Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunein yhdistelmä: vaaleat hiukset ja ruskeat silmät!

Vierailija
30.01.2013 |

Haluaisin itselleni mutta olen tällainen maantienvärinen.

Mikä sinusta on kaunein väritys?

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin saanut valita, olisin halunnut periä isäni värityksen.

En ole ikinä kellään nähnyt niin syvän sinisiä silmiä. Ihmiset muistavat ne vieläkin.

Eli merensiniset, tummansiniset, kirkkaat silmät ja tummat hiukset.

Olen maantienvärinen ja harmaasilmäinen. En tunne alemmuutta sen takia. Olen tyytyväinen niihin.

Vierailija
82/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät ehdoton ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen sukuni punatukkaisuutta en tosiaankaan halua.

Enkä vihreitä silmiä. Tämän puolen suvussani on myös vihreäsilmäisiä.

Toisessa suvussa on näitä punapäitä ja blondeja.

Sitten on mustatukkaisia ja sinisilmäisiä, mutta heidän silmänsä eivät ole tummansiniset. Löytyy punapää jolla oli siniset silmät.

Eteläisen Suomen sukuni on hyvin tummaa ja sinisilmäistä.

Ruskeasilmäisiä ei ole kummassakaan suvussa.

Näistä sekoituksista itsestäni tuli maantienvärinen ja harmaasilmäinen. Pitäisikö minun hävetä???

Vierailija
84/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen sukuni punatukkaisuutta en tosiaankaan halua.

Enkä vihreitä silmiä. Tämän puolen suvussani on myös vihreäsilmäisiä.

Toisessa suvussa on näitä punapäitä ja blondeja.

Sitten on mustatukkaisia ja sinisilmäisiä, mutta heidän silmänsä eivät ole tummansiniset. Löytyy punapää jolla oli siniset silmät.

Eteläisen Suomen sukuni on hyvin tummaa ja sinisilmäistä.

Ruskeasilmäisiä ei ole kummassakaan suvussa.

Näistä sekoituksista itsestäni tuli maantienvärinen ja harmaasilmäinen. Pitäisikö minun hävetä???[/quote

Sekä punapää- blondisuvussani on maantienvärisiä myös.

Onkohan joku heistä hävennyt minua? On tietenkin voinutkin hävetä.

Vierailija
85/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä nyt osaa sanoa, että onko se jotenkin kaunis "väritys". Olen huomannut, että aika moni ruskeaverikkö, jolla on myös ruskeat silmät menee ja blondaa itsensä vetyperoksidi-blondiksi. Onkohan niilläkin tuo luulo, että se olis jotenkin kaunis yhdistelmä. Ei ainkaan feikkiblondeilla, teennäisyys paistaa silmään..

Ehkä ei feikkiblondilla, mutta tuntemallani kahdella aidolla blondilla, toinen mies ja toinen nainen, näyttää kyllä hyvältä.

Vierailija
86/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun mielestäsi varmaan on. 

Vierailija
87/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomalaisten ruskeet silmät ovat harvoin kauniita, ne ovat sellaisia vesittyneitä.. paskan ruskeita oikeestaan.

Paskaakin on monen väristä.

Vierailija
88/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreäsilmäiset näyttävät katalilta ja muutenkin epäilyttäviltä.

Ei mitään väliä, minkä väriset hiukset heillä on.

Olenko ainoa joka kokee näin?

Vierailija
89/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh. Vaaleat hiukset ja syvän siniset silmät. Suomalainen kaunotar parhaimmillaan. Ruskeita silmiä on maailma pullollaan. 

Vierailija
90/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmäiset ovat rehellisiä ja vilpittömiä.

Ruskeasilmäiset ovat huikentelevia.

Vierailija
91/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena ystävä, jolla oli ruskeat silmät ja vaaleat hiukset. Silloin ihailin sitä yhdistelmää kovasti, oli hienointa mitä tiesin.

Nyt aikuisena pidän sitä jotenkin ällöttävän näköisenä. En tiedä, miksi. Esimerkiksi Pamela Tola on tällainen ruskeasilmäinen blondi, ja yhdistelmä ei vain toimi.

Kaunista on mielestäni, kun hiukset ovat oikeasti ruskeat, ei värjätyt, vaan syvän ruskeat tai jopa mustat, mutta silmät kirkkaan tummansiniset. Perusruskeista silmistä en oikeastaan piittaa minkään värisellä tukalla. Meripihkanväriset silmät, sellaiset kellertävän ruskeat, sopii joillekin. Ja vihreät silmäthän on aivan ihanat. Itselleni ei sellaisia ole suotu.

Vierailija
92/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei kohta ole muita kuin ruskeasilmäisiä. Toivottavasti sinisilmäinen lapseni ei yhdy ruskeasilmäiseen. Kakkiväri.

Vierailija
93/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan blondi tukka ja tummat silmät varmaan yksi harvinaisimpia komboja aikuisilla. Yksi työkaveri, nuori nainen, ainakin väittää ettei ole tukkaansa värjännyt ja kyllä se luonnolliselta näyttääkin, talvisin taittuu melkein maantienväriseksi kultaisilla raidoilla, kesäisin pellavanvaalea väri muttei sekään tasainen...alta vähän tummempi ja elävä väri. Silmät on suuret ja kullanruskeat. Tosi nätti tyttö on kyllä. :)

Samaa mieltä olen siitä, ettei värjätty blondi ainakaan luonnollisen tummatukkaisia kaunista. Se juurikasvu on samantien niin armoton, varsinkin jos platinaksi vetää. 

Itsellä punaruskea tukka ja vihertävät silmät, tykkään kyllä tästäkin värityksestä. Muutenkin melkein mikä tahansa luonnollinen yhdistelmä joka on jotenkin harvinainen ja/tai mieleenjäävä, on yleensä kaunis. Esim. just vaalea tukka ja tummat silmät, punainen tukka minkä värisillä silmillä vaan, tosi tumma tukka ja vaaleat silmät jne. Suomessa ei ehkä niinkään, mutta maailmalla luonnostaan blondi ja sinisilmäinen ihminen on harvinaisuus. Toki nätti yhdistelmä missä tahansa. :) Mielestäni muutenkin ihmisten kannattaisi välttää rajuja hiusvärimuutoksia suuntaan tai toiseen ja pitäytyä suht. lähellä sitä omaa väriä, jota voisi elävöittää raidoilla tms. Sopii yleensä parhaiten. Kukin toki tekee itselleen ja ulkonäölleen just niin kuin tahtoo! :)

Vierailija
94/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elizabeth Taylorin silmät sopivat sekä tummalle, että vaalealle, ei ehken punapäälle.

Vierailija
95/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisaminni <3 Natural blonde with brown eyes.

Vierailija
96/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tumma iho tai tummat hiukset ja sininset silmät. Niihin lankeavat kaikki naiset. Kuten vaikka tässä:

https://img.ilcdn.fi/3v0F9nAx4hSrtU_JIyLMNODxCoc=/full-fit-in/612x/img-…

Vierailija
97/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäänsiniset silmät ja tumma tukka on minusta coolein yhdistelmä. 

Vierailija
98/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain jenkeissä tuota yhdistelmää näkee paljon, kun naiset blondaa ahkerasti. Myös Etelä Euroopassa näkee alunperin brunettinaisilla. Luonnollinen versio on kuitenkin aina paras, jos jollain se on syntymälahjana.

Vierailija
99/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karee hdistelmä punapää, vihreät silät ja pisamia. Hyi, ihan kuin joku Log Nessin vesihirviö.

Vierailija
100/110 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät ja luonnon vaaleat hiukset on kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän