Miksi nuorilla kassoilla on nykyään karmeat tatuoinnit kädessä ja kaulassa`?
ihan karseen näköistä tämä, en ottaisi moista olentoa kyllä töihin omaan kauppaani, varmaan rinnoissakin tatuointi. Japanissa ei tuollaiset kuvatukset saisi mitään työtä eikä otettaisi ravintolaan asiakkaaksi tai kylpylään!
Kommentit (58)
Miten kauppasi kassatyöskentely ja rinnat liittyvät toisiinsa?
Minustakin asiakaspalveluun aika sopimaton. Kyllä olen vaihtanut kauppaakin sen takia
S u k s i p a s n y t v i t t u u n i t k e m ä ä n s u r k e a a e l ä m ä ä s i .
Eipä haittaa minua. Ei vaikuta minun ruokaostoksesteni saamiseen.
Miten se vaikuttaa sinun asiointiisi idioottivajakki? Johtaako se jotenkin huonompaan palveluun? Vai onko pelkästään ongelmana se, että sinunkaltainen typerys närkästyy asiasta?
Ihan vain siksi, että se ärsyttää sinua! 😁
Menin itsepalvelukassalle. Kassakoneessa oli jos minkälaista tarraa ja sinettiä. Jätin ostokset siihen ja vaihdoin kauppaa.
T. Toinen samanlainen vuokralla Kelan piikkiin asuva luuseri
Lopeta kaupoissa käynti ja tilaa ruoat kotiin, kun noin herkkä olet! 🙄
Kysy seuraavan kerran kassalta äläkä täällä urputa!
Yököttää ostaa ruokaa jota sellainen rämpii
Läskit tatuoidut kassat sonninrenkaineen🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Tatuoinnit lienee murheista pienimpiä tänäpäivänä.
Niin että pysyisivät työttöminä kotonaan tatskoineen? Mikähän teille kelpaisi? Valisitä, valitätä... Onneksi -onneksi- maailma ei pyöri teidän ympärillä.
Jämäväki pääsee jämätöihin. Siksi paska saostuu kassoille.
Vierailija kirjoitti:
Miten kauppasi kassatyöskentely ja rinnat liittyvät toisiinsa?
Mä oon kassalla aina ilman housuja. Miten se liittyy asiaan?
-Pertti
Vierailija kirjoitti:
Lopeta kaupoissa käynti ja tilaa ruoat kotiin, kun noin herkkä olet! 🙄
pitää kuitenkin tupakat ja siiderit ostaa kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Jämäväki pääsee jämätöihin. Siksi paska saostuu kassoille.
Kyse ei ole siitä vaan miksi rekrytoija ei ymmärrä että tekee hallaa organisaatiolle?
Sulla on väärä kaupunginosa asioida, koska täällä missä mä asun ovat kassat missin näköisiä opiskelijaneitoja ilman koristeita, niillä ei ole edes tekoripsiä!
on PEDON aika ja pedon k,ulttuuri, on alaheita joka paikassa ja läskejä tyttöjä tatskat käsissä. pedon merkki tulossa