Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla on vähän "hidas sytytys"?

Vierailija
30.01.2013 |

Vai olenko ainoa pöljä?

En haluaisi kuitenkaan mieltää itseäni tyhmäksi, sillä päässäni on hyvinkin vilkas liikenne ja pohdiskelen paljon asioita. Jos joku pyytää tekemään jotain, saatan jäädä toljottamaan typerästi, en siksi että päässäni löisi tyhjää, vaan koska näen yksinkertaisessakin asiassa tuhat vaihtoehtoa.

Toisaalta olen nimenomaan TYHMÄ, ehkä jopa aivan poikkeuksellisen idiootti, varsinkin mitä käytännön asioihin tulee. Jos joku sanoo, että hei anna se kynä siitä takahyllyltä, niin siinäkin tilanteessa kestää aika kauan paikallistaa se esine.

Olen uudessa työpaikassa, jossa kaikki muut ovat tehneet kyseistä työtä monta vuotta. Tuntuu pahalta huomata, miten toisilla pinna kiristyy, kun olen niin vaivalloinen, mikä sinänsä on ymmärrettävää.

T: tyhmä, tyhmempi, tyhmin.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas meni smegmaiset sormet suuhun...

Vierailija
62/63 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samanlainen kuin mitä jotkut täällä kuvailivat itseään; pää on täynnä ajatuksia ja minun on vaikea keskittyä, olen kömpelö ja hajamielinen. Ennen lapsia minulla ei ollut mitään ongelmaa asian kanssa. Oli rauha keskittyä ja sain riittävästi unta, joka on minulle paljon tärkeämpää kuin mitä se näyttää olevan useimmille ihmisille.  Myös tavaramäärä ja muistettavien asioiden määrä oli vain murto-osa nykyisestä. 

Lasten syntymän jälkeen on mennyt monta vuotta niin, että en osaa keskittyä ja muisti on huono, koska orientaatio hajaantuu jatkuvasti koska joku tarvitsee jotain ihan parin minuutin välein. Mihinkään ei ole keskittymisrauhaa, ja huomaan että ylipäänsä taito keskittyä on heikentynyt. Unta saan jo kuudetta vuotta liian vähän ja kotitöitä on sata kertaa enemmän kuin ennen, jos haluaa pitää asiat järjestyksessä.

Vaikka kaikilla pienten lasten äideillä on samanlaista, niin huomaan että muilla ei ole niin suuria vaikeuksia keskittymisessä ja muistamisessa. Olen opiskelija nykyään, ja ryhmässäni on paljon pienten lasten äitejä. Kun joku käy sanomassa luennon alussa jotain, jota ei merkitä minnekään mut joka vaan pitäisi muistaa, niin en tosiaan muista sitä jos en kirjoita heti ylös, mut muut muistavat. Harjoittelussa kirjoitan yleensä kaiken ylös heti, ja pärjäilen sitten muistiinpanojen varassa, pelkän muistin varassa en tosiaan selviäisi harjoitteluista kun yksikkö ja tehtävät vaihtuvat päivittäin eikä niissä ole mitään rutiinia.

Toivottavasti tämä helpottuu kun lapset kasvavat, on aika kamalaa olla ihan pihalla ison osan ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi