Marraskuiset 2013
Kommentit (299)
Mää vieläki jännitän täällä yksinäni.. Ei näy menkkoja eikä juuri tunnukaan mitään. Päivällä aattelin yhessä vaiheessa että nyt ne varmaan alkaa mutta ei edes mitään punaiseen viittaavaakaan..
Nyt on jännäää... Ens yö ja huominen ku vielä menis nopsaa ja pysyis menkat poissa niin sitten vois jo testailla ja uskoakin tulokseen.. Mutta tässä on vielä piiiitkä vuorokausi edessä. Että nyt on erittäin piinaavat oltavat ja pelottaakin että kuinka tässä käykään kun rupee jo uskoon että jos nyt oiskin tärpänny ja sitten ne menkat kumminkin alkaa..
Viimeinen piiiiinailija Teepi kp 30/30
Teepi: et sä ihan yksin täällä pyöri, kuten sanottu niin en mä vielä uskaltautunut tuonne odottelijoiden puolelle. Tosin äsken katselin, että moni on sinne haamujenkin jälkeen siirtynyt, joten eiköhän sinne jo voisi uskaltautua. Sinä myös, kun tänään maanantaina ei mitään epämiellyttävää näy..mä olen näion päättänyt ;) Mä kamppaan sen sun tädin, jos se yrittää kyläileen. Hienoa ettei viikonloppu ollutkaan ihan tuskaa olon ja työn takia.Tsemppiä jänniin hetkiin!!
ON: kyljystä kivistää edelleen ärsyttävästi. Lauantaina oli jatkuvasti vilunväreitä ja eilen vilutti ihan muuten vaan. Eilen tiirailin taivaalla leimuavia revontulia, oli niin hienoja. Nyt pitäisi jaksaa töihin lähteä.
Hei Teepi ja Tui85, mä pidän teille peukut pystyssä ja toivottavasti molempien plussat säilyy ja pääsette pois kokonaan näistä kuumeilupinoista!!!
Mä täällä luultavasti viimesenä kuumeilen ku kp on vasta 27 ja mitään tuntemuksia mulla ei ole ja tänään tuli negakin testattua.. Tylsääääää!!! Mä tuun hulluksi tän oottelun kanssa! Seuraavaks pitääkin varmaan hypätä jo tammikuisiin.. sellanen tunne et en tuu plussaamaan tässä kierrossa.
Masentunut Demi kp 27/?
Kääk mä en kestä tätä jännäämistä! Ei näy ei tunnu tätiä.. Meinasin huomenna aamulla vasta testata mutta mulla on aika vahva tunne että sorrun jo tänään.. Mitäs jos se onkin nega? Ei se välttis vielä näytä kumminkaa päiväpissasta mitään muuta ku negaa..
APUA! Oon niin jännityksissä :D (onko toi ees mikään oikee sanan) Mulla ei kyllä oo usein menkat myöhässäkään että siinäkin mielessä voisi olla tosi kyseessä. Voin kertoa että nyt jos täti tulee niin kyllä niin tiputaan korkeelta ettei koskaa!
Viime yökin meni ihan plörinäksi kun vaan ootin ja jännäsin että koska ne menkat alkaa, ei onneksi alkanu.. Mä en kestä jos kaikki vaan näyttää sitte negaa ja menkkoja ei kuulu.. Taitaa olla turha sitä tässä jahkua.. Tuun sitten ilmotteleen ku oon testiny että tuliko nega..
Tui: Mikäs kp sulla ois menossa? Etköhän sä jo sinne uskalla siirtyä :) Kattelin kans sitä odottajien pinoo ja ihmettelin itekseni että kyllä aikasin uskaltavat sinne siirtyä ku toisilla oli joku rv 3+5.. Ite en kyllä tohtiis mutta toki mun historian tuntien ei kannattaisikaan..
Demi: kiitti peukuista täältä lähtee peukutukset sinne suuntaan. Älä vielä luovuta ennen ku on pitävät todisteet:) Voihan olla että se plussa ei vaan vielä noilla kpeillä näy.
Jännityksestä kankee Teepi kp 31/30
Demi ja Teepi, plussatsempit teille! Täällä eletään hengessä mukana!
Onnittelut Tuille! Plussanneisiin vaan!
Itse olin varmaan se joka siirtyi sinne jo rv 3+5, pääseehän sieltä aina pois jos kesken menee... :/ Viimeksikin siirryin plussanneisiin vasta reilusti rv 4+, mutta niin vaan jouduin sieltä poistumaan rv 12+1... Uskokaamme siis että raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan! :)
napsunen 4+4 (vasta, voi kun aika kuluisi nopeammin!)
hei onnea tui, napsunen ja sweety :) ja teepille toivotaan haamun vahvistumista :) ja kaikille peukut pystyssä että pysyis riittävän pitkään mukana matkassa.
Me ei olla vielä testattu, ollaan päätetty, että jos punaset eivät hyökkää ennen niin huomenna testataan. mulla on tosin ollu muutamana päivänä (tänään kolmas tai neljäs päivä) kun on tiputellut. mulla ei oo muulloin oikein ollu tiputtelua, ei siis mun kohdalla normaalia. mutta yritän vielä olla masentumatta. :)
demi, et ole yksin tylsistymässä! mulla meneillään yk 2 ja tuntuu siltä että kohtuuttoman pitkiä nämä "tiedottomat" ajat. voi kun pystyis oleen ihan rennosti ajattelematta asiaa ja herätä vaan yhtäkkiä siihen, että ai mulla onki menkat myöhässä! no, mun kohdalla taitaa odottelu loppua pian, toivottavasti, huomenaamuna pissaa tikkuun. jos näyttää negaa eikä menkkoja kuulu niin sitte alkaa menee hermot :D vaikka eipä se odottelu taida siihen plussaankaan loppua... :)
Onhan täällä jotain muutakin elämää kun minä :)
Napsunen: Niin kyllähän sieltä odottajista pois pääsee ja onhan se kaikkien oma asia koska sinne menee vai meneekö ollenkaan. Ja toiseksi eihän täällä kukaan ketään tunne muuta kun nimimerkistä niin eipä tuolla niin oo väliä. Ja vielä kolmanneksi ;) verttaistukeahan täältä ensisijaisesti haetaan että sinälläänkin hyvä siirtyä het kun siltä tuntuu. Ite vaan silläkin noin pieniä viikkoja ihmettelin kun mulla ei noilla viikoilla/päivillä voi luottaa vielä yhtään mihkään testiin. :)
Tiinu: Lykkyä pyttyyn! Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
ON: Täällä aivan odotettu sortuminen testaukseen. Apteekin omalla päiväpissasta SELKEÄ plussa!! Olin niin tärinöissäni ja innoissani ja ja kaikkee. Piti lähtee koiran kanssa pitkälle lenkille selvittään aatoksiaan. Selkishän ne ja ensitärinäkin meni ohi. Nyt on vaan onnellinen olo.. Ehkä jossain vaiheessa siirtyminen tuonne kauan odotettuihin odottajiin! :) Mutta ensi yön odotan ehkä vielä jollain tasolla menkkoja mutta huomenna ehkä voin jo uskoa että tässähän ollaan raskaana.. Mahtavaa. Koskahan sen oikein sisäistää. :)
Onnellinen Teepi rv 4+1 tai kp 31//30
Niin ja tuon LAnkin oon joskus jo kattellu aiemmin niin osuu sinne 24-26.11 riippuen laskurista.
Teepi, onnea!! Sä et ollu se tilastollinen nega ;) Nyt vaan kun matkalainen pysyisi loppuun saakka kyydissä!!
Napsunen, kiitos tsempistä! Sun plussaaminen erityisesti antaa tsemppiä mullekin kun huomasin että meillä oli edellinen raskautuminen ja siitä seurannu keskenmeno suurinpiirtein samaan aikaan! koeta nauttia nyt uudesta odotuksesta!:) ehkä mullakin viel onnistuu!
Tiinu89, jännitellään me tääl viel!!!:) toivottavasti meki oltais onnekkaita kuten monet muutkin on täällä ollut!!
Onneks mulla on huomen pitkä päivä töissä ni ei ehi aattelee näitä vauvajuttuja. Tänään ku ollu vapaa ni oon miettiny ihan liikaa kaikenlaista!
Demi
Täältähän löytyikin vielä useampikin kuumeilija.
Demi: Pahoittelut negasta. Älä kuitenkaan vielä heitä kirvestä kaivoon, eihän se plussa aina kovin aikaisin näykkään. :) Ja ei se unelmien joululahjakaan kauhean ikävä asia olis, vai mitä? :D
Tiinu: tuu sit heti tännekin kertomaan, että pääsitkö testailemaan ja mitä tikussa näkyi :)
Teepi: On se vaan niin, että nää kummankin huonot kokemukset raskautumisessa saa vaan meidät epävarmemmiksi kuin moni muu. Mut eiköhän nyt oo sitten aika kummankin siirtyä jo tuonne odottaviin. Ihan peräkanaa mennään, sillä mulla on nyt rv 4+3.
Napsunen: Liitynpäs siis teidän joukkoon vielä tänään :)
Löytyy löytyy, meinaan kuumeilijoita :) Ja mä voin olla se tilastollinen nega jos sellaista kaivattiin :D
Aika uskomaton plussajuna ollut loppupuolen kuumeilijoiden joukossa jo muutaman kuukauden! Onnea kaikille, onneksi väki häviää aina, vaikka tuntuu että nyt on aika moni joutunut palailemaankin :/ Nyt kuitenkin paremmalla onnella tonne odottajien puolelle vaan kaikki.
Itse odottelen menkkoja tuleviksi, oireita ei vielä kuitenkaan ole. Muita kuitenkin, palellaan ja närästellään esimerkiksi. Edelleen viihdytän itsäni uusilla "oireilla", nyt iski mahdollisen kiinnittymisen aikaan vatsatauti, edellinen vastaava ollut joskus 1900-luvulla eli toiveikas olen tietenkin :) Näilllä omilla pikkujutuilla saan aina tsempattua loppukiertoon sellaista toiveikkuuden ja odotuksen ilmapiiriä joka muuten on vallan kateissa. Näillä yrityskiertojen määrällä aletaan kuitenkin muutoin olla siellä toivottomien puolella :)
trkuin, Aliina kp 32/30-33 ja yk 15? (enää ei muista kun tuota listaa ei päivitellä :D )
Demi: En ollu tilastollinen nega, ihme ja kumma :) Älä säkään oo vaan seuraa meitä tuonne odottajien puolelle pikimmiten!
Tui: Niinpä, mutta niin se vaan plussat meillekin suotiin, kaikesta jännityksestä huolimatta. :) Mä en noista mun viikoista oikeen tiiä kuinka ne nyt menee onko mulla nyt 4+2 vai 4+4 ehkäpä se selviää sitten joskus jossain neuvolassa tms. Mutta ihan ollaan samoilla päivillä! :D Mukavaa.
Aliina: Ei kaivata enää yhtään negaa! :) Koita vaan kiinnittää sinäkin se vaunus tähän plussajunaan!;) Onnen potkut täältä sinne!
Tiinu: Pääsitkö testailemaan? Vai yllättikö tätipunainen:(
ON: Kyllä se varmaan on vaan uskottava että raskaana ollaan. Aamulla tein CB digin ja siihen tuli heti Raskaana ja hetken mietittyään 2-3. Aivan uskomaton olo. Noin niinku henkisesti, fyysisesti en kyllä varmaan mitään huomaisi jos ei lämmönnousua ja menkkojen poisjääntiä oteta lukuun.
Kai tässä pitää vaan siirtää ittensä tuonne odottajiin.. Mutta jännään teidän loppujen kanssa ja pidän peukkuja! Plussa puhurit++++!
Teepi rv 4+2-4
testailtiin kyllä aamulla, negaa näytti.... n. vartti sen jälkeen alko kauheet menkkakivut, sanoinki että olis pitäny nukkua vähä pitempään (ollaan lomalla) nii ei ois tarvinnu tuhlata testiä... Mutta, ei oo sen jälkeen sattunu mahaan, ei oo tullu vuotoa! outoa kerrassaan, 4-5 pv ollu tiputtelua, siteeseen ei tule mitään, ainoastaan pyyhittäessä pari kertaa päivän aikana. mulla kun menkat tarkottaa sitä että vuodan vuolaasti n. 4 päivää ja 1-2 ekaa päivää on pakko mennä buranan voimilla, muuten ei pysty elään sen kivun kanssa. ärsyttävää jos tämä nyt menee tällaseksi, että ei edes tiä onko menkat vai ei.
meni nyt itsekeskeiseksi tämä juttu mutta voisin sanoa että hiukan ottaa nyt päähän...
Aliina ja Tiinu, mitä kuuluu??
Mulle ei kyllä mitään uutta.. Nega estattu tänä aamuna ja menkkoja ei kuulu. Saattaa olla et tää kierto nyt vaan venyy pidemmäksi. Mitään oireitakaan ei ole. Höh!
Demi 30/?
demi, jos sulla kierto venyy nii oviski luultavasti sitte ollu myöhemmin. näkyy testissäki sitte myöhemmin. toivotaan parasta :)
mulla tiistai iltana alko sitte menkat, sinänsä ihan hyvä ku aattelin, että onko nyt jotain vialla ku vaan tiputteli niin monta päivää, mutta ihan normaalilta tämä nyt taas tuntuu :) olishan ne mieluummin tietysti saanu jäädä kokonaan pois. :)
mulla siis menossa kp 3/26-28 yk3... mä en oikein tiä haluanko vauvaa joulukuulle. siis meidän mielestä se olis tosi hienoo, mikäs sen parempi joululahja! mutta meillä kummallaki on lapsena ollu sellaset kaverit, joiden syntymäpäivä oli tosi lähellä jouluaattoa. mä en oo koskaan ollu sen mun kaverin synttäreillä, ei sille taidettu edes pitää kun oli syntyny 25.12 ... ja mun miehellä oli myös sellanen kaveri, jota otti se asia päähän ku muilla oli joulu ja synttärit erikseen ja itellä meni molemmat niin sanotusti pilalle... ollaan aateltu, että onko se itsekästä tehä se vauva sinne ku tietää kuinka se lapsena siitä tavallaan kärsii.... ja ku yk3 vasta menos, ehkä sitte eri asia jos vuoden päästä ollaan samas tilantees. ei varmaan mietittäis näin syvällisiä :D
en tiä ymmärtääkö kukaa mun pointtia, vai oonko teidän mielestä vaan vähä tyhmä, mutta asiaa ei parantanu ainakaa se, että tuo raskaulaskuri laski la:ksi23.12., jos nyt tärppäis. joo tiedän, tuskin pitää paikkaansa ja kovin moni ei synny la:na, mutta jotenki se olis ollu eri asia jos olis antanu la:ksi vaikka joulukuun alun...
ei kyllä olla ajateltu käyttää ehkäsyä. ollaan vaan aateltu, että ei vahdattais kalenteria eikä aateltais, koska pitäis hommailla että tärppäis. me kun ei harrastella normioloissa ihan niin paljoo ku sitte noina vauvantekopäivinä. mistä sitä tietää vaikka sitte tärppäiski ku ei tarvi asiasta stressata :) huoh, on tämä elämä vaikeaa, kun siitä tekee vaikeaa...
demi, onko mitään uutta tietoa? koska ajattelit testailla uudelleen jos menkkoja ei kuulu?
Tiinu, tein tänä aamuna taas testin ja negaa näytti. :( nyt vaa odottelen koska ne menkat alkaa, nyt jo kiertopäivä 33.. Mulla nää kierrot vaan välillä vähän venähtää. Ei tunnu yhtään et olis raskaana. Mut ois vaan kiva et ne menkat sit alkais ni pääsis taas uuteen yritykseen.
Mä ymmärrän kyl ton joulujutun.. Itellä vähän samoja fiiliksiä. Mut nyt kun tää kierto venyy ni seuraava la menee sit jo tammikuun puolelle.. Joko te päätitte yrittättekö "tosissaan" tässä kierrossa?
no höh, on kyllä ärsyttävää kun testi näyttää negaa, mutta menkkoja ei kuulu. siinä alkaa toivomaan, että alkais jo. vaikka joskus ennen yritystä ei ehkä niin uskonut ikinä ajattelevansa :)
me aateltiin olla tää kierto ajattelematta asiaa. ei siis mitään sellaista, että "TÄNÄÄN ON VAUVANTEKOPÄIVÄ, NYT MAKKARIIN!" vaan ihan normisti. ja jos tärppää niin sitten tärppää ja pidetään synttärit sitte vaikka viikkoa ennen joulua. aateltiin että kylläkai ne asiat luonnistuu sitten jos on tarvetta. :)
se on kiva ottaaki vähä rennommin aina välillä! Vauvantekoseksi kun ei oo sitä parasta seksiä valitettavasti.. Ja jos se vaik sattuu nyt sit tärppäämään, ni synttärit järkkääntyy sit ihan varmasti. :)
Mä jään tänne viel yksikseen odottelemaan josko pääsisin sit kohta siirtymään tammikuisiin.. :)
Tui: Mahtavaa!!! Onnea paljon! Toivotaan että kaikki menee hyvin ja marraskuussa saat nyytin syliin.
ON: Päivä meni sitten kumminkin ihan hyvin töissä jaksoin hyvin eikä vattassakaan ollu suurempia tuntemuksia, työhousut vaan tuntuu kyllä kinnaavan ;) Ei taida ehkä kumminkaan johtua vielä mahdollisesta raskaudesta ;D
Aattelin sitten että jos ne mun vattatuntemukset eiliseltä ja tältä aamulta olikin vaan korvien välissä (niin aattelen kyllä aina jos oon kipeenä ja rupeen paraneen että ehkä vaan kuvittelin) ja että nyt kun meen kotiin niin ne ihan varmaan taas alkaa mutta ei mitään suurempia tuntemuksia. onneksi. Huomenna olis sitten se jännäjännä päivä kun menkkojen pitäis alkaa..Huomenna olen jo paljon viisaampi tän asian suhteen. Jos ei ala niin maanataina kuulostelen vielä kroppaa aamusta että alkaako menkat vai kannattaako testailla.. Täytyy kyllä sanoo että vaikka nää viikonloppu työt onki aika sieltä niin nyt oon ihan tyytyväinen että huomenna on töitä, muuten kyllä varmaan kuuntelisin koko päivän ihan jäykkänä kroppaani että koska ne menkat alkaa. Nyt voin keskittyä töihin enkä vaan itteeni. ;D
Nyt kun ne kipuilutkin meni ohi niin on jotenki oottavaisempi ja luottavaisempikin tän asian suhteen. :)
Nyt oon vissii sitte aikalailla viimenen täällä jännäilemässä..Oikee viimeinen dinosaurus :D
Teepi kp 29/30