on edelleen ostamatta, sillä kun vihdoinkin päätin ostaa tummanvioletin, en ole löytänyt sellaista mistään. Katselen tässä syksyn tullen, eiköhän se (tai joku muu väri jos muutan mieleni) tule hankittua "työrepuksi". ap.
Ai ei ole muilla keltaista reppua? Juuri keltainen on niin in kun vain olla voi. Itse en enää ottaisi tuollaista epäergonomista reppua ohuine olkaimineen. Mulla oli sininen Kånken-reppu n. 15-vuotiaana 80-luvulla.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:21"]
Reppu on ergonometrisesti mahdollisimman huono, samoin tukirakenteiden puute ei edesauta koulukirjojen ja vihkojen hyvää säilymistä.
[/quote]
Olen valitettavan samaa mieltä. Itselläni on ollut joskus 90-luvulla ko. reppu ja se on edelleen ihan hyvässä kunnossa. Siitä huolimatta toivon, että tuo reppu ei iske meidän perheeseen muotina ainakaan isommassa määrin, sillä olkaimet on niin kamalan ohuet.
Ai niin ja vihreä sen repun tietty pitäisi olla, sellainen armyvihreä.
Mulla on keltaisena tämä. http://www.fjallraven.fi/tuotteet/reput-rinkat-ja-laukut/totepack-no1
Ihana väri.
Minulla on ollut jo monta vuotta punainen mini-Kånken. Kiva laittaa selkään, kun menee pyörällä kauppaan tms. Hyvin mahtuu lompakko,puhelin ja jos jotakin pientä vaan ostaa, niin nekin.
En ole huomannutkaan, että ne on noin muotia! Ehkä en enää niin seuraakaan, kun ikää on jo kertynyt melkoisesti.
varmaan keltaisen. Mulla on vihreä, on ollut jo yli 10 vuotta.