Kaunein yhdistelmä: vaaleat hiukset ja ruskeat silmät!
Haluaisin itselleni mutta olen tällainen maantienvärinen.
Mikä sinusta on kaunein väritys?
Kommentit (110)
Samaa mieltä ap:n kanssa. Harmi ettei tulevaisuudessa ole enää tuon näköisiä ihmisiä lainaakn vaan kaikilla on musta tukka ja ruskeat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Elizabeth Taylorin silmät sopivat sekä tummalle, että vaalealle, ei ehken punapäälle.
Elizabethin silmät ovat kuin isälläni oli.
Äidillä vihreät. Minulle tuli epämääräinen sekoitus, josta tuli harmaa. Ihan okei. Vihreitä silmiä en halua.
Tummat hiukset, vaalea iho ja siniset tai vihreät silmät on kaunein yhdistelmä.
Samaa mieltä olen siitä, ettei värjätty blondi ainakaan luonnollisen tummatukkaisia kaunista. Se juurikasvu on samantien niin armoton, varsinkin jos platinaksi vetää.
https://www.google.fi/search?q=britney+spears+blond+brunette&source=lnm…:
https://www.google.fi/search?q=britney+spears+blond+brunette&source=lnm…:
no ainaki esim britney spears on paremman näkönen blondilla vaikka onki oikeesti ruskeehiuksinen. :D
Jos on aito niin on todella hot. Yhdellä naispuolisella tutulla on sellaiset punaruskeat silmät, ihan vaalea kullanvärinen tukka ja pisamia. Ihana.
Yhdellä tutullani on luonnonvaaleat hiukset ja metsänvihreät silmät. Se on kaunis yhdistelmä.
Kaunein: vaaleat hiukset. Ruskeat, siniset tai vihreät silmät.
Tai tummat hiukset ja siniset silmät.
Onhan niitä muitakin kauniita värityksiä.
Olen tällainen maantienvärinen mutta se ei menoani hidastusta.
No ei kai se silmien ja hiusten väri pelkästään kenestäkään kaunista tee. Mun mielestä on outoa että jotkut kommentoi vaikkapa, että jonkun tietyn väriset silmät on rumat. Siihenhän vaikuttaa niin moni muukin asia. Toki kauneus on katsojan silmässä ja mieltymyksiä on monia. Esim. silmän muoto ja koko vaikuttaa myös silmien kauneuteen.
Minulla on pienestä asti ollu vaaleat hiukset, ruskeat silmät, tummat kulmat ja ripset ja iho ei oo ihan vaalia. Nainen oon.. Miettiny oonkohan ainut!
Vaaleat hiukset ja tumman siniset silmät on ihanat.