Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunein yhdistelmä: vaaleat hiukset ja ruskeat silmät!

Vierailija
30.01.2013 |

Haluaisin itselleni mutta olen tällainen maantienvärinen.

Mikä sinusta on kaunein väritys?

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin kauhein yhdistelmä!!!!!!

Vierailija
22/110 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on vihreät silmät, ja ne korostuu vielä enemmän kun on tummanruskeat hiukset. Ja kun tekee silmiin rajaukset ne oikeen pamahtaa esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan tuo ap:n mainitsema yhdistelmä ja olen saanut koko ikäni kuulla kohteliaisuuksia tämän takia, jopa ihan ventovierailta!!!! Itse tykkään yhdistelmä vaaleat hiukset ja siniset silmät yhdistettynä hyvin ruskettuvaan ihoon. Joskus todella toivoin että silmäni olisivat siniset vaikka muut aina kehuivat miten kauniit ja kauniin väriset silmät mulla on...

Vierailija
24/110 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena ihailin yli kaiken serkkuani, jolla oli ruskeat silmät mutta vaaleat hiukset. Silloin yhdistelmä oli mielestäni cuuleinta mitä on. Nyt aikuisena pidän sitä tunkkaisena, vaaleahiuksisella ei kuulu olla ruskeita silmiä. En tiedä, onko Pamela Tola aito blondi, mutta kumman nappisilmäiseltä nallelta näyttää. Jotenkin ruskeat silmät vaalealla vievät kaiken terän ja tekevät ihmisestä pehmoeläimen näköisen.

Vierailija
25/110 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet "eksoottiset" yhdistelmät, kuten mustat hiukset ja vaaleansiniset silmät tai platinanvaaleat hiukset ja tummanruskeat silmät, ovat sinänsä kauniita. Ne eivät mielestäni kuitenkaan itsessään tee kenestäkään kaunotarta, vaan kasvonpiirteet ratkaisevat. Jos piirteet ovat kauniit, niin jokin jännä yhdistelmä voi tietysti olla kiva lisä.

Vierailija
26/110 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2013 klo 16:50"]Enkä nyt osaa sanoa, että onko se jotenkin kaunis "väritys". Olen huomannut, että aika moni ruskeaverikkö, jolla on myös ruskeat silmät menee ja blondaa itsensä vetyperoksidi-blondiksi. Onkohan niilläkin tuo luulo, että se olis jotenkin kaunis yhdistelmä. Ei ainkaan feikkiblondeilla, teennäisyys paistaa silmään..
[/quote]

Eli siis blondatut hiukset on feikit ja teennäiset, mutta ihan minkä tahansa muun väriseksi voin kuitenkin värjätä huoletta vai? Miksei vaaleiden hiuksien tummaksi värjääminen sitten ole teennäistä ja feikkiä?

Aika teennäinen mielipide.. :D

Vierailija
27/110 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 05:02"]Mun mielestä ruskeat silmät ja vaaleat hiukset on yleensä huonoin yhdistelmä, mutta esim. Gwen Stefani on poikkeus. Siniset silmät ja vaaleat hiukset on mun mielestä paras yhdistelmä, mutta siniset silmät ja tummat hiukset on usein myös kaunis.
[/quote]

No minkäs kanssa ne ruskeat silmät sitten on kauniit? Ei minkään?

Vierailija
28/110 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2013 klo 16:45"]

Haluaisin itselleni mutta olen tällainen maantienvärinen.

Mikä sinusta on kaunein väritys?

[/quote]

Ehdottomasti kauneinta on vaalea tukka ja siniset silmät. Valitettavan usein suomalaisilla on harmaat silmät ja rumia värjäyksiä. Naisista siis kyse. (Tämä on miehen mielipide.)

Vierailija
29/110 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2013 klo 16:54"]

Siis mahdollisimman tummat hiukset (suomalaisilla ei tahdo ihan sellaisia sysimustia olla) ja puhtaan siniset silmät. Se on minusta todella kaunis yhdistelmä. (Isoäidilläni se oli, mutta eipä valitettavasti periytynyt...).

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
30/110 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muuten huomannut, että naiset usein kuvittelee omista silmistään ihan liikoja. Sanotaan että mulla on siniset, suklaanväriset, vihreät, moniväriset silmät... ja lähes aina ne näyttävät katsojan mielestä harmailta! Voiko se johtua siitä, että naiset meikatessaan ja hiuksia laittaessaan tuijottelevat paljon peiliin, ja näkevät omia silmiään niin paljon että "erottavat" siellä sellaisia vivahteita joita muut eivät näe? Vai onko tavallisen harmaansinisistä suomalaisista silmistä tullut jotenkin ei-muotia? Mulla itselläni nimittäin on sellaiset oikein jäänsiniset silmät, saan aina inttää etten käytä väripiilareita tms. Siksi kiinnitän usein huomiota siihen, että ihmiset joiden silmissä ei erotu mikään tietty väri, väittävät silmiään hyvin erikoisenvärisiksi.

Vierailija
31/110 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 02:16"]

Moni väriyhdistelmä miellyttää mua, mutta tykkään erityisesti mieheni väreistä: syvänsiniset silmät, platinanvaalea tukka ja hyvin ruskettuva iho. Jos saisin, ottaisin itsellenikin tämän yhdistelmän :D

[/quote]

Mä oon just tällainen. :)

Vierailija
32/110 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ruskeat silmät ja vaaleat hiukset voivat olla hyvinkin kaunis yhdistelmä. Enemmän hiusten värin sopivuuteen vaikuttaa ihon- kuin silmienväri. Eli tummaihoisille ihan vaaleat hiukset eivät esimerkiksi sovi.

Vierailija
33/110 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2013 klo 17:12"]

Yhdistelmä! Tulee jotenkin joku spanieli mieleen.
Toisaalta tunnen tällaisen naisen joka on tyhmä kuin saapas ja se yksinkertaisuus paistaa hänestä niin ehkä sitten tämä yksilö leimaa muutkin.

Kauneinta mielestäni tummanruskeat hiukset ja siniset silmät, sellaisena viileän sävyisenä molemmat.

[/quote]

hahahahahaha :D mikähän sinuakin noin paljon risoo toisen ihmisen kuontalossa?

Vierailija
34/110 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein on mielestäni tummanvaaleat, auringossa raidoittuvat hiukset ja vihreät silmät :)  Näin jokin aika sitten todella hurmaavan pienen pojan, jolla blondi aurinkoraitainen afro, vihreät silmät ja vaaleanruskea iho. Oli todella upean näköinen! 

Vierailija
35/110 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 10:31"]Oon muuten huomannut, että naiset usein kuvittelee omista silmistään ihan liikoja. Sanotaan että mulla on siniset, suklaanväriset, vihreät, moniväriset silmät... ja lähes aina ne näyttävät katsojan mielestä harmailta! Voiko se johtua siitä, että naiset meikatessaan ja hiuksia laittaessaan tuijottelevat paljon peiliin, ja näkevät omia silmiään niin paljon että "erottavat" siellä sellaisia vivahteita joita muut eivät näe? Vai onko tavallisen harmaansinisistä suomalaisista silmistä tullut jotenkin ei-muotia? Mulla itselläni nimittäin on sellaiset oikein jäänsiniset silmät, saan aina inttää etten käytä väripiilareita tms. Siksi kiinnitän usein huomiota siihen, että ihmiset joiden silmissä ei erotu mikään tietty väri, väittävät silmiään hyvin erikoisenvärisiksi.
[/quote]

No eikös ne sitten erikoisenväriset olekin jos ei tiettyä väriä pysty erottamaan ;-)

Vierailija
36/110 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kyllä monista yhdistelmistä, ja näen aika monissa kauneutta. Ap:n mainitsema yhdistelmä on kaunis, tosin ihonväristäkin riippuu, mielestäni kovin kalpealle ei sovi vaaleat hiukset ja ruskeat silmät. ´Sitten aivan ihana on myös siniset silmät& mustat hiukset, punaiset hiukset & kirkkaan siniset silmät, tummat tuhkanruskeat hiukset ja vihreät/hazel -silmät. Näihin yhdistelmiin kelpaa myös todella vaalea iho. Lämpimän ruskeisiin hiuksiin taas sopii tummempi iho ja ruskeat silmät. Jostain syystä pidän tylsimpänä vaaleita hiuksia, ihoa ja silmiä, mutta se johtunee ihan suomalaisuudesta, eikä mielestäni ollenkaan ruma yhdistelmä ole. 

Itselläni on vaalenaruskeat hiukset, ja siniset silmät. Kivat nämäkin, mutta kovin tavallinen. Haluaisin tummemmat hiukset ja vihreät silmät, mutta liekkö edes sopisivat mulle! Kyllähän se kauneus on paljon muutakin kuin väritystä.

Vierailija
37/110 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taasen tummat silmät ja vaaleat hiukset on rumin yhdistelmä. Kaunein on tummat hiukset ja siniset silmät. Kuten Jenni vartiaisella.

Vierailija
38/110 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 10:31"]

Oon muuten huomannut, että naiset usein kuvittelee omista silmistään ihan liikoja. Sanotaan että mulla on siniset, suklaanväriset, vihreät, moniväriset silmät... ja lähes aina ne näyttävät katsojan mielestä harmailta! Voiko se johtua siitä, että naiset meikatessaan ja hiuksia laittaessaan tuijottelevat paljon peiliin, ja näkevät omia silmiään niin paljon että "erottavat" siellä sellaisia vivahteita joita muut eivät näe? Vai onko tavallisen harmaansinisistä suomalaisista silmistä tullut jotenkin ei-muotia? Mulla itselläni nimittäin on sellaiset oikein jäänsiniset silmät, saan aina inttää etten käytä väripiilareita tms. Siksi kiinnitän usein huomiota siihen, että ihmiset joiden silmissä ei erotu mikään tietty väri, väittävät silmiään hyvin erikoisenvärisiksi.

[/quote]

Voi olla, tosin suurimmalla osalla suomalaisista on aika perus siniset/vaaleansiniset silmät. Harmaat ja siniharmaat ovat paljon harvinaisemmat. Tosin aika monien mielestä vaaleansininen on yhtä kuin siniharmaa, ja se kai on katsojan silmissä enemmän.

Mulla itselläni oli nuorena vihreät silmät, joita kaikki luuli piilareiksi. Nyt kai pigmentti vähentynyt keski-ikää lähestyessä ja selvästi haalistuneet. Jotkut katsoneet harmaiksi, ja toiset ruskeiksi, että niin se vaan heittää ihmisten silmissä ne värit :)

Vierailija
39/110 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoinani minulla yhden kesän heila, joka oli blondi nappisilmä - hrrrrrr vieläkin se samaan aikaan ujo & pikkutuhma bambin katse alta kulmien paikallisjunassa istuessamme vastatusten, kun tiesi mitä se tarkoitti kämpilleni päästyämme. Eteisen mattoa pidemmälle päästy...

Valitettavasti täydellinen seksi ei riittänyt kantamaan kesää pidemmälle, vaikka seuraavana keväänä hän kävikin pari kertaa luonani "muistelemassa menneitä". Ei neitoa hidastanut edes se että seurusteli minusta seuraavan kanssa...

Vierailija
40/110 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punapäät vihreillä silmillä ja pisamilla on kauniita, mustat hiukset sinisillä silmillä on hätkähdyttävän ihanat ja tykkään kyllä tosi paljon tästä omasta blondi+ruskeat silmät -yhdistelmästä - paljon kuulen kehuja :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi