Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeasti saanut apua ssri lääkkeistä

Vierailija
17.05.2026 |

Tuskaisuuteen.

Minä olen joutunut kokeilemaan monia toinen toistaan kauheampia myrkkyjä osaamattoman tk. lääkärin toimesta.

Ja kärsinyt vain lisää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ei.

Vierailija
2/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni keskusteluapua pitäisi olla saatavilla aina, pitäisi olla paikkoja joihin voi mennä tai soittaa.Pitäisi saada kohdata ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneilla on muuten todettu olevan jopa liikaa serotoniinia pääkopassa, no mitä tapahtuu kun sitä keinotekoisesti vielä lisätään.

Vierailija
4/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ketään auta. Tälle ajalle tullaan tulevaisuudessa naureskelemaan ja ssri/snri-lääkkeitä tullaan kauhistelemaan kuin lobotomiaa nykyään.

Vierailija
5/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa. Voi joutua kokeilemaan useampaa lääkettä ja vaikutus alkaa vasta viikkojen kuluessa.

Vierailija
6/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paniikkikohtaukset loppui heti kun aloitin citalopramin.

Vierailija
7/7 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulle on kokeiltu 90-luvun lopulta asti lähes kaikki tarjolla olevat masennuslääkkeet. En varsinaisesti ole ollut koskaan masentunut, mutta sosiaalisten tilanteiden pelko sekä paniikkikohtaukset ovat olleet päivittäisiä.

Se, minkä huomasin, on seksuaalisen halun räjähtäminen masennuslääkkeiden alasajon jälkeen, 43-vuotiaana ja jatkuu edelleen, 48-vuotiaana. Se on ilmeisesti ollut lääkkeellä tukahdutettuna vuosikymmenet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme