vastuullinen media loi 'persuista' käsitteen, joka vastaa Disney satujen roistoja ja hirviöitä - miksi asiaa ei ole käsitelty avoimesti?
Muiden poliittisten puolueiden päälle ei ole moisia tarinoita kuviteltu, mutta persujen jokaisessa puoluekokouksessa toimittajat arvioivat onko käsi sen verran ojossa äänestyksissä että sen voisi uskoa olevan nassitervehdys?
Tämäkö on sitä vastuullista uutisointia.
Kommentit (8)
Elon Musk vahvistettiin myös nassiksi, jopa niin pitkälle että Li Andersson oli kieltämässä Teslan sähköautojen myynnin EU:ssa. Viikon jälkeen unohdettiin Muskin äärioikeistonasseus, ihan vaan hiljaisuuteen. Luulisi olevan suuri sensaa5jos maailman rikkain mies olisi Hitlerin sukua?
Eiköhän persut tehnyt tämän luomisen ihan itse.
Disneyn leffoissahan pahikset ovat usein se paras asia, joten vertaus ontuu.
Hyvä kysymys! Pyydä poliisimies Timo Vornasta tutkimaan asia ja raportoimaan meille. Jos ei Vornanen kiireiltään ehdi, pyydä Teuvo Hakkaraista tai Wille Rydmania! Päteviä henkilöitä hekin.
Uli uli. Persut kun itse töpeksii, syy on aina silti jonkun muun. Ottakaa vastuu typeryyksistänne ja tulkaa vasta sitten selittämään.
Itse olette hirviöineet täällä jo yli kymmenen vuotta. Nykyiset sensurointikäytännöt ovat puhtaasti persuperäisiä. Saitte ihan sellaisen maineen, kuin tilasitte.
Onko scripta vastuullinen media? Se loi tietyn mielikuvan Purrasta.
Rikollisten puolue. Fakta.