Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunein yhdistelmä: vaaleat hiukset ja ruskeat silmät!

Vierailija
30.01.2013 |

Haluaisin itselleni mutta olen tällainen maantienvärinen.

Mikä sinusta on kaunein väritys?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin aina naisia joilla on luonnostaan semmoinen luonnollisen keski/tummanvaalea tukka ja pehmeän siniset tai vihreät tai harmaat silmät. Sellaisessa värityksessä on jotain lempeää ja rauhoittavaa ja hyvin luonnollista.

Itserakkaasti tykkään kyllä omistakin väreistäni: olen melko kalpeaihoinen, aika kirkkaanvihreäsilmäinen ja hiukset on tummanruskeat/mustat. Ihmiset kyselee aina minulta onko minulla värilliset piilolasit, ja olettaa että mulla on oikeasti ruskeat silmät, ilmeisesti tumman kiharan tukan takia, mutta ei ole piilareita vaan luonnostaan vihreät silmät.

Vierailija
42/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat silmäni ovat tummanvihreät, sellaiset kuusenneulasten väriset. Tukka tummanvaalea. Tykkään kyllä tästä yhdistelmästä.

Vaikka onhan sitä monet muutkin tukka-silmä-väriyhdistelmät nättejä. Mielestäni tosin sellaiset todella vaalean siniset/harmaat silmät ovat vähän pelottavan väriset (tyyliin Kirsten Dunst).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuka niitä kantaa.

Jos pitäisi suosikki valita niin omani olisi: keskiruskea iho, tummat/vihreät silmät, mustat kiharat hiukset.

Aaahh!!! (olen nainen)

Vierailija
44/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaaleanruskeat hiukset ja pähkinänvihreät silmät. Luonnostaan. Että näin.

Vierailija
45/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vihreä pähkinä ---- > PISTAASIPÄHKINÄ!! =0))))

Vierailija
46/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisten ruskeet silmät ovat harvoin kauniita, ne ovat sellaisia vesittyneitä.. paskan ruskeita oikeestaan.

Vierailija
47/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalearuskeat silmät ei :(

Vierailija
48/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se kaikkein kaunein yhdistelmä. Ruskeat silmät ja/tai tummahko iho ovat kaikkein kauimpana ulkonäöllisistä mieltymyksistäni.

Vierailija
49/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleansiniset silmät ja tummat, lähes mustat hiukset. Vaaleahko iho.

Vierailija
50/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan epäluonnollinen yhdistelmä.

Jos saisin valita, haluaisin tumman mustikanväriset silmät, tummahkon ihon ja hyvin tummanpunaruskeat hiukset. Paksut.

Vierailija
51/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt osaa sanoa, että onko se jotenkin kaunis "väritys". Olen huomannut, että aika moni ruskeaverikkö, jolla on myös ruskeat silmät menee ja blondaa itsensä vetyperoksidi-blondiksi. Onkohan niilläkin tuo luulo, että se olis jotenkin kaunis yhdistelmä. Ei ainkaan feikkiblondeilla, teennäisyys paistaa silmään..

Vierailija
52/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla haalean vihreät silmät, vaalea iho ja paljon pisamia.

Vierailija
53/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla haalean vihreät silmät, vaalea iho ja paljon pisamia.

kakkonen voisi olla punapääkin!

Vierailija
54/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaunein on pähkinänruskea kiiltävä tukka ja pähkinänruskeat silmät.

Vierailija
55/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mahdollisimman tummat hiukset (suomalaisilla ei tahdo ihan sellaisia sysimustia olla) ja puhtaan siniset silmät. Se on minusta todella kaunis yhdistelmä. (Isoäidilläni se oli, mutta eipä valitettavasti periytynyt...).

Vierailija
56/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tosi tummat hiukset, siniset/vihreät silmät ja ihan vaalea iho.

Itsellä tuo vaaleat hiukset ja ruskeat silmät, tylsät.

Vierailija
57/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjätä? Olen vielä suht. nuori (23), minulla on ruskeat silmät ja erittäin valkoinen iho.

Hiukset on nyt maantienväriset ja haluaisin siitä eroon.

Vierailija
58/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä! Tulee jotenkin joku spanieli mieleen.

Toisaalta tunnen tällaisen naisen joka on tyhmä kuin saapas ja se yksinkertaisuus paistaa hänestä niin ehkä sitten tämä yksilö leimaa muutkin.

Kauneinta mielestäni tummanruskeat hiukset ja siniset silmät, sellaisena viileän sävyisenä molemmat.

Vierailija
59/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistelmä! Tulee jotenkin joku spanieli mieleen.

Toisaalta tunnen tällaisen naisen joka on tyhmä kuin saapas ja se yksinkertaisuus paistaa hänestä niin ehkä sitten tämä yksilö leimaa muutkin.

Kauneinta mielestäni tummanruskeat hiukset ja siniset silmät, sellaisena viileän sävyisenä molemmat.

mutta vaikutat hieman typerältä itsekin. Leimaako esim. George W. Bush kaikki vaaleasilmäiset harmaahapset?

Ei hyvää päivää...

Vierailija
60/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehättävinä.

Pidän myös koiranpennun näköisistä miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän