Onko joku oikeasti saanut apua ssri lääkkeistä
Tuskaisuuteen.
Minä olen joutunut kokeilemaan monia toinen toistaan kauheampia myrkkyjä osaamattoman tk. lääkärin toimesta.
Ja kärsinyt vain lisää.
Kommentit (7)
Mielestäni keskusteluapua pitäisi olla saatavilla aina, pitäisi olla paikkoja joihin voi mennä tai soittaa.Pitäisi saada kohdata ihminen.
Ahdistuneilla on muuten todettu olevan jopa liikaa serotoniinia pääkopassa, no mitä tapahtuu kun sitä keinotekoisesti vielä lisätään.
Ei ne ketään auta. Tälle ajalle tullaan tulevaisuudessa naureskelemaan ja ssri/snri-lääkkeitä tullaan kauhistelemaan kuin lobotomiaa nykyään.
Auttaa. Voi joutua kokeilemaan useampaa lääkettä ja vaikutus alkaa vasta viikkojen kuluessa.
Mulla paniikkikohtaukset loppui heti kun aloitin citalopramin.
En. Mulle on kokeiltu 90-luvun lopulta asti lähes kaikki tarjolla olevat masennuslääkkeet. En varsinaisesti ole ollut koskaan masentunut, mutta sosiaalisten tilanteiden pelko sekä paniikkikohtaukset ovat olleet päivittäisiä.
Se, minkä huomasin, on seksuaalisen halun räjähtäminen masennuslääkkeiden alasajon jälkeen, 43-vuotiaana ja jatkuu edelleen, 48-vuotiaana. Se on ilmeisesti ollut lääkkeellä tukahdutettuna vuosikymmenet.
Tuntuu että ei.