Minkävärisen Fjällräven Kånken-repun ottaisit?
Oon jo pitkään ajatellut ostaa itselleni Kånken-repun. Menin kauppaan ja lähdin tyhjin käsin pois: en osannut päättää väriä! Mustaa ne halua, sen tiesin jo etukäteen.
Minkä värin sinä valitsisit? Linkissä valikoima.
http://www.fjallraven.fi/tuotteet/reput-rinkat-ja-laukut/kanken
Kommentit (114)
Noi on niin noloja Keksikää jotain vähän omaperäisempää. Kaikilla on tollainen :DDDD
t. retkimyyjä
Minä ottaisin ruskean tai okranvärisen.
Ne vain miellyttävät silmää eniten.
Mulla on tummansininen, jos ostaisin toisen niin valitsisin viininpunaisen.
En millään väristä, katselin niitä partioaitassa mutta en kyennyt innostumaan. Muodoton reppu ilman olkainpehmusteita. Jonkun muun mallin ehkä voisin ottaa punaisena. Tuo Kånken on niin pienikin että vaikuttaa lasten repulta.
Mä ostan ainakin mustan koska sopii kaiken kanssa.
Eikö noi vaaleat tule nopeasti likaiseksi lapsilla? Koulussa reppua paiskotaan lattialle, saateetaan heittää ulkona maahan jne. Olisihan se keltainen tai joku vaalea ihana, mutta miltä se näyttää hetken päästä...? Siksi kai pakko ostaa joku ruskea-armeijanvihreä-musta tms.
Itse ottaisin varmaankin mustan tai ruskean, oranssikin on kyllä kiva :)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 15:41"]
Ite haluisin sen viinipunaisen jos on valkoiset hihnat. Tietääkö joku mistä kyseistä väriä saa?
[/quote]
Liekkö nuita olemassakaan.. :/ punavalkoisia sitten kyllä löytyy :)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 17:42"]
Ite haluisin sen viinipunaisen jos on valkoiset hihnat. Tietääkö joku mistä kyseistä väriä saa?
[/quote]
Sori, löytyy näitä sittenkin, Sissokselta ainakin :))
Liekkö nuita olemassakaan.. :/ punavalkoisia sitten kyllä löytyy :)
[/quote]
[/quote]
Sissokselle tulossa ainakin :D
Mulla on vaaleanpunainen, mutta on mennyt järkyttävän likaiseksi. Harkitsen ostavani mustan, ellen saa tuota puhtaaksi.
Pojalla on lisäksi vaaleansininen.
Se on totta, että ovat moniin muihin reppuihin verrattuna aika epäergonomisia (paksuolkaiminen läppärimallikin).
Ostettu noin 25 vuotta sitten :) kantolenkkiin tullut pikkunen repeemä, muuten palvellut hyvin - koko rahan edestä!
Mä ottaisin keltaisen! Hipelöin sitä jo viime viikolla partioaitassa, olisi todella herkullinen kesärepun väri!
Keltaisen, tummanruskea tai vaaleansinisen. Keltaisen hyvä puoli on se ettei ehkä kovin monella muulla olisi keltaista reppua joten omansa sitten tunnistaisi helposti. Tummanruskea olisi aikuismainen ja jotenkin vakavamielinen mutta kuitenkin lämpöinen väri. Tykkään sellaisesta. Vaaleansinisestä tulee mieleen kesäpäivät jolloin pyöräillään rannalle.
Onko nuo reput oikeasti hyviä? Onko niissä muuta kuin tuo yksi sivutasku? Ja tuo varsinainen reppuosaon yksi iso tasku/osa?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 19:54"]
Onko nuo reput oikeasti hyviä? Onko niissä muuta kuin tuo yksi sivutasku? Ja tuo varsinainen reppuosaon yksi iso tasku/osa?
[/quote]
Olen ollut tyytyväinen, reppu on kahden vuoden ajan ollut melkeinpä joka päivä käytössä, eikä näy kulumisen merkkejä. Vetoketjut on laadukkaat ja tykkään heijastinlogosta. Omani on linkinmukainen perus-Kånken, värinä hiekanruskea. Tuossa mallissa on siis yksi vetoketjullinen sivutasku, molemmilla sivuilla taskut esim. juomapullolle ja sitten tuo iso päätasku, jossa on sisällä selkätaskussa istuinalusta. Isoimmasta päästä tuo Kånken ei ole, mutta mielestäni tosi moneen tilanteeseen sopiva. A4-kokoinen kansio mahtuu mainiosti.
Haluaisin kovasti jonkin iloisemman värisen Kånkenin, mietinnässä on ollut pitemmän aikaa punainen. Violetti on myös upea!
Noi on niin ankeita reppuja, etten ostaisi mitään.