Lue keskustelun säännöt.
G:Milloin uskallatte antaa vauvanne nukkua mahallaan?
14.05.2008 |
Siis mistä iästä alkaen olette antaneet lapsenne nukkua mahallaan, kun aivan pieniltähän se on kielletty, mutta missä vaiheessa se olisi jo täysin turvallista? Silloinko kun vauva osaa itse kääntyä siitä poiskin, vai kuinka? ?:|
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä poika ei vieläkään tykkää nukkua mahallaan. Antaisin kyllä (nyt jo 11kk) nukkua missä asennossa tahansa johon itse pääsee. Pienenä laitoin nukkumaan kyljelleen ja siitä sitten saatoi itse kääntyä selälleen nukkumaan. Mutta ei tosiaan vieläkään nuku mahallaan vaikka osaisi kyllä hyvin mennä.
Minä olen nukuttanut tämän toisen vauvani n.3-4viikkoisesta mahallaan! Syystä, että säpsähteli itsensä alvariinsa hereille, oli kapalossa tai ei. Ja oli muutenkin kovin levoton ja turvaton. Meillä neiti osasi hyvin kääntää päänsä sivulta toiselle. Onhan noita kätkytkuolema-juttuja aina... En tiedä onko siinä perää...voipi ollakin...Hyvin tuo minun 5 kuiseni ainakin voi! Ja nukkuu kaikki yöt masullansa!Katsot vain, että alusta jolla nukutat on "kova", ja kunhan vauvasi osaa itse vaihtaa "puolta"!!! Minkä ikäinen vauvasi on?nonuli ja tytöt