Minkävärisen Fjällräven Kånken-repun ottaisit?
Oon jo pitkään ajatellut ostaa itselleni Kånken-repun. Menin kauppaan ja lähdin tyhjin käsin pois: en osannut päättää väriä! Mustaa ne halua, sen tiesin jo etukäteen.
Minkä värin sinä valitsisit? Linkissä valikoima.
http://www.fjallraven.fi/tuotteet/reput-rinkat-ja-laukut/kanken
Kommentit (114)
Mullon vihre, haluisin punaisen.
Minulla on maastonvihreänä ja tykkään :)
Tähän juttuun liittyen, pitävätkö reput hyvin värinsä? Musta varsinkin, haalistuuko / kuluuko väri? Kallis ostos, niin harmi jos kulahtaa äkkiä.
Onpa laaja värivalikoima! Mulle kelpaisi 164 brick, ihanan sävyinen ruskea.
Minä olen käyttänyt samaa vihreää yli kymmenen vuotta. Pari vuotta sitten säikähdin kun luin jostain muotiblogista että tämä on nyt kovasti muodikas. Niitä ei kuitenkaan näkynyt juuri ollenkaan, joten käytin reppua edelleen
Tänä keväänä sitten muoti on levinnyt tänne syrjäseuduille, joten minun on luovuttava toistaiseksi repun käytöstä vaikka se verraton kaupunkireppu onkin. Tai sitten otan.logon pois. En halua kenenkään luulevan minua niin idiootiksi että käyttäisin reppua muodin takia.
En minkään väristä. En tykännyt niistä 80-luvulla enkä tykkää nytkään.
Siis nämähän ovat huonoimpia mahdollisia reppuja. En nyt ainakaan edes muutaman tunnin vaellukselle lähtisi tällaisen kanssa.
Sama kuin LV, aivan junttia ajatella, että tämä nyt on muotia ja aivan pop. Ainakaan näitä reppuja ei valita käyttömukavuuden vuoksi.
Olen ajatellut mutta kallis koska ei kovin monitoiminen... On mielestäni parempiakin reppuja jopa edullisemmin muttei samaa "kulttimainetta"
ja minulle parempi tarkoittaa lokeroita taskuja jne... Kiinnityshihnoja.
Minä sain juuri itsekin kånkenin.Jos täytyisi valita mikä värisen ottaisi se olisi keltanen musta sininen tai vihreä mun oma reppu on valkoinen
Aion ostaa sinisen se on kiva väri.(itellä on jo kerääntyny noita reppuja)6:)
Käsittämätöntä miten pitkä ketju otsikon aiheesta on saatu!?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 14:26"]Käsittämätöntä miten pitkä ketju otsikon aiheesta on saatu!?
[/quote]
siis tärkeääkin tärkeämmästä aiheesta.
No tietenkin purple tai peach pink
70-vuotiaalla äidilläni on ollut tuollainen jo 20 vuotta, tosi hipsteriä siis! Ostettu kirpputorilta aikanaan, väri liila.
Minulla on tällä hetkellä Kånken 2, Navy -värisenä. Persmallista ottaisin keltaisen =)
Mua ärsytti noi jo 80-luvulla.