Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkävärisen Fjällräven Kånken-repun ottaisit?

Vierailija
01.02.2013 |

Oon jo pitkään ajatellut ostaa itselleni Kånken-repun. Menin kauppaan ja lähdin tyhjin käsin pois: en osannut päättää väriä! Mustaa ne halua, sen tiesin jo etukäteen.

Minkä värin sinä valitsisit? Linkissä valikoima.

http://www.fjallraven.fi/tuotteet/reput-rinkat-ja-laukut/kanken

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheita! Just hämmästeltiin Intersportissa että miten joku maksaa rumiluksesta 60€ !!

Onko tämä samanlainen ilmiö kuin Jopo-pyörät?

Vierailija
82/114 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä rumia. Tytär sellaista haikaa mutta ei ole löytänyt sopivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään väristä, ne on rumia.

Vierailija
84/114 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

69,95 € tuossa linkissä.

mä luulin joskus että onko nuo jotain ilmasia mainosreppuja ku niitä tuli niin säännöllisesti vastaan. mutta joku oikeesti maksaa 70 euroa näyttääkseen täsmälleen samalta kuin muut. (ja sitten vielä valkoiset converset jalassa)

joku sanoi jossain, että "tiedän että ne on massaa, mut oon silti erilainen ku ostin sellasen värin mitä ihmiset ei yleensä osta"... hah. no joo, tarkoituksenani ei ole haukkua, ihmettelen vaan.

Vierailija
85/114 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli punainen vuonna -84. Enpä tiennyt että tuo olisi joku kulttireppu vielä tänäkin päivänä.

Vierailija
86/114 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mäkin oon toivonut sellaista maastonvihreää, siis se on niin ihana, olen rakastunut siihen vaikka minulla ei vielä olekkaan sellaista:)

Vierailija
87/114 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon täs just huome lähös hansaa ostaa tommost kånkenii

Vierailija
88/114 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin just itelleni royal bluen ja lapselle kirkkaan keltaisen. En ole omaani vielä testannut, työkäytössä suurempi, ergonomisempi ja vesihupulla varustettu reppu. Lapsella vielä alaluokilla niin vähän kirjoja, eli reppu ei paina niin paljoa.

Ja en olisi tarvinnut ko. reppua, mutta olen sitä kauan himoinnut ja nyt vain tarttui mukaan. Omaani en ole vielä käyttänyt, mutta kesän retkille ja arkirepuksi varmaankin passeli. Tosin mun iso lompakko ei taida mahtua siihen pikkutaskuun...

Vierailija
89/114 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen "läppäri-kånken" eli takana vielä yksi tasku läppärille. Siinä taskussa myös retkialusta, joka suojaa myös läppäriä. Tossa mallissa on olkahihnatkin topatut. http://www.fjallraven.fi/kanken-laptop-17

Tosi näppärä reppu kyllä ollut moneen tarkoitukseen.

Vierailija
90/114 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se kettu-logo pilaa koko repun.

Vierailija
91/114 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 20:57"]

Ihan kiva reppu ja kaikkea, mutta miksi KAIKILLA on nyt tuo reppu?

En tajua näitä muoteja yhtään, siis miten ne syntyvät. Mikä tekee jostain tuotteesta yhtäkkiä sen MUST-jutun?

[/quote]

Just samaa oon miettinyt vähän huvittuneesti.Ihmiset(varsinkin teinit) on niin laumasieluisia..pitää olla just sellanen puhelin mikä kaikilla muillakin.Pitää ostaa napapaita ku se on niin ysärii ja ysäri on muotii hei!Ja tietty just sellainen reppu mikä on niin cool ja hip ja varmasti näyttää katu-uskottavalta fjällräven selässä...ja hohhoijaa.Toivottavasti seuraava villitys ei oo east-pakit....

Vierailija
92/114 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanpunainen on kaunis ja perus väri nuorten keskuudessa :)

Vierailija
93/114 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ox red

Vierailija
94/114 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etin itselleni uutta läppärireppua. Tuntuu, että tässä melko suuressa kaupungissa ei ole mitään muita kuin Kånkeneita tarjolla ja vielä itselleni epämieluisissa väreissä. Jos haluaa muunlaisen repun niin ne on sitten jotain sportti/rinkka -tyylisiä.  

Jos pitää ottaa Kånken niin violetti.

Vierailija
95/114 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite aion ostaa sen syvänpunaisen :)

Vierailija
96/114 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisen, jossa on valkoiset olkahihnat. Tuota vaaleanvihreää olen myös ihastellut.

Vierailija
97/114 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkään väristä. En pitänyt niistä 80-luvulla enkä pidä nyt...vaikka kuinka monta ketunhäntää repussa roikkuisi...

Vierailija
98/114 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreen, mulla oli sellainen 80 luvulla

Vierailija
99/114 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin omaperäinen enkä ottaisi kyseistä reppua

Vierailija
100/114 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peach Pink. Jokin vaalean beigekin kävisi, mutta ainakin tuossa nettikuvassa beigen sävyt ei miellyttäbeet.