Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marraskuiset 2013

Kommentit (299)

161/299 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt valitettavasti vaan omaa napaa. Mietityttää ja ihmetyttää tämä oma olo. Väsyttää julmetusti, vaikka öisin kyllä nukutaan. Tissejä on pakottavinaan, ilmaantunut nyt ihan äskettäin. Tekisi mieleni vaan istua suihkussa, aivan kuin tyttöjen kanssa. Ensi keskiviikkoon ja testaukseen ja tietoon että taas viiraa päässä on niiin pitkä aika. Ei kai sitä nyt NIIN hedelmällisiä voida miehen kanssa olla, että ilman kuukautisia ja imetyksen ollessa päällä raskautuisi?

Toisaalta jos oliskin raskaana, niin kyllä se on Marjanallakin oltava lussa testissä. Ei olis reilua, jos me oltais neljättä kertaa asialla ja Marjana ei kertaakaan. Ja onhan se siis ehdottomasti Marjana sun vuoro nyt! Mukana kannatusjoukoissa.

Jamsuliini the väsy

162/299 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, perjantai :) tuli kyllä viikonloppu ihan tarpeeseen,huh rankka viikko takana töitten puolesta!

Marjanalle erityisesti plussaa toivon minäkin :)

On: tänään CB digiin hymynaama, toissapäivänä,eilen ja aamulla urakoitu ;) jos huomenna vielä :) sovittiin miehen kanssa että jos nyt ei tärppää niin pidetään yrityksessä parin kuukauden tauko ja tähdätään vuoden 2014 puolelle reippaasti..meiltä kun löytyy 3v uuden vuoden raketti =D

Tsemppiä kaikille :)

-pihlaja-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/299 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täällä ei ainakaan menkkoja oo kuulunu ja tänään normaalin kierron mukaan olisi pitänyt alkaa :)  Menkkamaista oloakaan ei oo yhtään...ihan ajoittain vatsaa ihan vähän nippailee. Tänään kävin ostaa pari testiä ja huomenna aamulla aattelin testin tehdä...saas nähdä kuin käy! Mieskin ihan ihmeissään, jos heti ekasta kierrosta tärppää.

164/299 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaisesti olen tässä vain piipahtamassa odotellessa miestä saunasta.

Ihanasti olette taas tsempanneet ja olleet hengessä mukana. Valitettavasti taidan joutua tuottamaan pettymyksen. Eilen illalla ilmestyi jo pientä värillistä vuotoa. Samoin tänään. Vielä ei ole menkat jysähtäneet päälle, mutta kyllä tämä nyt pahasti siltä vaikuttaa, että sieltä ne pian vyöryvät. :(

Odotellaan nyt vielä kuitenkin ja pidetään uskoa yllä! Mutta jos täti kurvaa paikalle punaisella ferrarillaan, niin soitan maanantaina polille ja kyselen joko sitä IVF-hoitoaikataulua voisi ruveta tekemään. Ja jollei, niin täysi yritys päälle vielä seuraavaan kiertoon. Ostin miehelle E-vitamiinikapseleitakin, kun niiden pitäisi parantaa hedelmällisyyttä. Toki myös naiselle niistä on hyötyä, mutta syön itse vehnänalkioita jogurtin kanssa, niin saan E-vitamiinin sieltä. Kaikki konstin kyllä käytetään tämän vauvan eteen!

Mukavaa viikonloppua ja plussauutisia odotellessa,

Marjana

Vierailija
165/299 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana: Tsempit. Kirjoitin teidän oveen lapun että et ole kotona joten täti voi häipyä :) Olet plussan "ansainnut". Toivotaan toivotaan! 

On: Sorruin taas testaamaan vaikka päätin että vasta alkuviikosta :( Ja negaahan tuo näyttää, piru!! Vaikka sitä tikkua kun oikein silmät kierossa tihrustaa ja oikein kovin kuvittelee niin kaksi viivaa on, mutta ei auta kuvittelu :( No odotetaan! Tein testin koska olin niiiiin varma että nyt se plussa tulee. Eilen illalla valvoessa pahaa oloa aamulla myös. Mutta uusin ihmeellinen oire, nivuset on kipeät. Koskaan ei menkoista ole tällästä ollut eikä ole urheiluakaan tullu harrastettua että siitä olis voinu tulla kipeeksi. (muita "oireita" kuviteltuja tai ei tissit kipeet viiltää kun ottaa liivit pois. Säryt alapäässä (niistä en tykkää kun muistuttaa menkoista :()ja selässä, syön aivan kokoajan se voi kyllä johtua stressistä ja turhautumisesta. Aikaisempia oireita oli kovat kivut mahd kiinnittymisestä)

Nyt en tiedä koska sitä testaisi seuraan kerran. Se olisi varmaan hyvä merkata oikein kalenteriin ja pitää päätös. tiistai on Toivoa täynnä, vaikka torstai se taitaa oikeasti olla, mutta sovitaan että tiistai minulle :) (En millään malta torstaiseen asti) 

Toivon plussia niille jotka testiä tekevät. Muutamalla ainakin päivä lähellä, että tulos voisi näkyä. 

Vierailija
166/299 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tein molemmat eilen ostamani testit ja negaa näytti :( menkkoja ei kuitenkaan oo näkynyt eikä oo yhtään semmonen olo, että alkaisivatkaan...hieman aika-ajoin alavatsaa nippailee. Jos eivät alkuviikkoon mennessä ala, niin sitten teen uuden testin :) toki myös kierto voi olla ihan sekaisin, mutta toivottavasti ei ole...eli tämmöistä meillä tänään.

Vierailija
167/299 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serputin: mikä kp sulla menossa? Mulla plussaa testi näyttänyt vasta kun menkat ovat olleet myöhässä, joten ei hätää :) (kahdesta aikaisemmasta) 

Vierailija
168/299 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkipuudeli: siis eilen ois pitänyt alkaa, mutta siis tää on eka kierto pillereiden lopetuksesta, niin todellakin voi olla sekaisin, mutta mä plussasin ekasta vasta sit, kun menkat viikon myöhässä ( en kyllä testannut kertaakaan aiemmin siinä ). En vielä kirvestä heitä kaivoon...testailen alkuviikosta uudeleen, jos ei oo alkaneet. Mutta kummasti se nega silti kirpas, että en voi ees kuvitella niitä joilla ollut yritystä reippaasti kauemmin takana! :(

Vierailija
169/299 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serputin: Samat fiilikset täällä. Aina se nega kirpaisee ja tuntee ittensä vähän hölmöksi kun niin ollut oireita niin miksi ei plussaa näy testissä. Mulla pari päivää menkkoihin joten sen puoleen edes ei "hätä" pitäs olla, mutta kun on tällänen mulle heti kaikki luonne niin minkäs teet :( Iso plussa juurikin niille jotka kuumeilleet kauan!! Juuri tuon mulle heti kaikki luonteen vuoksi täälläkin notkun puhelimellani varmaankin  4h/pv. Miten niin hölmöläinen koukussa :( No toivotaan että se plussa tulee meille kaikille ja vaikka heti seuraavalla viikolla :D 

170/299 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tipahdin Marraskuisista. Eilen alkoi ihan järkyttävä päänsärky ja tuli tuhrua, yöllä täti sitten tuli kylään. Tänään oonkin sit palkinnu ärtymystä pizzalla ja suklaalla. Tähän marraskuisiin en varmaan enää ehdi tai no riippuu millaiseksi tämä mun kierto muuttuu :D Mutta roikun nyt täälä ja katsotaan liitynkö joulukuisiin vai pidänkö taukoa. Mulla on tällähetkellä niin suuri ahdistus, joten ehkä pieni tauko olis hyvä paikallaan. Mies tosin ei halua taukoilla, mutta mä taidan tarvita pienen henkisen levähdyksen! Vauvakuume on kasvanut aivan mahdottoman suureksi joten ehkä pitäis vähän rauhottua. Stressiä en kaipaa kaveriksi kokonaan, joten nyt aion keskittyä liikkumiseen ja tuleviin reissuihin! Keväälle pukkaa nyt lisää reissua joten keväästä tulee vilkas!

Mutta suurimmaks osaks mieli on ihan ok. Aion jäädä tänne seuraileen ja tsemppaamaan teitä muita plussanneisiin! Katsotaan jos vielä innostun tonttuvauvaa haaveileen :) Olishan sekin ihana, sais käpertyä vain jouluna kotio sellainen kainalossa eikä tarvisi miettiä jouluhössötyksiä :D

Vierailija
171/299 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaita!

Pikkuinenmyy: Tylsyyksien tylsyys =(. Tsemppiä. Pitäkää ihmeessä tauko jos tuntuu, että pää on liian kovilla. Kyllähän tää niin stressaavaa kuitenkin on, vaikka kuinka kykenis ottaan (muka) rennosti. Tuo sun aatos joulusta tonttuvaavin kanssa on kyllä hurmaava...

Marjana: Voi vessan oven kahva! EI EI ja vielä kerran EI. Hus pois tätönen. Mä olen ollut jotenkin niin luottavainen ja aattelin, että porukkapositiivisuudella me heivataan sut pois täältä noin vaan... Keljua jos ne menkat kummiski alkaa =(. Onneksi sulla on hyvä suunnitelma ja toivon sydämestäin, että siellä klinikalla alkavat sitten suunnitella jo hoitoa eikä tosiaan tarvi venailla vielä seuraavia menkkoja. Halaus!!!!

Lapinnoita: Kiva kun pääsit takaisin keskuuteemme. Tsemppiä piinaviikoille!

Pinkkipuudeli ja Serputin: Malttia ja tsemppiä testaamiseen. Toivottavasti rupee muuttuun negat siksi miksi pitää eli plussaksi. Menkat voi tosin olla alkuun aika laillakin sekaisin kun on pillerit jättänyt, Serputin. peukkuja molemmille.

Pihlaja: Onnea oviksen hyvästä hyödyntämisestä!

).( Täällä menkkajomottelu on alkanut tässä päivän mittaan, joten toiveet eivät ehtineet nousta juuri minnekään. Flunssainen olo on myös aika paha, joten saa nähdä miten jaksan siellä kylpylässä tän olotilan kanssa. Huomenna aamusta lähdemme ja koneelle palaan sitten keskiviikkoiltana aikaisintaan. Toki mä puhelimesta käyn kurkkiin kuulumiset ja tsemppailen teitä!!!

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille.

RM dpo 12

172/299 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARRASKUISET 2013 

Kuumeillaan yhdessä vauvaa marraskuulle 2013! 

Lista päivitetty 24.2.13 

kp 1-9

Teepi kp 8/30 yk6

Aliina kp 9/30-33 yk 15

TUI85 kp 9/25-30, yk2 ku + yk6

kp 10-15 

Korppi kp 10/28 yk 2

napsunen kp 11/28-29 yk 1+kkm+yk1

Maria94 kp 11/30 yk2

Repale kp 15/27 yk 2

kp 16 -->

Mörrykä kp 17/28-30 yk3 
sweety kp 18/30-35 yk 2+km+yk1 

Kp 20 -->

pihlaja kp 20/29-30 yk 4

lapinnoita kp 21/28

piipaa79 kp 21/28-30 

happymama kp 21/28-31 yk 3+kkm+yk1 
lapinnoita kp 21/28 yk 1 
Minni86 kp 22/2 yk11

Bella kp 24/29-69 yk 5(9) 
pitsinen kp 24/31

hannatus kp 25/30 yk 8 
pimepelipom kp 26/1-32 yk 1(km)+yk 13

Roxymamma kp 27(dpo13)/28 yk 7+kkm+yk 2 
Nepsu kp 27/3-38 yk 2 
syli kp 27/28-31 yk 0+km+yk 8 
pinkkipuudeli kp 28/28 yk 3
VBJ kp 29(dpo8)/26-28, yk3 
metsätähti88 kp 29/30-35 yk 3 

Kp 30 -->

Marjana kp 32/30-32 yk 34

Zoeeys kp 40/n.34-38 yk 9 

Mukana myös: 
Serputin

Jamsuliini yk1

Siiri Sofia

Tellu1980

Pikkuinenmyy

Plussanneet:

elluh 4+3

173/299 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki!

Nyt pääsen minäkin pitkästä aikaa kirjoittelemaan tänne. En ole oikein tämän uudistuksen jälkeen saanut mitään kirjoitettua kun puhelimella se ei ainakaan minulla onnistunut.

Onpas kiva että on ensimmäinen plussakin tänne saatu, onnea Elluh!
Ja pahoittelut jo pudonneille!

Itselläni on luultavasti ovis jo mennyt, ja toivottavasti se on myös hyödynnetty. Ainakin ollaan joka toinen päivä oltu hommissa ;). En ole kyllä noita ovislimoja bongaillut, mutta eiköhän (TOIVOTTAVASTI) se ovis kuitenkin ole ollut. 

Ei ole kyllä mitään oireita, vielä ainakaan. Mutta eihän niitä toisaalta tarvitsekkaan olla tässä vaiheessa. Kunhan ne menkat vain jättäisivät tulematta! Ajattelin testata ensi sunnuntaina aikaisintaan, kp 28 silloin. Vaikka viimeksi kun sain plussan, niin se tuli vasta kp 37, kp 32 testasin negan.

174/299 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vain kaikille!

Tilasin mammaksi.fi:ltä hieman "askartelutarvikkeita", eli neljä herkkää raskaustestiä :)

Jospa nyt malttaisin odotella testailua myöhempään kuin viime kierrossa.. :)

Onnea vielä elluh !

175/299 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille!

Ensinnäkin,ROXYMAMA,otan tuhannesti osaa suruusi! Olen taustapalstaillut täällä välillä ja huomasin miten ikävästi sinulle kävi,ja minä kun olin jo niin onnellinen sun puolesta :'( No mutta uudet tuulet puhaltaa eikö vaan? Mulla kaverilla tuli myös pari kk sitten keskenmeno,ja ne lopetti yrittämisen kokonaan... Sitä kyllä vähän ihmettelin että pitäisi jatkaa vaan jos kerran tärppi jo käynyt :) Tsemppiä sulle nyt paljon,hengessä ollaan mukana!

Samoin Marjana,miten ikävää että sinäkin olet vielä täällä! Kyllä sulle jos jollekin vauva nyt suotaisiin!

ON: Pitkän palstailutauon jälkeen jälleen täällä. Jostain kumman syystä iski jo välillä epätoivo ja niinpä myös palstailun suhteen jätin sitten vähän väljää. Minut voi siis lisätä myös listalle :-) Alusta asti ollaan täällä palstailtu mutta nyt pari kuukautta ollut taukoa.

Tänään oli siis ovis,ja miehen kanssa pupuiltiin päivällä,jos kellistäis sen vielä illalla uudelleen ;-) Ovistestejä käytän toista kertaa,eilen tuli eka vahva plussa ja tänään myös, joten oletettu ovis on tänään. On limoja siihen malliin tullut + alavatsakipuja myös. :D Kertaakaan ei olla näin lähellä ovista touhuiltu joten toivotaanpa nyt vihdoin ja viimein sitä tärppiä. Kaikenlisäksi meillä on omat "hoidot" tällä hetkellä menossa (niistä ei tämän enempää), joten jos ei nyt niin ei sitten per*kules koskaan!! Nyt on siis vahva fiilis. ;)

Plussatuulia!

Mago kp 14/28 yk10

176/299 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serputtimelle ja Pinkkipuudelille pahoittelut negasta. Ainahan se kirpaisee, mutta joskus enemmän ja joskus vähemmän. Ja tosiaan ei pitäisi testailla liian aikaiseen, mutta silti sitä tulee tehtyä. Niin kovasti haluaisi sen plussaviivan nähdä.

RM: Mukavaa kylpyläreissua teille flunssasta huolimatta! :)

Mago: Tervetuloa takaisin, vaikka ei täällä ns. vanhoja tuttuja olekaan kiva nähdä. Toivoisi kaikkien törmäävän jo tuolla odotuspuolella. Mutta sinne suunnataan vielä joka ikinen!

ON: Ei ole menkat vieläkään alkaneet. Torstaista asti on nyt tullut joka päivä ihan pientä punertavaa vuotoa. Sitä tulee vain sen verran, että pikkuhousunsuojasta huomaa. Petipuuhatkaan ei ole vuotoa käynnistäneet, joten tosiaan ihan pientä se on vielä. Ilmeisesti ovulaatio kuitenkin oli myöhemmin tässä kierrossa, jolloin tunsin kovia kipuja yöllä. Sen mukaan jos lasketaan, niin menkat alkaa kunnolla vasta tämän viikon keskiviikkona tai torstaina. Teoriassa olisi siis mahdollista olla raskaanakin vielä, mutta ei kyllä yhtään tunnu silti. Ei edes kaapissa olevat testit polttele, joten varmaan pystyn ihan rauhassa odottelemaan ne menkat saapuvaksi. Joku täällä mainitsikin, että negatesti saa olon tuntumaan typerältä. Ihan samanlainen fiilis minulle tulisi, jos nyt testaisin negan. Mutta enemmänkin siksi, että miksi mennä testaamaan, kun pientä vuotoakin on.

Ja minunhan pitää polille maaliskuun kuukautiset ilmoittaa, niin voin ainakin kokeilla jo nyt sitten soittaa sinne, että joko nämä voitaisiin laskea "maaliskuun kuukautisiksi" ja aloittaa hoitoaikataulun miettiminen.

Tylsiä päiviä nämä kyllä on, kun ihan hyvin voisi ne menkat alkaa, jos kerran meinaavatkin alkaa!

Marjana kp 33/33-36 dpo 12 yk 34

177/299 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testeistä!

Minä hätähousu täällä mietin noiden herkkien testien käyttöä. Tekisi tottakai mieli testailla jo nyt (mikä on kyllä aivan turhaa muttakun...)

Milloin olette alkaneet testailla noilla herkillä 10 testeillä? Ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa, vai vasta kun kuukautiset ovat myöhässä? Mitä tuloksia olette saaneet ennen kuukautisten alkamispäivää testaillessa?

Maria94 kp11/30

178/299 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria92: Puhutko nyt ovistestien tekemisestä vai raskaustestien tekemisestä. Ovistesteistä jos puhut niin kp11 voit ruveta sitä bongailemaan. Mutta jos raskaustestistä puhut niin sitä kannattaa vasta tuolla kp 28 paikkeilla :) Ja suosittelen että vasta kk alkamispäivänä aikasintaan testailet raskaustestiä.

Marjana: Arvostan kyllä sun teräshermoja noiden testien suhteen :) Mutta onhan se järkevämpää jos odottaa todellakin siihen että  on myöhässä. Ärsyttävää tuhruilua sulla ennen menkkoja monta päivää. Onko niitä ollut hoitojenkin aikana ja onko niihin sanottu mistä johtuu? Aatella Marjana, nyt on pian jo maaliskuu ja pian sun hoitoja päästään taas jatkamaan :) Koitas nyt levätä henkisesti ennen koitosta :) Jossain sun luin stressaavan että mitä keksit töihin syyksi miksi olet poissa, jollet todellakaan halua kertoa syytä niin voithan aina sanoa, että sulle tehdää pitempi prosessi hampaille ja joudut hyppäämään lääkärillä vähä väliä, kukaan ei sun suuhun kuitenkaan katso :) Mutta jos sulla on mukava pomo, niin suosittelen juttelemaan sen kans, eihän sekään voi sun työkavereille alkaa juoruamaan ja ehkä yhdessä keksitte syyn miksi olet poissa :) Nyt kaikki stressiä tuovat hoitoihin liittyvät asiat kuntoon :). Sä oot kyllä niin vahva nainen ja kova taistelemaan, että kyllä sä vielä onnistut!!

Vierailija
179/299 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin maanantai eli testipäivä koitti vihdoin. En ehtinyt tekemään testiä aamulla niin kuin tarkoitus oli, vaan tein sen tuossa iltapäivällä. Ja negahan sieltä tuli. Nyt menossa kp 41 ja menkkoja ei vielä kuulu. Mutta voin kyllä sanoa, että kyllähän se harmitti, kun ei sitä toista viivaa testiin piirtynytkään. Varsinkin kun omasta mielestäni pongasin sen oviksen kp 27. Jos ja kun menkat alkaa, niin täytyy varmaan keskustella miehen kanssa siitä alkaisiko olla jo aika mennä lääkäriin selvittämään sitä miksi raskaus ei ala. Varsinkin kun nämä kierrot on aina näin älyttömän pitkiä. Osaakos kukaan kertoa mitä lääkitystä siihen käytetään, että saadaan kierto lyhenemään? Oliko jollain kokemusta kyseisestä?

Pikkuisellemyylle pahoittelut siitä, että menkat alkoivat. Nyt vaan seuraavaa kiertoa poikimaan tuloksia.

Ja Serputimen fiiliksiin negan jälkeen voin samaistua. Olisi se vaan ollut niin kiva saada kaksi viivaa :(

RM, ihanaa ja rentouttavaa reissua sinne kylpylään! Tollaisista pikkulomista saa taas paljon potkua arjen jaksamiseen.

Niin ja Marjana pikkuinenmyy tuossa kysyikin, että onko sulta selvitelty miksi tuhrua tulee ennen kuukautisten alkua. Ja jos tämä kuukausi jättää plussan uupumaan niin maaliskuu on ihan just ja pian pääsette suunnittelemaan hoitoja.

Vierailija
180/299 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt alkoi sitten menkat, eli ei meille ei tosiaan marraskuun vauvaa tule, mutta joskos sitten joulukuinen niinkun esikoinenkin :)  tsemppiä kaikille, joilla hetket käsillä! Jään tänne taustalle pyörimään kyllä...

serputin kp1/29-31(näköjään).